h1

M’he enamorat de Josep Anglada!

Desembre 28, 2011

Jo que sóc més multicultural que un plat de Kebab o uns frijoles mexicans,
jo que tinc una erecció quan passo pel Raval i sempre duc un Palestino al coll,
jo que voto Iniciativa i que tinc somnis eròtics amb Luter King,
jo que soc membre d’Unitat contra el Feixisme i no trago ni en pintura als cap-rapats,
jo que penso que en Rosseau es va quedar curt amb el “bonisme” ideal,
jo que porto el Manu Chao com a politò del mòbil i parlo en urdú .
Jo que sempre he defensat els nouvinguts i crec que encara en falten més,
ara m’he enamorat d’un “Führer” de PxC

Ohhh Anglada! M’inventaré tòpics racistes per tu
ooohh Anglada!, anirem  la Llibreria Europa els dos junts,
i lluitarem pel nostre amor prohibit
uooohh Anglada!.

Jo que he estat monitor d’un esplai 8 anys i més hippy que Bob Marley
jo que sóc un gran entès en antropologia social i cultural
jo que sempre m’he enganxat als serials sudamericans i al reggetón
jo que he anat més anys al Orgull Gai que a ballar saradanes
jo que sento devoció pel suxi i pel falàfel, tot barrejat,
jo que vull veure a un Mohamed de President de la Generalitat
ara m’he enamorat d’un “Führer” de PxC

Ohhh Anglada! M’inventaré tòpics racistes per tu
ooohh Anglada!, anirem  la Llibreria Europa els dos junts,
i lluitarem pel nostre amor prohibit
uooohh Anglada!.

10 comentaris

  1. Vigila glam, que en Jörg Haider al final resulta que era gai… estaré al cas, a veure si en Anglada et correspon…


  2. Què et passa? No t’han provat els torrons? Un empatx d’escudella amb galets que t’ha provocat un “efecto Torrente”?

    Ostres, ara recordo que l’any passat hi vaig caure de quatre grapes! 😀 😀 😀


  3. Llàstima que això no sigui el facebook per ficar un ‘M’agrada’!!! Per quan el video-clip???!!!


  4. A veure si no el trobes resultón? Bon 28!


  5. Ja trobava a faltar una llufa bloguera!


  6. Les festes tenen això…, són els danys col·laterals.

    Per cert, has llegit el que es diu de Nixon en una de les seves biografies? Interessant. En realitat tots som més iguals del que ens pensem.


  7. Ohhh, vaja! ara resulta que és l’inocentada, jajajajaja


  8. Espero amb ganes el videoclip ^^


  9. Ha, ha, ha! Molt original! però el fet d’enamorar-se de l’Anglada és massa fort… jo no m’ho empasso, impossible!


  10. Te’l regalo! 🙂 Bon Any, Arqueòleg.



Deixa un comentari