h1

#PATRIMONICIDI: El meu primer Llibre ja a la venta!

Març 10, 2014

titolJust abans de l’estiu l’Edicions Les Llums, es va posar en contacte amb mi doncs els hi havia agradat molt el meu blog i em van proposar convertir-lo en en un format físic. La seva idea original era fer un recopilatori de posts, però a mi de seguida em va semblar que fer un refregit d’articles ja coneguts per tots no tenia gaire gràcia i em va entusiasmar una idea molt més ambiciosa: fer un llibre sencer amb material totalment inèdit, compilant reflexions i experiències meves amb un fil conductor: l’Arqueologia.

Portada DEFINITIVAIdees, dubtes i qüestions que m’han rondat pel cap durant els anys que m’he passat picant i palejant estrats, enfrontant-me a constructors que volien destruir jaciments  o fent eterns inventaris d’ossos, pedres i ceràmica, a canvi d’un míser sou. Quin sentit tenia tot allò? Li importava realment a algú el que estàvem fent? Tenia tan clar el que volia dir que, aprofitant un estiu sense feina ni viatges en poques setmanes vaig recollir tota la bibliografia necessària i el fruit resultant el teniu aquí.

Sé que moltes coses de les que dic en aquest llibre no son agradables de llegir per tots; a molts “patrimonicides” els hauria agradat que aquesta obra mai veiés la llum i, es molt possible que la meva carrera professional sigui la primera víctima de la seva publicació. Però algú havia de trencar el silenci.

Patrimonicidi. Resum Index Patrimonicidi. Comprar Online#web3#web5

25 comentaris

  1. Enhorabona! L’índex em sembla molt interessant i miraré d’anar a alguna presentació no sols per “desvirtualitzar-te” sinó sobre tot perque em signis un exemplar. Estic segura que aprendrè molt. Repeteixo les meves felicitacions i bona feina!


  2. Desviant-me una mica del tema. Com a curiositat, dels 14.90€, realment quant t’emportes?


    • El mateix que tots els autors no-megafamosos: un 8%!


      • quina estafa, no? no has perdut el dígit de les desenes i realment serà un 48%? encara que sigui un 18%?


  3. Enhorabona per la publicació! Ja ets a la cua de lectures.

    Ara només et falta l’arbre i el fill😀


    • El fill està complicat i l’arbre… val un gerani? Es que la terrassa no es gaire gran! xd
      Merci i espero que t’agradi!


  4. Be, espero que funcioni. Amb tot, unes vegades estic al 100 % d`acord. D`altres al 50, i d`altres, em remous els budells (XD), pero ja veus que soc un fidel seguidor. Molta sort. Ja miraré de llegir.lo.


  5. Era broma, hehe


  6. […] #PATRIMONICIDI: El meu primer Llibre ja a la venta!. […]


  7. On se pot comprar aquest llibre?


  8. El proper Sant Jordi, la gent es barallarà davant un estand d’El Corte Inglés per aconseguir la teva dedicatòria.

    (…o potser és somniar truites…)


  9. […] La ploma més àcida de la xarxa « #PATRIMONICIDI: El meu primer Llibre ja a la venta! […]


  10. […] suposo que tots ja sabreu el proper dijous 3 d’Abril presentaré públicament el meu primer llibre “Patrimonicidi” a la meva ciutat L’Hospitalet de Llobregat. El lloc escollit, la masia Can Riera  no ha estat […]


  11. […] Sant Jordi he estat per primer cop a la vida signant el meu llibre Patrimonicidi a la Rambla de Barcelona, on he desvertualitzat, per fi, a molts  amics de Twitter i d’aquest […]


  12. […] campanya, poc abans del primer míting, l’Ernest vingués a la presentació del meu llibre, Patrimonicidi, a l’Ateneu Roig de Gràcia.  Difícilment podria sentir més empatia per un candidat, ni […]


  13. […] ecològica/demogràfica produïda per l’extinció dels grans animals plistocènics, com explico més detalladament a Patrimonicidi. La gent quan no té menjar es torna violenta i això ha passat sempre. Els anàlisis polítics i, […]


  14. […] crisi ecològica/demogràfica produïda per l’extinció dels grans animals plistocènics, com explico més detalladament a Patrimonicidi. La gent quan no té menjar es torna violenta i això ha passat sempre. Els anàlisis polítics i, […]


  15. […] crisi ecològica/demogràfica produïda per l’extinció dels grans animals plistocènics, com explico més detalladament a Patrimonicidi. La gent quan no té menjar es torna violenta i això ha passat sempre. Els anàlisis polítics i, […]


  16. Enhorabona!!!😀


  17. […] vaig publicar el meu llibre “Patrimonicidi”, on realitzo una ferma i contundent crítica a la gestió de l’arqueologia per part de la […]


  18. […] vaig escriure el meu llibre Patrimonicidi vaig plantejar una primera hipòtesi, de caire materialista: El mesolític es un període de crisi […]



Deixa un comentari

