h1

CONSULTA TAROTISTA 2013: Ja em podeu deixar les vostres preguntes!

Desembre 26, 2012

indice_tarot

Un any més aquest blog posa a la disposició dels seus fidels lectors un servei de consulta tarotista gratuïta per tal d’avançar-nos a les sorpreses, bones o dolentes, que ens prepara aquest 2013 que és a punt de començar.

Us convido a tots i totes a participar-hi lliurement, seguint tan sols aquestes dues normes bàsiques

1.- Si ja vau participar l’any passat: CLIQUEU AQUÍ, llegiu la meva predicció per 2011 i digueu-me si aquesta s’ha acomplert o no.

2.- Deixeu-me 1 o 2 preguntes per persona. Poden ser generals (política, economia…) o personals (amor, treball, salut…). Ara bé, descartaré totes aquelles que tinguin una resposta molt evident o impossible (com: ens atacaran els extraterrestres?), així com un enunciat massa rebuscat o concret (quin serà el nº de la loteria?)

Teniu de temps fins al diumenge dia 30 de desembre!

PRINCIPALS PREDICCIONS (més o menys) ENCERTADES PER 2012

 Aquests eren alguns dels meus auguris de fa un any i el seu resultat, fins on jo sé!

Respecte a la monarquia veig una caiguda sostinguda de la seva popularitat i un augment dels seus conflictes judicials. En cap cas veig un trencament del matrimoni de la Infanta, però si un allunyament total de la societat

Efectivament, la monarquia és avui menys popular que fa un any. En el més d’Abril vam viure un dels seus pitjors escàndols de la història amb la cacera dels elefants a Botswana. I, si la Infanta Cristina no s’ha divorciat.

Catalunya no serà independent en 2012.

Doncs si, a dia d’avui seguim formant part de l’estat espanyol, per bé o per mal!

Es trencarà la pau social i es radicalitzaran els moviments socials però es possible que les lluites al carrer es debilitin progressivament

En aquest curs hi han hagut dues vagues generals, tot i que el moviment 15M s’ha debilitat respecte al curs passat.

Artur Mas prendrà una decisió extremadament dura i negativa amb la Sanitat Pública que li pot generar conflictes interns al Govern

La privatització del ICS o de l’Hospital Clínic van ser dos dels motius pels quals Mas va avançar les eleccions, tot i que la jugada no li va sortir gaire bé i encara no sabem que passarà amb ells.

El judici a Camps estarà ple d’obstacles i entrebancs, la sentència tardarà en arribar, però serà molt dura i contundent

Aquí si que vaig patinar bé: la sentencia no es va fer esperar gaire i el van absoldre. Tot i així, l’acusació popular ha anunciat que vol recórrer la sentència, així que encara hi podria haver possibilitats de que la meva predicció s’acompleixi.

– Eleccions Andalusia: Tot i que el resultat serà molt ajustat, veig clarament que hi ha un canvi de govern, que serà polèmic

Un resultat ajustat, cert, i un canvi de govern que no és el que jo temia: no entra el PP, sinó IU, en una decisió polèmica ja que un dels seus diputats, Sanchez Gordillo, no hi va donar suport.

En quan a l’atur: es possible que baixi un xic, les decisions econòmiques seran dures, erràtiques i desequilibrades.

Be, un xic molt xic: tan sols va baixar l’atur durant els mesos d’estiu en 100.000 persones, però hem acabat l’any vorejant els 5 milions, rècord absolut! I, si, les decisions del Ministeri de Treball no podien ser més equivocades i erràtiques.

Rajoy no tindrà gaire sort durant aquest 2012, tot i això mantindrà la seva popularitat i aconseguirà rebaixar la tensió política.

Efectivament, molta sort no ha tingut Rajoy, tot i que ha aconseguit guanyar a Galícia i tenir un resultat decent a Catalunya i Euskadi. En quant a la tensió política, la única que ha rebaixat realment és la interna dins al PP amb la desaparició d’Aguirre com a Presidenta.

Veig una gran frustració al País Basc degut a que  el procés de Pau entrarà en un estancament.

Si bé el procés de Pau no sembla acabar-se de tancar del tot i si que està molt estancat, la frustració no ha estat gaire gràcies als bons resultats de Bildu, al menys pel que respecta a l’esquerra abertzale.

Política educativa: S’impulsarà una política orientada a augmentar la autoritat i la ideologia conservadora, però a la pràctica serà un fracàs i els alumnes no notaran cap canvi.

Aquí si que ho he encertat plenament! Això es exactament el que està pretenent fer Wert amb la seva reforma educativa.

– Veig una predisposició molt bona d’Espanya a Eurovisió, un entorn molt favorable i un candidat força potent

Espanya va quedar en la desena posició, amb Pastora Soler, un resultat força destacat en relació a passades edicions.

DONCS RES, ARA US TOCA A VOSALTRES TORNAR A PREGUNTAR!!

22 comentaris

  1. De l’any passat: Vas encertar la primera, però la segona encara no ha sortit. Enguany… 1) Com anirà el treball? 2) L’any vinent viuré a Europa o a América?


  2. l’Euro resistirà també el 2013 com a moneda de curs legal?


  3. Hola, les meves preguntes per l’any que ve son molt personals:
    1) veus si em canviare de casa el 2013?
    2) treball, veus algún canvi a la meva feina?
    Montes gracias, estaba esperant amb candeletes que obrissis el consultori
    Ptnts


  4. Les meves preguntes:

    El fill de puta pròfug que va comprar la nostra empresa em pagarà la nòmina de novembre?

    A la reconciliaciò en febrer es presentarà algun representant de l`empresa?

    Podrè pagar els meus deutes i cobrar d`alguna manera els diners que GRUPO SEQUOR, pertanyent al grup ESABE em deu?

    Salut.


  5. si… Vas acertar: vai perdre la feina, pero hi ha bon rollo. Vai canviar d novio (tb bon rollo)
    Les preguntes😉 :
    (la d sempre) Tindre feina, podre pagar la hipoteca? Sempre patint…
    Una d nova: salut, 2 tumors en 4 anys? Q coi passe? Com anira la operacio?

    Muuaaaccckkk


  6. Doncs jo voldria saber si trobaré feina, quan i a on?


  7. L’any passat no vaig participar!!!, però com és possible???. Aquestes son les meves dues qüestions:

    1. La meva parella fa tres mesos s’ha quedat com a propietària a mitges amb la seva companya de feina la floristeria on treballava fins ara. Com anirà el negoci aquest 2013?.

    2. Les pastanagues per entretenir al poble sembla que no tenen fi, ara ens distreuen amb la independència, seguirem així d’adormits i manipulats molt més temps?

    Salut amic!, i que tinguis un molt feliç 2013!!


  8. Preguntes via facebook

    Belén Lezkano : Trobaré al meu prícep blau al 2013? quan? com serà?

    Míguel Míguel: Les anticipades abans o després de desembre 2013?


  9. Aquí va la nostra pregunta: ¿Es demostrarà als tribunals que l’associació de veïns de “Salvem la Rotonda” té raó i que la llicència d’obres que l’ajuntament de Barcelona va donar a Núñez y Navarro a la Rotonda es ilegal?
    Moltes gràcies arqueòleg glamurós!
    Bones festes i feliç any nou!!!


  10. Ah, i també voldria saber com m’anirà en el tema amorós… Gràcies! ^^


  11. Ohh, ja hi tornem!!!
    per sort, de tan en tan deixes la política de banda…😉
    jo dues preguntes personals:
    1: a l’estiu del 2013 serè mare, nen o nena?
    2: acabaré la novel·la aquest any 2013?

    Molt bon any per a tu i tots els lectors del blog!!


  12. La meva filla finalment va marxar als EEUU i allà està, tot i que em vas dir que seria improvable que marxés, així que no ho vas encertar gaire. A veure si enguany l’encertes: Es quedarà la meva filla a treballar a San Francisco?


  13. Tot i que els resultats de l’any passat deixen entreveure algunes mancances en les teves dots tarotistes, hi tornaré a confiar un any més en les teves prediccions; així que aquí van les meves dues preguntes:
    1.- Reconeixerà alguna vegada Felip Puig que es van disparar boles de goma el dia de la vaga?
    2.- El ministre Wert aconseguirà que tornem a penjar la foto de Franco a les aules?
    Ja creuo els dits…


  14. Aquí van les meves.

    Pregunta pública (de política internacional, aquesta vegada): Com s’acabarà la revolució de Síria? Si és que s’acaba i se’n pot dir revolució.

    Pregunta privada: Tindré moltes discussions amb la meva parella? Perquè ella és molt dominant i jo només sóc submís fins a un cert punt (i no es tracta d’una relació sadomaso).


  15. Aconseguirà ICV-EUIA aglutinar, ni que sigui parcialment, l’ampli descontent social i ser la formació transformadora i anticapitalista enmig de l’histerisme de barretina?
    E-cristians i el seu lider Miró Ardevol es declararan a favor del matrimoni gay en el 2013?
    Apa, que la segona és dificil Aramis, jaja.
    Felicitats pel blog i bon 2013!


  16. Hola arqueòleg, ja m’esperava a les teves prediccions. Jo com sempre et consulto més o menys el mateix:
    1- Serà aquest l’any on trobaré finalment parella estable?
    2- Tindré feina de cara el curs que ve, o em veuré obligat a emigrar per poder treballar?


  17. Senyor ‘glamboy’.. una de fàcil… ens retallaran la paga doble (és a dir, part del nostre sou) als funcionaris de la Generalitat el 2013 altre cop? Ai mare, que em temo no cal bola de vidre per a aquesta!😉 Bon any!


  18. Amigo, primera vez que pregunta. Estoy escribiendo un libro junto a otra persona, quería preguntarte si encontraremos un buen editor y si el libro va a funcionar bien.


  19. Hola, et passo dues preguntes per a 2013:

    1.- Per què s’ha retirat en Recoder de la primera línia política? Està preparant una fallida a CDC per tornar?

    2.- Resistira la Federació CiU unida fins a finals d’any o UDC marxarà per fer el seu propi camí?


  20. TEEEMPS! Ja no es poden deixar més preguntes!! Començo a fer la tirada de cartes i en quan acabi ho publico


  21. Hola, hi ha un home que m´agrada molt. Treballem junts. Però tot i que sé que li agrado marca molt les distàncies. Tinc alguna possibilitat de tenir alguna relació amb ell?



Deixa un comentari

