h1

ALERTA TROLL

Agost 28, 2012

Estimat Troll que vens a esputar la teva bilis a casa meva:

De la mateixa forma que jo no vaig defecant a casa d’altri, no tinc perquè permetre que aquest blog, que tants anys m’ha costat d’enlairar a les més altes cotes de popularitat i glamour, s’embruti amb vòmits de pus provinents d’alguna caverna ultra. Si tens ganes d’expressar les teves idees infames, aprèn a escriure i obre’t un blog; aquest és el meu, gràcies

Porto suportant bullyng homòfob i feixista des dels 10 anys i si aleshores no varen aconseguir que em tornés hetero, ara no faràs tu que canvii la meva ideologia. Tot debat argumentat amb ironia i sarcasme és benvingut. Insults, atacs personals i amenaces ni de conya!

Que pot passar si deixes un comentari  assetjador o amenaçador en aquest blog??

1) Serà manipulat i tergiversat: Afegiré i trauré aquelles parts que a mi en convinguin per tal que tothom pensi que ets molt més idiota o ultra del que ets realment. El més probable es que canvii el teu comentari per un videoclip o, que me l’inventi totalment.

2) Hi afegiré faltes d’ortografia: En cas que segueixis insistint el proper pas serà mostrar-te als meus lectors com un ruc analfabet que amb prou feines pot lletrejar el seu nom.

3)  Investigaré les teves dades i la teva direcció física: Si, tot i així,  segueixes amenaçant-me i insultant-me que sàpigues que cada comentari deixat deixa un rastre d’ID que es pot geo-localitzar amb un senzill programa, per tal que tothom sàpiga on vius. També rastrejaré la ID per si has comés l’errada de publicar amb el teu nom autèntic en qualsevol altre lloc. Si ets tant valent/a per amenaçar-me i assetjar-me, al menys dona la cara!

4) Et denunciaré als mossos d’esquadra: Tan sols una vegada en 5 anys de blogger he cregut que les amenaces contra aquest blog podien acabar derivant amb atacs físics i ja vaig obrir diligències judicials als mossos d’esquadra. Conec personalment al cap polític de la comissaria de la meva ciutat i tinc el seu mòbil memoritzat a la primera entrada de la meva agenda del mòbil. No tinc cap problema en repetir-ho, conec els meus drets i ja vaig portar a 5 skin heads a judici amb 16 anys, no em tremola la ma, al contrari. Afortunadament ara tenim una Llei contra la Homofòbia que ens protegeix

Qui avisa no és traïdor!

32 comentaris

  1. Com diuen a l’APM, ¡¡¡con dos cojones!!! http://youtu.be/GkfzW5M6wII


  2. Sort que comences l’article amb un “estimat troll” !!!. Si algun dia tinc tants trolls com tu potser et plagiaré l’article…


  3. Realment ha sigut curiosa la mobilització de cavernaris ultranacionalistes que ha provocat el teu article. Ha arribat un punt on o penses com ells o t’intenten esborrar del mapa amb els seus tòpics, aquests saquejadors i fanàtics neocon.Tot i que ja he deixat dit que em sembla detestable musicalment, avui a més cantaria una canço de Mcnamara i Almodóvar i tot. Salut i endavant.


    • Quan halgú as dadica a catalugar als haltres sense tenir ni puta aidea, sa la yuga a rebre determinades respostes. Mes anlla d’aisò tota la resta sovra.


      • Jordi, aquest es el darrer comentari que et deixo publicar. No em segueixis buscant les pessigolles, és un consell! Ok? Contactes meus m’han passat imatges teves que igual no t’agradaria veure publicades… oi? Doncs vinga, aquí pau i després gloria, oblida’t de mi i tal dia farà un any!


    • Per que et facis una idea del nivell d’amenaces de mort del fòrum ultra d’on venen aquests convergents, això es el que deien de mi:
      “Quina purga haurem de fer el dia de la independència. Només de pensar en la de judicis sumarissims que ens esperen abans no ens alliberem de tota la purria colonitzadora ja m’entra una mandra”

      Queda clar doncs que en aquest fòrum de boixos nois volen la independència tan sols per fer una neteja ètnica i ideològica, rollo Slodovan Milosevik (es creuen croats i son pitjors que els serbis). Després es preguntaran perqué les persones d’esquerres no volem manifestar-nos amb ells!!


  4. Tota una declaració d’intencions. Sí senyor!!!


  5. Estem amb tu Arqueòleg Glamurós !!
    No Pasaran !!

    Una abraçada,


  6. I d’això no en diràs res, oi?

    http://www.naciodigital.cat/noticia/46138/digital/madrileny/reclama/ocupacio/militar/catalunya

    És clar… Aquests no deuen ser “ultra-nacionalistes”…


  7. Carai! Això és parlar clar! Jo també vaig tenir un problema amb un parell de trolls i, la veritat, al final van haver de retirar-se de la creuada. Una abraçada i sort.


  8. Són uns covards de merda. Fas bé de fer fora del teu bloc a aquesta gent. N’he tingut només un, però des del primer moment vaig decidir no donar-li cap publicitat i de moment ha marxat.


  9. Que chulo eres!! Pa chulo tu pirulo. Mejor un trol que una trola


  10. Mana collons, quins valents de pega. Davant d’amenaces d’aquesta mena, contraatac i denúncia.


  11. O sea, que cualquiera que venga a contravenir tus opiniones (si nos estiramos podríamos incluso decir ideología), educadamente o no, respetuosamente o no, tiene asegurada la censura.
    Muy coherente con los que parecen ser, así de un vistazo más o menos pausado, tus principios.

    P.D.: Espero que no dejes que se lea esto y seas fiel a tu promesa… de hecho, con que lo leas tú me vale, cariño.😉


    • Una cosa es contravenir opiniones y otra atacar desde un teclado, chaval.Andas muy p`allá. Aqui se puede opinar, no insultar.


      • Lo que tu digas, salao.


  12. Join the Troll Crew…un Blog Correctamente Impolítico!!!


  13. ¿Puedes ser más tonto, por favor? Es que aún ni siquiera eres gracioso. Si hicieses más el tonto, tal vez tendrías algún merito


  14. Molt bé noi!!. Ja era hora que poguéssim tenir un lloc on llegir tranquils sense haver d’aguantar l’escòria feixista (tant de casa com de fora). Es veu que no tenen altra feina que ficar-se per tots el llocs per difondre el seu verí.

    Molt bo el teu escrit sobre el tripartit i per desmontar els tòpics que contra ell s’han bastit en aquesta societat estúpida en la que estem.

    Segueix així. Salut.


    • El “positiu” del comentari es meu, jeje, es un bon bloc, i tot i que no sempre estem d`acord, es veritablement un bri d`aire fresc entre tant de “torero garbancero” franquista i la rècua de barretiners, tant de DRETES com “d`esquerres”.


  15. […] qualsevol de les seves manifestacions, fet que m’ha dut a penjar, per primer cop, una severa advertència als Trolls, a voltes nombrosos i […]


  16. No denuncies a los Mossos sacaojos, por favor.


  17. Ole tus cojones. Bien haces.
    Viva la república!


  18. muy buena esa del troll…osea que amenazas primero con troladas pero al final trucarás a la policia? …pero todo lo que amezazas , piensa, que también puede ser usado en tu contra sabias?..no sé si es mejor que dejes lo de los Mossos y listo….
    De todas formas Yo no te voy a trolear porque me gusta tu blog.
    Felicidades


  19. Si et passen tantes coses …per què no ho denuncies? ??
    Si no tens vacances. ..que fas a Madrid visitant museus? ???
    Com deia la meva padrina
    “Se pilla mas rapido a un mentiroso que ha un cojo “


  20. paro si al primer troll hets tu, si no no et faria cas ni cristo

    no fas mes que ascriure collonades caregades de sinisme, ipocresia varata i propaganda dal teu partit, y quan het desmunten, plores fort

    el mes lamantable es que son als putos convergents els que et deixen en ridícul cada puto dia maricón de merda

    deixa de fer al pena, marica!

    i es el primer cop que entro aqui via Twitter

    ah, si has d’amenaçar al menys informat una mica del tema, que allò del rastre ID fa mal a la vista

    venga, sort i anims, xaval


  21. En fi Arqueòleg lo que fas és un greu delicte ja que revelar dades sense permís es un delicte bastant greu, segon vostè provoca a la gent de una forma descarada i per desprès es fa la víctima perquè li diuen alguna cosa que no li agrada sentir.

    Saps perquè vaig deixar de votar ICV per gent com vostè pq que a molts no ens agraden els maricons españols.


    • Exactament quina dada he publicat? M’estàs dient que, en cas de rebre amenaces de mort de la ultradreta homòfoba (espanyola o independentista, doncs en rebo de les 2 bandes per igual) m’hauria de callar i aguantar l’assetjament en silenci?
      Sincerament, quin fàstic i quina repugnància pensar que algun dia ICV va tenir la desgràcia de tenir votants que creuen que la homofòbia es justificable i que s’ha d’aguantar en silènci. Que vam fer tan malament per rebre vots de persones tan intolerants i ignorants? Be, tant es, la qüestió es que vam saber extirpar aquest càncer a temps.


      • Te he insultat en el meu comentari, en fi no vull entra en el teu joc de victima i agressor que t’ha aprofiti la teva bilis ja que es infumable, segón no soc ni racista, ni homofob per tenir una ideologia diferent a la teva i si tens ganes et desafió a que hem desbloquegis al twitter per partir-te la cara si tens nasos Arqueoleg Rabios que per desgracia el teu glamur de maricona es va per la teva boca.

        Atentament Werty.


        • “maricón espanyol” o “maricona” no es un insult homòfob per tu? Ah va d’acord. Doncs res. No tinc res més a afegir. I a sobre m’amenaces amb violència. Fantàstic. Com està la ultradreta, deu meu!



Deixa un comentari

