h1

No paro per casa!

Juliol 7, 2011

… bé, si però molt poquet, tan sols per dormir i amb prou feines! Estic acabant d’enllestir projectes laborals abans de tornar a l’atur cosa que, si no es produeix cap miracle, serà desgraciadament ben aviat!

Surto a les 6:00 de casa, arribo vorejant la mitjanit, dormo una mitjana de 4-5 hores tirant llarg i veig al meu xicot entre les flassades del llit.

La raó? Hauríeu de veure la meva atepeïda agenda social: avui una xerrada de SOS Racisme al Col·legi d’Advocats per fer accions legals contra el nou feixisme, que si després m’apunto a la comissió de difusió de l’AcampadaLH, aquest cap de setmana Escola d’Estiu d’ICV on també intervindrà Unitat contra el Feixisme i la meva admirada Mónica Oltra, l’arxienemiga de Camps. I, com amb tot aquest sidral m’avorria, he dit… calla! apunta’t a una plataforma per salvar un Canal de la Infanta del s.XIX que hi ha al meu barri… Per si algú no se n’havia adonat la política ha tornat a sortir al carrer!

Doncs res, lectors d’aquest blog, un xic de paciència que el món real acapara la meva atenció, però en quant passi a formar part de l’Inem (la setmana vinent?), reprendré el ritme habitual! Us ho prometo!!

8 comentaris

  1. Internet és bàsic per remoure consciències, però sense l’acció al món real, sortint al carrer com bé dius, les coses no es canvien.

    Massa gent creu comprometre’s amb alguna causa només clicant m’agrada al facebook. Però ens cal picar molta pedra encara.

    Bona feina!


    • Quanta raó tens Met! Estic fart de mamarratxes supermegapunkisradikals que em critiquen constantment a Facebook i aquí, per no ser prou antisistema i després no son capaces de moure un dit en el món real!


  2. Uf, m’he cansat només de llegir-ho; això de dormir tan poc no pot ser bo. Tanmateix no sé com dir-te que sento molt que aviat tinguis més temps lliure a l’hora que ho celebro perquè tindràs més temps per xarxejar (ai, ara no sé si s’ha entès el que et volia dir 😦 )


  3. Bé, no creguis, això dels blocs també és bastant real.

    Que et vagi bé amb tota aquesta activitat que has desplegat.

    Pel que fa a l’atur, avui en dia -malauradament- el tenim tant a prop que és estrany que cadascú de nosaltres en el seu entorn més proper no tingui algú que estigui aturat (per cert, és una paraula molt mal buscada). Si finalment passa, que et sigui molt transitori!


  4. L’atur no és una situació envejable. L’únic avantantge és que et deixa molt de temps lliure per fer les coses que t’agraden, però que no donen calers.

    Com això de portar un blog: serveix per a la satisfacció personal i la promoció social del blogmàster, i si té èxit (com aquest) es pot convertir en un mitjà de comunicació públic. Però s’ha de plantejar com una activitat sense ànim de lucre, perquè els beneficis, suposant que n’hi hagi, són escassos.

    I només falta que vingui la SGAE (que ha resultat ser la cova d’Alí Babà) per fiscalitzar els videoclips que hi penges!


  5. Una feinada de por! Veig que estàs implicat amb moltíssimes coses. Però hauries de dormir una mica més, ARQUEÒLEG. Una abraçada.


  6. Sempre està bé fer coses i més si són per a una bona causa. No aturis i endavant! 🙂


  7. Sí, arqueòleg, la paraula és molt important per canviar el món però no només des del sofà de casa



Deixa un comentari

