h1

Conversa delirant amb un Camioner Paranoic

febrer 16, 2011

Estava jo ahir tan tranquil·lament dinant al bar del costat d’on treballo, quan un home grassonet i rialler, d’uns 50 anys, se m’apropa decidit. De seguida l’he reconegut com un dels camioners nous que havien entrat a la obra on faig el control arqueològic, però mai hauria imaginat que es tractaria d’una de les criatures més surrealistes i conspiranoiques que mai he conegut. Us deixo amb una transcripció de fragments de la conversa que vam tenir! He pensat que valia la pena compartir-ho amb vosaltres!

Camioner Paranoic – Hola bones! Tu ets l’arqueòleg de la obra, no? Puc seure?

Arqueòleg Glamurós- Oi tant!!

CP- Es que veuràs… jo soc un gran erudit interessat en la cultura, tot i que mai he llegit un llibre, ja que tots estan manipulats. Jo soc autodidacta i l’arqueologia m’interessa molt! Sense anar més lluny  he descobert com van arribar els romans a la Península!

AG- Si, bé… això ja es sap de fa molt! Durant la Segona Guerra Púnica …

CP– NOOOO!!! MENTIDAAA!! Això és el que t’expliquen “ells” als llibres!! Tot fals! Els romans varen entrar per Andalusia fa 7.000 anys per construir els dòlmens quan aquí encara no hi havia ningú!

AG Pfffffff!! Què??? Dòlmens romans??? Com???

CP- Com ho sents! I t’ho puc garantir! A mi m’és igual el que diguin aquesta colla de fills de puta dels científics! Jo i el meu cosí vàrem veure una escultura tallada en diamant del cap de Neró… o Ciceró, ara no ho recordo, dins un dolmen, al meu poble a prop de Sevilla! Clar, tu no ho saps perquè com aquí a Catalunya no teniu restes romanes…

AGNooo claaar! Tarraco, Barcino, Iluro, Baetulo…

CP– Això es tot un muntatge! Els romans tan sols van estar a Andalusia! Tu has visitat les runes d’Itàlica? No? Doncs llavors no saps res! Que innocent! Tu també et deus creure això de que els homes vivien a les coves com Altamira o Atapuerca, no?

AG- No és que ho cregui… és que hi he excavat i ho he vist amb els meus propis ulls!! Jo he treballat en coves de fa 150.000 anys amb restes d’animals ja extingits i puntes de sílex fetes per neanderthals…

CP– No home no!! Aquests ossos els van posar els moros quan van vindre aquí, amb animals d’Àfrica. No veus que a les coves hi fa molt fred ? No hi podia pas haver vida! I els ossos es fan malbé!! La clau de tot està a Andalusia… perquè et creus que els americans van fer les bases a Rota i Morón? Per amagar-nos la veritat!! Vols que t’hi porti un dia amb el camió?

AG– No, de veritat, no cal!

CP- Has de saber que jo tinc un poder especial que em permet llegir missatges ocults a les estrelles! Aquí no em funciona, ja que els astres son diferents dels sevillans… però és un  do que he heretat de la meva família, una dinastia  de grans savis, una raça superior de filòsofs! Com per exemple:  la meva mare era cantant de flamenc!

AG- Ah val! Això ho explica tot! Haver començat per aquí!!

23 comentaris

  1. Uoooh, que fort! Mai havia sentit una “teoria de la conspiració” aplicada a les restes romanes.

    Una cosa: no pugis mai al camió d’aquest paio, eh! Encara que et prometi ensenyar-te un dolmen… especialment si et promet ensenyar-te un dolmen. I si beus coca-cola no li treguis l’ull de sobre al got, que em dóna molt mala espina: t’hi fica qualsevol cosa i ja l’hem vist prou, l’arqueòleg glamurós 😦 (perdona és que quan em surt la vena maternoprotectora no sé parar).


  2. Aquí no em funciona, ja que els astres son diferents dels sevillans. És la millor excusa esotèrica que he sentit mai!


  3. Genial, ja tenim una nova conspriració al mon, realment ja en soc fan del Camioner Nostradamus


  4. Mira a ver si les sacas si los calamares a la Romana se inventaron hace 2000 años,si Neron invento el Nero burning rom o si Pilatos solo se lavaba las manos o de vez en cuando le daba un repasillo al resto del cuerpo.Es que son datos que necesito para una tesis.Ya,si ves que se suelta le preguntas que si cada vez que un romano cumplia XXV sus amigos le gritaban “por el culum te la incus”.Gracias.Postdata:me corre prisa.


  5. Això el fa feliç i se sent important, mentres no vagi segrestant a gent per portar-los a veure el diamant de Neró dins d’un dolmen no fa cap mal xD


  6. hahahaha m’has alegrat de bon matí i recordat vells temps a l’obra … El personal de la construcció, camioners inclosos, tenen unes converses especialment destinades a ser carn d’apunt delirant 😉


  7. Uau, en Von Daniken ha quedat en bolquers al costat d’aquest paio!

    Però hauria d’aclarir si els romans procedien d’Ummo o de Ganimedes.


  8. En aquest l’hauria d’haver enxampat l’Umberto Eco abans d’escriure El Cementiri de Praga. Això sí que és una conspiració i no lo del Simone Simonini!


  9. Ahahaha! Seriosament, no has pensat mai escriure teatre!? Amb els personatges que et deus haver anat trobant i les històries estrambòtiques que narres, de segur que podries arribar a crear una de les peces més divertides de tots els temps!!
    (Avui no hi ha subordinada)


  10. Tan sols m’he quedat amb ganes de saber quina ràdio escoltava, si haguessis pujar al camió ara ho sabríem…


  11. Quantes hores feia que estava al bar aquest camioner??????


  12. Hòstia què guapo els astres sevillans 😀

    Per destacar alguna cosa enmig de tanta meravella xD


  13. a mi em sembla estupendu! Visca la diversitat! Glamurós, em dones permís xafegir-te com enllaç recomanat? Si no ho entendré, merci ! 😉


  14. No entenc aquet diàleg, pero tampoc el trobo massa esperpèntic comparant-lo amb la historia d’espanya que de petit ens explicaven desde els organismes oficials o la de catalunya que ara els nous historietadors del nacionalisme català ens vol fer creure


  15. Espectacular! Que no se n’assebentin els de Tele5 que el contractaran!


  16. Guau!
    Això era abans o després del carajillo?

    Em preocupa que un paio com aquest porti un camió per les carreteres!

    Ara bé, té raó. Els americans també ho saben tot això i varen intentar esborrar tot rastre amb l’episodi de Palomares, però els va fallar perquè la bomba va anar a caure en un dels camions de la família del CP i no va esclatar.


  17. Aquest home ha vist massa mockumentaries i ha agafat un empatx de conspiranoia. Quina peça de circ!


  18. No et creguis ni una paraula d’aquest camioner, això es cosa del govern que l’envia per enganyar-te, tot es part d’una conspiració per amagar que realment va ser una raça extraterrestre la que va fer els dòlmens i també els romans i fins i tot els Häagen Dazs.


  19. No has pensat mai de fer-te el seu representant? Aquests freaks es paguen bé a la tele e…


  20. Aquest home deuria estar en plena síndrome d’abstinència de diazepàn!


  21. Les drojes son molt dolentes…



Deixa un comentari

