h1

Ja em podeu deixar les vostres consultes tarotistes per a 2011

Desembre 31, 2010


Doncs si! El 2010 finalitza avui i esdevé el moment de fer balanç i fal·laços propòsits que mai complirem, però sobretot ha arribat l’esperat moment de que em deixeu les vostres consultes tarotistes per tal que jo, gràcies als meus poders de vidència, us pugi desvetllar algunes de les voltes que el futur us reserva, en la que vol esdevenir la 1a consulta futuròloga 2.0 de la blogosfera catalana.

Fins ara he anat encertant, fins on jo sé, tot allò que m’heu anat preguntant des del ja llunyà 2007, així doncs aquí us deixo les instruccions per participar:

1.- Si ja vau participar l’any passat: CLIQUEU AQUÍ, llegiu la meva predicció i digueu-me si s’ha acomplert o no.

2.- Deixeu-me 1 o 2 preguntes per persona. Poden ser generals (política, economia…) o personals (amor, treball, salut…). Ara bé, descartaré totes aquelles que tinguin una resposta molt evident o impossible (com: ens atacaran els extraterrestres?), així com un enunciat massa rebuscat o concret (quin serà el nº de la loteria?)

Principals prediccions meves per al passat 2010 (més aquí)

– ELECCIONS CATALANES: Resultat sorprenent amb canvis importants. En general deixarà un panorama polític injust i desequilibrat. EL Govern que sorgeixi serà poc ambiciós, tranquil, fort i unit.

-SENTÈNCIA DEL TC SOBRE L’ESTATUT:Serà una decisió molt negativa, crearà un entorn polític molt mogut, tot i que el rebombori durarà poc i a mig plaç simplement s’oblidarà.

– L’economia anirà fent pujades i baixades, no tindrem un any globalment gaire bo, però veig un equlilibri de cara a finals de curs.

– El PP tindrà poca sort i molts conflictes interns alhora d’establir el seu discurs propi. Veig una lleugera victòria dels moderats sobre els radicals

> R.Cat traurà un resultat destacable, però molt allunyat dels seus objectius i expectatives.

->BELEN ESTEBAN I LA SEVA SALUT: No només arribarà viva al 2011, sinó que tot li anirà de faula. Això si, veig un deteriorament progressiu de la seva salut.

25 comentaris

  1. de les prediccions tarotistes de l’any passat es van acomplir les 3!!! però no ho dubtava, com en el 2009.
    les d’aquest any:

    – tinc possibilitats de iniciar el master de profesorat i se m’obriran portes amb ell?

    – com veuen les cartes el tema sentimental?


  2. de les prediccions tarotistes de l’any passat es van acomplir les 3!!! però no ho dubtava, com en el 2009.
    les d’aquest any:

    – tinc possibilitats de iniciar el master de profesorat i se m’obriran portes amb ell?

    – com veuen les cartes el tema sentimental?


  3. Tens un joc de cartes del tarot de debò 😮 ? O esbudelles un gat i en llegeixes les visceres? 😀


  4. L’any 2010 3 de 3, l’altre també… ui ui ui quina por que fas!
    Allà van les meves preguntes pel 2011, totes de caire personal:
    1- En el tema parella, serà un any positiu?
    2- Em quedaré embarassada?

    Bon any nou a tots, als lectors del blog i a tu Roger!


  5. Soc nou en el bloc i per tant, també en això.

    Per al 2011 preguntaria el següent:

    – Hi haurà eleccions generals anticipades?

    Bon any!


  6. Sóc una dona casada que ha tingut les seves “històries”. Darrerament he conegut a un home de comarques, també casat, que es dedica a la política municipal. L’home té morbo i sembla mostrar interès per mi, però no sé pas per on anirà la cosa. De moment no hem passat de converses i coquetejos. Espero que les cartes m’aclareixin alguna cosa.


  7. S’acabara el mon al 2012, es per deixar de pagar la puta hipoteca XD!


  8. De l’any passat un 80% d’èxit, no està gens malament.

    Pel 2011:

    -Que passarà amb en Julian Assange i wikileaks?

    -(repeteixo una de l’any passat) Viurem mobilitzacions serioses o altercats considerables?

    M’encanta aquesta tradició “tarotístico-nadalenca”.
    Gràcies per avançat!!


  9. El meu cotxe sobreviu i RCat no ha entrat al parlament, però ha entrat el Laporta, que és millor!

    Coses per l’any que ve:

    – Seguiràs comportant-te com un troll escrivint articles incendiaris però buits de contingut? (Espero que sí, sinó això es tornarà molt avorrit)

    -El meu pobre cotxe sobreviurà un altre any?


  10. – Què passarà amb Pilar Rahola? Després d’anys fent la pilota a CiU, ara que són al govern serà crítica amb ells per portar la contrària?

    – A nivell personal, com veus les meves expectatives laborals aquest 2011?


  11. No coneixa les teves dots cabalístiques i a la vista dels èxits obtinguts, goso fer-te les meves preguntes pel 2011.
    – Millorarà la coalició els resultats a la meva ciutat a les properes municipals?
    – Creus que és un bon any per fer alguna cosa agosarada, com per exemple aprendre a anar amb bicicleta?


  12. Quins són els motius reals perquè la Terribas va declinar ser la consellera de cultura i perquè no ho és Pilar Rahola! Apa! 😀


  13. -> R.Cat traurà un resultat destacable, però molt allunyat dels seus objectius i expectatives

    FAIL! Que no us enganyin, no és titulat en Futurologia, és un impostor intrussista!


    • ajajaj Of course, no soc titulat el futurologia, ja que tal titulació no existeix! No puc,per tant, ser un intrús en un camp no regulat.

      I de que t’estranya la meva predicció sobre R.Cat? Van obtenir un resultat destacable, per ser un partit carlí-trabucaire en ple s.XXI (35.000 vots), però molt allunyat dels seus objectius d’entrar al Parlament, no diguem ja de guanyar amb majoria absoluta que era la seva pretensió inicial.


  14. 1 pregunta general:
    A les elección municipals veurem la entrada de xenofobs (no el PP si no les originals) als principals ajuntaments?
    2 Personal
    Els metges de laa seguretat social seràn capassos de donar-me una resposta despres de 2 anys de proves i respostes idiotes


  15. Jo no crec en aquestes coses, però tu que d’això en saps:Trencarà ICV amb EUiA o EUiA amb ICV, o cap dels dos? Formarà ICV un partit verd arreu de l’estat? Quantes Vagues Generals penses que convocaran els sindicats majoritaris, 0, 1 o 2??

    http://unaminoriaradical.wordpress.com/


  16. En el pla personal, no preguntaré si la Dita von Teese em traurà a ballar aquest any, perquè la resposta és òbvia. Tampoc pel resultat de les eleccions municipals en el pla polític, perquè no m’ho vull ni imaginar. Per tant, les meves preguntes són:

    – Em publicaran les meves poesies completes? (Que mai no ho són del tot, però això tant se val.)

    – Quant de temps aguantarà el Grup Mixt al Parlament de Catalunya, tenint en compte els elements que el conformen? (Sobretot, aquell element que tots sabem.)

    Gràcies.


  17. Jo també jugo 🙂

    – Personal: Guanyaré algun premi literari?

    – General: El govern de CIU eliminarà tantes ajudes socials com pugui o seguirà mantenint les que hi ha (i potser n’afegirà alguna – jajaja)?


  18. Ja no ets l’únic que fas llistes negres:
    http://unaminoriaradical.wordpress.com/2011/01/02/la-llista-negra-i/


  19. Ei Arqueòleg! Ja sé que fa molt de temps que no escric, tot i que si que et llegeixo. T’haig de dir que vas afinar molt bé en les prediccions de l’any passat! Va et faig dues preguntes a nivell personal:
    -Continuaré trobant substitucions llargues a les escoles durant tot l’any o bé hi haurà canvis o dificultats a nivell laboral?
    -Quines possibilitats veus en una relació iniciada per internet amb un noi de l’exrem orient? Sembla que pot anar a més, o quan ens coneguem en persona aquest any m’emportaré una decepció?
    Ui! Espero amb delit les teves previsions!


  20. 1) Com anirà la feina? 2) Sortirà al mercat Circo Iberia, la novel·la?


  21. Molt bé, molt bé, veig que tens un índex d’encerts digne de menció! M’atreviré per primer cop:

    – Podré treure endavant amb èxit el projecte laboral que tinc en ment?

    – Trobaré la tant ansiada estabilitat sentimental?

    Bon any!


  22. ¿Voy a poder librarme de mi oscuro secreto durante el 2011?


  23. CAMPANA Y SE ACABÓ!!

    Ja no podeu deixar més comentaris!! Vaig a buscar les cartes!



Deixa un comentari

