h1

La incredulitat dels meus comentaristes

Juny 4, 2010

Manifestants contra el suposadament inexistent Club Bildenberg a Sitges

El passat més de Setembre vaig publicar un post sobre El Club Bilderberg en aquest blog, una reunió secreta de les persones més poderoses i influents del món, despertant la incredulitat de gran part dels meus comentaristes que em van posar de conspiranoic en amunt, tot i les nombroses proves empíriques i cites periodístiques que vaig esmentar per demostrar la existència real d’aquest grupuscle.

Un cop més la Història de la Humanitat s’ha encarregat de demostrar-me que jo tenia la raó i que els meus díscols comentaristes, molt avesats a dur-me la contraria en tot per pur vici luxuriós, van ficar la pota fins al cap de munt: aquest cap de setmana del Club Bilderberg es reuneix al Hotel Dolce de Sitges i TOTS els mitjans de comunicació dona detallada fe de la reunió d’aquest poderós club que, segons alguns contertulians d’aquesta web, és fruït de la meva depravada imaginació. El blog de Madebymiki ha fet un intens seguiment dels detalls d’aquesta nova reunió del club. Take a look!

Aquí una detallada llista dels comentaris escèptics i desconfiats. No hi ha més ceg que el que no hi vol veure:

“A mi aquestes teories de la conspiració em fan una mica d’al·lèrgia (…)”
Clídice

“Arqueòleg, vols dir que ets tan anti conspiranoic com ens vols fer creure, si ets capaç de creure en un suposat grup multinacional, del qual formarien part desenes de persones de diferents àmbits, països i ideologies, on assisteixen fins i tot periodistes però de qui ningú no pot explicar més que suposicions? (…)”
Ferran

“(…)Si tinc una biblioteca que explica amb pels i senyals com es la vida dels hobbits i com són amb imatges i tot això, no vol dir pas que existeixin”
Conjuntbuit

“El que es forren els que escriuen aquests llibres (sobre el Club Bilderberg) Aquests són els explotadors reals, detecten una necessitat de la pobra de gent de creure en el misticisme quan totes les religions han mort i els donen carnassa. Pa i circ (…).”
RS

Jo tampoc crec gaire en les conspiranoies. Es fan moltes d’aquestes reunions a nivell internacional (el Forum de Davos seria la més coneguda) i segurament deuen tenir resó en les formes de fer política dels dignataris, però d’aquí a afirmar que governen el món… em sembla exagerat”
Ferran

Peró en un acte de magnanimitat sense precedents he decidit perdonar el vostre ridícul atreviment, posant en dubte la meva glamourosa paraula. Vosaltres no en teniu la culpa de no veure més enllà, , que hi farem! Tan sols havia pensat posar-vos una petita penitència electiva, per tal d’esborrar el vostre pecat! Podeu optar entre

  • -50 cops de fuet a l’esquena
    -votar ICV-EUiA a les properes eleccions
    -fer un cameo en aquest blog
  • -Titular el vostre proper post “Perqué m’agrada tant el blog de l’Arqueòleg?”
    -escoltar tota la discografia de Camela (està a Spotify) i deixar-me a comentaris una ressenya, disc a disc.

*EXTRA*EXTRA*EXTRA*EXTRA*

AQUEST BLOG HA TINGUT ACCÉS A LES CONVESRACIONS PRIVADES DEL CLUB BILDERBERG I LES PUBLICARÀ EL PROPER DILLUNS

Anuncis

26 comentaris

  1. I que els cops de fuet… Anava a fer un perillós i inoportú paral·lelisme. Millor deixar-ho a les teves opcions.
    La veritat és que és increible que mentres aquests manen i ja ningú dubta de la globalització econòmica, que no social, els de la clase treballadora no pensem com a tal i quan veiem als companys i companyes de Grècia pensessim “ho tenen ben merescut!. Ho ens aixequem i lluitem cap una globalització social o aquests continuaran decidin per nosaltres. A estrenyer més el cinturó!

    (fa goig tornar a visitar aquest bloc)


    • Ep! dic l’últim perque he estat missing bastant de temps. Aviat em treuré una feina del damunt… Salut!


    • Homeee! Un polític d’ICV, per fi!!

      HAs de saber que durant els llargs mesos que has estat out, aquesta web ha patit el continu assetjament per part d’incansables exèrcits de trolls a sou de CIU!!

      Es un consol que arribi per fi el 7e de cavalleria!


      • Sí, últimament s’han llançat en tropel per amagar les seves vergonyes… I s’apunten al linxament popular, qualsevol, per treure rèdits electorals. Aquest populisme… deixem-ho aquí!


  2. Y VA A SER QUE ESTE SE PIENSA QUE A LOS POLICIAS LES VA A FECTAR MINIMAMENTE LAS PALABRAS QUE LES DICE LO LLEVA CLARO.NO SE DE DONDE HA SALIDO PERO ESTE TIENE MENOS MANIS ENCIMA ,MADRE MIA QUE FORMA DE LLEVAR LAS COSAS…A LA PRIMERA OSTIA SE LE VA A QUITAR LO DE …SOMOS COMO VOSTROS,SOMOS COMO VUESTROS HERMANOS,QUE POQUITA CABEZA….”SOMOS COMO VOSTROS IGUAL QUE LOS MILITARES Y LOS SERVICIOS SECRETOS”,VAYA PARANOIA MENTAL….EL HOMBRE AL QUE SU FE POR LA HUMANIDAD LE MATO.SURREALISMO EN ESTADO PURO……WE ARE THE WORLD…WE ARE THE CHILDREN…LE FALTA REGALARLES GOMINOLAS A LOS MADEROS…….


    • No lo hagaiis!!
      ajajajajja
      Creerán que és el Club de la Comèdia en vez del Club Bildenberg!!


  3. Arqueòleg, a banda d’una mica egocèntric ets una mica manipulador. D’entrada et diria que, ja que has passat pel blog, hauria sigut bonic aprofitar que deixes un comentari per dir alguna cosa semblant a “bones vacances”, o similar. O per fer referència a l’últim post que vaig publicar, abans d’agafar-me les actuals vacances blocàires. Res, per un tema de bon rollet.

    Manipulador, dic, perquè… per quina raó has prescindit del meu segon paràgraf, en el comentari sobre el club aquest? Sí, home, aquell on començava dient: “M’inclino per creure que alguna cosa semblant al club Bilderberg hi pot haver, algú per sobre dels que donen la cara, que realment mou els fils en base a un guió treballat des de molt amunt”.

    No sé on has interpretat, del meu comentari, que nego “taxativament” (sic) la seva existència. Perdó? Sort que el comentari el vaig deixar en català!

    Apa, vagi bé.


    • Oh, vaja! Quina excusa per evitar auto-fuetejar-te!

      Si, es evident que el comentari estava manipulat, va deixem-ho en 25 cops de fuet! Mira que soc bona persona!


  4. Altres noticies del Club:

    http://www.publico.es/dinero/317770/despliegue/policial/cuesta/euros

    El despliegue policial cuesta 600.000 euros
    La seguridad es similar a la de una cumbre de la UE

    http://www.publico.es/317779?ct=referrer&cf=twitter&cfid=api

    El futuro del euro centra el debate del Club Bilderberg
    El presidente Zapatero defiende este viernes, a puerta cerrada, la situación de la economía española ante el poderoso grupo de políticos, empresarios y banqueros que se reúne el fin de semana en Sitges

    http://ecodiario.eleconomista.es/internacional/noticias/2201548/06/10/Gates-participara-por-primera-vez-en-el-encuentro-del-Club-Bilderberg-.html

    El empresario fundador de Microsoft, Bill Gates, hablará de la necesidad de invertir en cooperación al desarrollo en la reunión del Club Bilderberg en Sitges (Barcelona), donde estos días se cita la élite política y económica mundial, rodeada de gran secretismo, para compartir puntos de vista.


  5. Jo no vaig dir que no existís, simplement que no crèia en la teoria conspiratòria. Imagina’t, hi va a parlar el ZP. Ui, quanta conspiració…quina por…


    • Noooo han quedat els banquers, empresaris i polítics més importants del món en absolut secret per jugar a la brisca! Claaar!
      Tu, com sempre, pensant que el capitalisme es fantàstic i que vivim el País de la Piruleta!

      Zapatero va a rebre ordres, no a donar-les, óbviament!

      T’imagines que la llista de convocats fos: Hugo Chavez, Mahmud Almarineyad, Osama Bin Laden, Kim il Jong, Raul CAstro i jo mateix? També colaria que hem quedat per passar le’stona no?


      • Noooo, llavors t’enviarien l’OTAN o la gendarmeria dels EUA!
        Dolents, més que dolents! 😉


  6. La veritat, és que no en tenia ni idea de l’existència d’aquest grup, però he alucinat bastant quan n’he sentit a parlar per primer cop amb tot aquest enrenou que s’ha aixecat. I després ens diuen que els qui s’associen d’amagat són els dolents…


  7. 600.000€!!!!, queda clar que a aquest país tenim les prioritats ben clares.

    Sembla que avui per avui ja ningú dubta de l’existència d’aquesta colla. Segur que com tu dius no es troben per jugar a la brisca.


  8. estimat, admirat i mai prou ponderat Arqueòleg 🙂 tu saps que et tinc flaca, no ho puc evitar. Tots som conscients del teu magnetisme poderós. Fins i tot m’atreviria a dir que un dia d’aquests et convido a un vermut amb sifó i olives, que és la màxima expressió de la meva admiració i generositat, diga’m catalana 😉 Per això accepto amb resignació, no cristiana que tinc tirada a l’ateïsme, potser amb la resignació d’un membre del partit davant un camarada de la cúpula, el meu càstig. Els 50 cops de fuet ja m’estan bé, fins i tot em semblaran carícies, tot abans que votar ICV ^^


  9. Home jo crec que t’has passat molt amb un dels càstigs. Això d’escoltar TOTA la discorgrafia de Camela és molt heavy…

    El que em sembla aberrant i sense nom, és gastar-se aquesta pastarrufa per protegir aquests fills de @#~€#€@ del Bildelberg. Que s’ho facin amb seguretat privada culleres!


  10. ui si ! quina rao que tens

    …pero si surt fins i tot a la wiki l entrada bilderberg x l amor de Deu….


  11. Potser és això. Haver de patir en silenci per a saber abans que l’altre i veure com l’altre no creí res del que dius. T’ha tocat així. És una mena de càstic de tipus “hemorroides”: se sufren en silencio.


  12. ELs del Bilderberg no s’han amagat mai perquè són prou arrogants per a no fer-ho. A més, mai els ha fet falta.


  13. Entre les penitències que em proposes, no se si escollir la de les 50 fuetades (podria arribar a tenir un punt sexy) o la de fer el cameo.
    Tu que m’aconselles?

    (I consti que jo tampoc vaig posar en dubte l’existència del club, com es pot entendre perfectament del paràgraf que has reproduit)


  14. però per què ara surt a la llum això del club? abans es deia i es sabia alguna cosa però no sortia als telenoticies a saco


  15. Doncs jo em pensava que això de Bilderberg era una marca de cervesa.

    Quedaria bé…


  16. en defensa del club bilderberg, via mimesacojea



Deixa un comentari

