h1

ENTREVISTA AL REI….(de Bastos)

febrer 16, 2010

Avui aquest blog té l’honor d’entrevistar a un monarca il·lustre: el Rei de Bastos, concretament el de la meva baralla de cartes! Qualsevol semblança que pogueu detectar amb altres Cases reials és, òbviament, fruït de la vostre depravació mental!

Arqueòleg Glamurós (AG)- Buenos dias Majestad…

Rei de Bastos (RB)- A mi parla’m en català nanu, que l’entenc perfectament! M’he tret el Nivell D fa poc!

AG- Oh genial! Li agrada ser Rei?

RB La veritat és que jo preferiria ser una Reinona! Posar-me plataformes, perruques, boes de plomes, maquillatge, lluentons i desfilar sobre una carrossa cantant tot el repertori d’Isabel Pantoja!

AG- I per que de Bastos, i no Copes o Orus?

RB Vols que em baixi la bragueta i t’ho ensenyi?

AG- No cal, gràcies! Be, i la família que tal?

RBEl meu ex-gendre es un cabronás de dalt a baix! Ja el planyo haver de follar amb la monstruositat pseudohumana que tinc com a filla, peró això no és excusa per passar-me una farlopa aduletrada amb Cola Cao! Així doncs l’he defenestrat!

AG- Vaja.. i la seva dona que fa?

RBLa veritat es que és una mica guarra la pobre! Ara li ha donat per enganxar les compreses sanguinolentes a la pantalla del ordinador i fer declaracions homofòbiques a periodistes del cor. Peró a part d’això, be.

AG– Eeecs! Que marrana! I a que dedica el seu temps lliure un Rei?

RB- El meu hobbie favorit es disparar contra ossos borratxos, peró ara estic explorant nous horitzons: arrencar el cap a mossegades a tortugues fumades o apagar cigarrets als ulls de gats tripats. Es molt divertit! Ho hauria de provar! Als meus nets petits els hi encanta!

AG– M’han dit que la Baralla Espanyola dedica gran part des seus pressupostos a mantienir-lo a vostè. En que s’ho gasta?

RBCom soc una carta bàsicament m’ho patejo tot al Bingo en timbes de poker i vici. I el que em sobra ho dono a ONGs com ETA, Al-Qaeda o la Camorra que contribueixen a regular la demografia planetària. Soc tan bona persona!!! Jo pràcticament visc a la indigència

AG– I com sobreviu?

RB- Faig hores extra en una Sauna, un xic fosca… ehhmm… netejant tovalloles i abrillantant els bidets

AG– Majestat que li diria a les veus que l’acusen d’estar al darrere del intent de cop d’estat per part d’una Sota de Copes fa uns anys?

RB- Jo no en sé res! A mi un senyor em va donar uns carmelets i em va dur a un lloc fosc. Quan em vaig despertar duia una roba de militar i la boca pastosa. Es tot el que recordo.

AG– La monarquia és moderna?

RB- Per favor! Clar que si! Porto ulleres de pasta, escolto indie pop, vaig al Cine Verdi, tinc un Apple i voto ICV!

AG– I vostè també és inviolable?

RB- Oi tant! Mira que ho han provat cops eh! I no hi ha manera! Va, vinga, que t’en mores de ganes, prova-ho tu: VIOLA’M!!

Anuncis

13 comentaris

  1. De Bastos… quina fonda satisfacció…


  2. Déu meu… bona entrevista, m’ha fet riure bastant, però com ho classificaríem això? Surrealisme? Sàtira hiper-àcida? O és que ets simplement inclassificable (i dir això en el fons et classifica XD)?


  3. Pobre rei, que ha de viure a la indigència! Així doncs, el que es diu sobre totes les propietats i inversions que té escampades no és cert?


  4. La millor entrevista, de veritat, m’he fet un tip de riure sobretot amb el gendre. Soc un fan del gendre, i reclamo que se’l declari hereu legitim de la corona. Llarga vida al MaritChalat!!


  5. Qualsevol paregut amb la realitat és pura coincidència….


  6. Fem un grup al facebook que digui “cortaría la cabeza a los que dicen ‘yo no soy monárquico soy juancarlista'”?


    • Bueno va, deixem un “yo tampoco soporto a los que dicen…” enlloc de “cortaría la cabeza”…


    • Si!! Em fa molta ràbia els típics tòpics monàrquics progres:
      -Es que va parar el cop d’estat

      Si aixó fos veritat, que està per veure, significa que ha treballat un dia a la seva vida i cobra 8.000.000 e/any!!

      -Es que sinó Aznar podria ser President de la República
      Si així ho vol la majoria de la població endevant! Ja va ser 8 anys president del executiu (que és infinitament pitjor). Amb aquest argument hauriem de prohibir la participació de la dreta democràtica en totes les eleccions, no fos cas que Aznar es presentés d’alcalde!

      Es que és molt campechano
      Oi tant, anar amb iot i viure en un palau es lo típic que faig jo cada finde!


  7. O que és bo per als pressuposotes pq aixi només es paga un cap d’estat que no es jubila mai (jo l’he fet servir per tocar els nassos als meus amics, jejeje!!)

    Bona entrevista, que no decaigui la imaginació Glam!!

    No tinc més temps, em fan fora dels ordinadors de la universitat… de moment l’unic lloc des d’on puc actualitzar el blog… si, he renovat, què passa?


  8. Ahora me tocara contar el chiste de en que se parece Felipe el Hermoso a la infanta Elena…..que uno se caso con Juana la loca y la otra con Mary Chalá…..que malo y que viejo……te lo dedico…..


  9. Molt bo l’acudit del “niño del exorcista” jeje però jo crec que té una doble vida, titella de dia, home de nit…
    quina deu ser la seva vida realment?
    umm…


  10. Per avui li tol·lero però espero que sigui l’últim com que es fica amb O’Rei Pelé. Esperi, era Pelé, no?



Deixa un comentari

