h1

Llista oficial de col·lectius ofesos per aquest blog

febrer 11, 2010

Jo sempre he dit que resulta molt difícil dur la torxa de la veritat sense cremar la barba a ningú, es a dir, que la única forma de quedar bé amb tothom és sent extremadament hipòcrita, fals, nyonyo o, simplement no dir res. I clar aquest no és el meu cas!

Doncs bé, avui m’he decidit a fer una recopilació de tots els col·lectius que, d’una forma més o menys violenta, s’han sentit ofesos per algun dels posts publicats per mi en aquesta web. Si algú creu que mereix ser a la llista i no hi surt… es pot donar per ofès doblement, of course!

Tan sols hi ha quelcom pitjor a que parlin malament de tú…

i es que no parlin de tú

Oscar Wilde

MariPedants avorrides: Ui nena t’has equivocat en una lletra del nom d’un film! Ai per favor la cita d’aquest filòsof es inexacta! Mira que no posar bibliografia de 50 cites a cada post… segur que et vas llicenciar a la tòmbola! Curiosament aquestes víbores crticones, a més pedanteria menys capacitat tenen per crear quelcom per elles mateixes! Creuran que faig Tesis Doctorals i que dedico 8h a escriure els posts?

Vegetarians: després de desmuntar científicament tots i cada un dels arguments pels quals menjar carn és dolent , vaig rebre uns quants comentaris acusant-me de frívol, tonto, mal educat i recordant-me com viuen les pobres gallinetes a les granges!

-Hippies: Sortint d’una traumàtica Festa de la Terra al Parc de la Ciutadella vaig redactar un post enumerant la quantitat de ximpleries anticientífiques que s’arriben a empassar els practicants de Taixi, shiatsu, budisme etc… Una amiga meva es va molestar un xic, peró com es tan hippi es va limitar a abraçar-me i netejar-me l’aura!

Gais de dretes: En el mític post on vaig fer un repàs als blogs més destacats de membres homosexuals afins a la ala més ultra del PP vaig aixecar la ira d’un tal Candy Love que em va acusar de cateta, provinciana i garrula per parlar en català

Gais d’esquerres: alguns amics meus es van molestar bastant quan vaig comparar la passada edició de la Manifetsació del Orgull GLTB (organitzada per col·lectius anti-sismeta i alternatius) amb el PRIDE (convocat per les empreses dedicades al oci gai i tots els partits excepte el PP). Jo no hi puc fer res si a una convocatòria tan sols hi havien els 4 gats de sempre amb una carrossa destartalada i l’altre va esdevenir la màxima concentració del glamour mundial!

Heteromachos: El fet que analitzés antropològicament l’absurda forma de lligar dels heterosexuals machoman, no va causar gaire furor entre uns companys de feina que es van sentir, amb raó, al·ludits al respecte! Molt presumir d’endur-se les guiris borratxes al llit, peró quan es presenta una ninfòmana ardent fugen corrents!

Seguidors del Barça: Un dia baixant per la Rambla de la meva ciutat vaig haver de demanar disculpes a 3 ex-companys d’esplai que s’havien cabrejat moltíssim pel meu post “El Barça no és Catalunya” on comparava als aficionats blaugrana amb una colla d’orangutans violents i semi-analfabets manipulats per una secta capitalista.

Anarquistes: Aquest es un dels grups ideològics que més s’ha arribat a ofendre amb el meu blog fins a límits fora de tota racionalitat (uns membres de la CNT em van a arribar a amenaçar personalment). Val a dir que el despreci es mutu: sempre que puc recordo com Ron Paul es un llibertari que es va presentar a les primàries de la ultradreta americana, com la seva ideologia idealista comparteix molts punts en comú amb el capitalsime individualista, perquè no votar tan sols dona governs al PP, o com de gloriós va ser el Maig del 37. El fet que anomenés al kamarada Obama líder de l’esquerra mundial, tampoc els hi va fer gaire gràcia! Quin poc sentit del humor!

Fans del rock: els heavies i altres membres de tribus urbanes vulgars i ordinaries no els ha agradat que jo els recordi com de passada de moda està aquesta música tan absurdament barroca i estilísticament conservadora, així com que el Pop és el só de la Revolució i la Llibertat.

Fans del Punk: tampoc als seguidors del kalimotxo els va fer gaire gràcia que assenyalés com de patètic resulta seguir l’estètica punkarra amb més de 16 anys i que les crestes estan tan mortes com Eduardo Benavente.

– Residents en poblacions rurals: Cada any quan torno d’excavar una cova sepulcral prehistòrica exiliat tot sòl en un poblet de 300 habitanits, faig un escrit enfotent-me de la garruleria rústica, el folklore, la llei electoral, el rock català, la homofòbia així com la poca modernitat que s’hi respira. Quan vaig emprar aquests tòpics per atacar a Joan Carretero, em vaig veure obligat a disculpar-me per la meva agressivitat visceral antri-rural.

Catòlics: La meva excel·lent entrevista a la Verge de Montserrat, on aquesta apareixia caracteritzada com una depravada nimfòmana, drogoaddicte i pederasta va encendre als talibans del Papa i aquests em van reptar a repetir l’experiment amb Mahoma. Òbviament no em va tremolar el pols en fer-ho i cap lector islàmic es va molestar en absolut, posant de manifest la intransigència inquisidora del cristianisme. Els catòlics també s’havien sentit molestos en recordar-lis com varen cremar la Biblioteca d’Alexandira.

Membres de la dreta en general: Carlistes, homòfobs, racistes viguetans, masclistes, capitalistes, sionistes, expoliadors de jaciments, membres de Reagrupament.cat… la llista és tan llarga que no us avorriré! Per mi es un veritable honor que aquesta gentussa m’odii!! Cada insult que rebo de els cavernes troglodites és com una medalla a la meva incansable lluita per la llum, raó i el progrés de la Humanitat.

Nacionalistes: Aquest és el TOP 1 de persones ofeses i hipersensibles amb aquest blog. Es cert que motius no els hi sobren: he ridiculitzat tots i cada un dels pilars de els seves pàtries, banderes, herois nacionals, referèndums de fireta o mites ridículs! Peró l’únic cop en tota la meva vida que m’he vist obligat a esborrar un posts sencer va ser quan un neonazi catalanista es va obsessionar amb mi, enviant-me correus amb insults i amenaces o intentant canviar el pasword d’aquesta web. Tranquils que encara guardo el borrador sobre els meus descobriments històrics que demostren com Rafael de Casanova era un traïdor espanyolista!

A qui creieu que podria ofendre a partir d’ara? Proposeu!

43 comentaris

  1. ai glamboy, si la provocació és la raison d’être del teu blog! Ara bé, provocar és necessàriament tenir raó? Deixa-m’ho dubtar. Igual que buscar quedar bé amb tothom tampoc és necessàriament tenir raó.


    • Vull dir, mitjans de qualitat tan dubtosa com intereconomía o e-notícies també van de provocadors i políticament incorrectes i raó, el que es diu raó… vaja, més aviat poca.


  2. Diguis el que diguis, analitzant l’armonia i la melodia de la música heavy (i que consti que no es ni de lluny la que més escolto), es pot constatar que és molt més innovadora, complexa i elaborada que la poqueria publicitaria i repetitiva fins a l’excés del tónica, dominant, tónica, que és el pop.

    I afegint-me al rafel, deixa’m dir-te que si et llegeixo, malgrat com em toca els collons a vegades, és perquè a vegades dius coses que son veritat (Com tot allò del Casanova, del Carretero), i quan no ho son hi ha una pila de trolls que t’ho recorden.


    • Complexa i elaborada si… ultrabarroca diria jo! Ara innovadora, va a ser que no! Porten des de finals dels 70’s vestint exactament igual, tocant els mateixos temes amb els mateixos grups! Si encara mitifiquen Baron Rojo i Iron Maiden!

      Gràcies als Trolls per donar vidilla al blog!


      • Home, Iron Maiden ha canviat bastant des dels inicis, clar que aquesta observació és difícil de fer per a algú que els ha escoltat el suficient per formar-se els pobres prejudicis que tu tens i prou, m’equivoco? El cantant va 5 anys mes o menys es va tallar el cabell i se’l va tenyir de ros, algo és algo. No puc negar (ni tinc intenció de fer-ho) que hi ha tot de grups anclats a una ortodòxia del metal, però de la mateixa manera que la Pantoja segueix fent el mateix que fa 30 anys i qualsevol músic que toqui qualsevol estil tocarà més o menys semblant, ja que sinó ja no seria d’aquell estil. El que vull dir és que generalitzar és perillos.

        I emetre les crítiques que fas des del pop, simplement no m’entra al cervell, tenint Bisbals, Shakiras i altres detritus vomitant consignes consumistes i sexistes les 24h del dia, als 40 subnormales.

        Per a mi l’unic estil que es salva de la banalitat és el jazz.


        • Soc un fan del Heavy Metal desde els setze anys, y en tinc 40. El Heavy Metal porta evolucionant des.de que nasquè com a Hard Rock a finals dels anys seixanta. En un principi barrejat amb el Blues-Rock i el Rock Progressiu sobre tot, i tambè amb la música acadèmica, a partir de finals dels anys 70, moltes bandes reberen la influència Punk, i s`allunyaren relativament de la del blues. Aqui comença a haber diferències en el si del Heavy Metal, per una part les bandes que seguíren fidels a les arrels de Blues-Rock, que avui es consideren Hard Rock, i el Heavy Metal de la segona onada. Entre aquestes dues variants principals hi han bandes que passen d`un subgenere a l`altre. Per una altra part, arran delHeavy Metal de la segona onada, anomenat New Wave Of British Heavy Metal, començàren a apareixer estils mès extrems, per començar el Thrash Metal i el Black Metal, el Doom Metal, després el Death Metal…
          El Power Metal es un estil molt melòdic derivat d`influencies del Heavy de la segona onada barrejat amb el Rock Progressiu sovint, a finals dels anys 80 haguè bandes que començàren a barrejar el Rock Dur i el Rap, estil anomenat Rap Metal, mès tard apareix el Nu Metal, el Gothic Metal…massa coses per a un sol post. Una cosa es que el Heavy Metal, o Heavy Rock siguin fidels sobre tot a les bases musicals que establiren bandes com Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Uriah Heep o Nazareth durant els últims anys 60 i els primers 70, i una altra cosa es que el gènere no hagi evolucionat.

          Dos exemples: el seminal “Communication Breakdown” de Led Zeppelin, de 1969 Es HeavyMetal/Hard Rock.

          “I Wish i Had an Angel”, dels finlandesos Nightwish. Gothic Metal:

          La diferència salta a la vista, tot i partir de les mateixes arrels. I perdona, ara dic la meva, el pop sempre m`ha sonat d`allò mes artificial, tot i que hi ha bandes bones, no ho negaré.

          Crec que el que mès et molesta del Heavy Rock es la imatge. Que hi farem.

          Per una vegada estic d`acord amb en Poney.

          Salut, arqueòleg, i ja saps, a votar a en Mas, que es la voluntat del poble, ejem, de tots nosaltres (modo “ironia-ON-).

          hahahahaha.


  3. Bé, jo crec que provocar és simplement dir el que penses sense edulcurants barats, sabent i acceptant que hi haurá qui no sabrà acceptar la invitació dialèctica al debat i un entendrà com un atac violent contra la seva persona.

    La rpovocació es com jugar al poker amb les cartes descobertes: mostres a tothom el teu veritable rostre, així doncs LD i e-noticies no enganyen a ningú quan demostren la seva carcúncia públicament!


  4. Aquest és el teu poder, i el fas servir molt be. La veritat és que el nom del blog, els títols dels posts, el to del que escrius, tot és sempre una provocació per incitar-nos a debatre i a comentar.

    No saps la de gent que m’ha dit:

    “qui és aquest arqueòleg glamurós que sempre t’escriu comentaris???”

    Tothom es queda amb la teva “marca”, ets un crack del marketing.


  5. em sap greu destruir-te l’autoestima, però servidora, com a independentista, amant del rock i de poble (i de les afores) no m’he enfadat mai amb tu. És més et trobo d’allò més necessari i encantador. Que a mi m’agradi o que pensi una cosa, no vol dir mai que sigui la millor del món. Serà que em recordes el meu fill petit, ell sol contra l’univers i part de l’estranger. I no ho dubtis que estaria encantada de fer una birra amb tu i escoltar-te desbarrar de qui vulguis 🙂

    I no hi pateixis, jo no netejo aures, que tinc dona de fer feines 😉


  6. Ho he vist clar! A mi apunta’m com a maripedant avorrida.


  7. Com anarquista, no em sento pas ofès. Per mi és un honor que un “progre” roig,verd i violeta d’ICV critiqui els anarquistes jeje.

    Tu dius que el Ron Paul aquest és anarquista. Doncs jo dic que Stalin, Pol Pot, Kim Jong il, Mao, éren comunistes. Ah no! que el veritable comunisme no és aquest, és el d’ICV xD. També podem parlar de les txeques durant la Guerra Civil, posats a parlar del maig del 37, però això ja seria massa Pio Moa i m’acusaries de que els anarquistes estem aliats amb l’extrema dreta xD.

    Per mi ens pots criticar tan com volguis, no et trencaré les cames, ni t’emanaçaré. Tot i que jo també sóc de la CNT, si, també porto banyes i cua i sóc d’un sindicat ultraviolent. Tinc pensat fer un post sobre els errors de la teoria marxista d’aqui no gaire… És que fer-ho de la pràctica seria massa fàcil i típic.

    Salut i anarquia! (és a dir desordre i caos).

    http://unaminoriaradical.wordpress.com/


    • Molt bona la del Stalin.


  8. Jo hi encaixo en més d’una de les categories que esmentes, però la veritat és que no m’he sentit mai ofès. És més, em diverteixo molt que amb el que escrius (sobre tot amb com ho escrius), encara de vegades no hi estigui d’acord (poques vegades, realment).

    En fi, continua així.


  9. No ofèn qui vol… A més, com si portar la contrària o ‘ofendre’ donés o treiés raó a un argument donat, quina fal·làcia!

    Parlo amb propietat (res a veure amb ser pedant), sóc rural, nacionalista, independentista, ‘fan’ del heavy i del punk… i no m’he mogut ni un mil·límetre de la meua posició per molt que intentis ‘polemitzar’ amb maniqueïsmes absurds*, ja em sap greu, però no arribes a un mínim nivell per ‘provocar realment’, sinó superficialment, la provocació fàcil (*nacionalista = palles amb la Catalunya feudal i als assassins a sou almogàvers, acriticisme amb el propi país; punk i heavy = crits i estètica estàtics sense sentit; futbol = garrulisme; gai = glamour; heteros = vulgaritat… llarg i patètic etcètera).

    PS. Si el Pop és la música de la llibertat el de Hitler va ser el règim de la Democràcia i de la defensa dels Drets Humans.


  10. si et fiques amb els monarquics em faries feliç


    • Aixó està fet!! M’acabes de donar una gran idea per un post…

      FUTURAMENT EN AQUEST BLOG… ENTREVISTA AL REI!!!


      • Sí sí sí!!!


      • Ja l’estic escribint! Es tan bèstia que començo a temer per la meva seguretat…


      • Al rei de Bastos?


        • Doncs sí, era el de bastos! 😆


  11. Pos jo crec, Glam, que això de cremar barbes mentre carreteges la torxa de la veritat tampoc té tant mèrit. Ara, mirar de no cremar-se els dits, això ja em sembla més entretingut. On puc aconseguir una? De torxa, vull dir. És que jo no dic la veritat ni quan menteixo.


  12. Per cert, no has de subestimar el poder de les maripedants, col·lectiu molt més perillós que nacionalistes, catòlics, heavies, anarquistes i ultradretans! Comences amb una coma mal colocada o una cita mal posada i de les amenaces passen a extorsions, tortures, pallisses, assassinats… Per altra banda he sentit veus de fanàtics de l’ortografia i la gramàtica que demanen el teu cap en safata! Jo de tu aniria en compte!


  13. Als d’Iniciativa? Tindria la seva conya.


  14. decididament, de vegades és millor prescindir de saber les opinions dels companys

    en fi, si tu et diverteixes…

    salut!


  15. No home, que els d’IC son perfectes.


  16. Ah, és veritat! veritat? no seran aquests els que regalen les torxes?


  17. Collons, Arqueòleg! “No dejas títere con cabeza”, encara que les teves provocacions no són gaire cruels, no fan mal, només poden ferir als pobres d’esperit. Els teus posts són aire fresc en la xarxa, fan somriure, la qual cosa és d’agrair. Espero que aviat possis a parir als “putus snobs d’esquerres” que és com em va catalogar un bon amic meu no fa gaire.


  18. I ara mateix qui porta la “torxa de la veritat”, ¿el “gran líder mundial de l’esquerra” (el big brother Obama)?

    En fi, quina sort tenir grans líders que ens porten la torxa de la veritat (Obama, l’arqueòleg glamurós…), així no hem de pensar per nosaltres mateixos!


    • Torxes de la veritat a tres leuros! Dos por cinco!!

      Vamo guapa que me la quitan de la manooo!


  19. PROVOCADORRRR!!!!


  20. Jo et proposo dos col·lectius amb els que no t’has ficat i que tebeb “suquet”. (A lo del rei també m’hi apunto, encara que sigui el de bastos).

    1.- Advocats, jutges i demés llei-ferits.
    2.- Metges i demés professions sanitàries (que no higièniques)


  21. Però hi ha algun altre colectiu per ofendre? Ets el rei de la provocació. Pots estar d’acord o no, però ho fas genial. Continua així…


  22. jaua


  23. Saps qui és el president del col·lectiu d’Heteromachos?
    Mmmmmmm no saps com em posen….


  24. Algú ha dit ja lo de les feminazis? I els vegans (aquells que no mengen res que prové d’un animal, i han de prendre complexes vitamínics perque no absorbeixen aminoàcids animals)? I els gais masclistes i misògins? I les lesbianes misantròpiques (que odien els homes)? 😄

    Podríes criticar com als col·lectius LGTB els gais intenten imitar el model social predominant, en aquest cas imposant-se per sobre de la resta de col·lectius o intentant donar la nota i cridar l’atenció silenciant la resta de gups, etc.

    Salutacions.


  25. Per més informació es pot acudir al Consell Municipal de Polítiques Gais Lesbianes i Transsexuals de l’Ajuntament de Barcelona, Col·lectius com la FELGT, etc…

    Disculpeu el doble comentari.


  26. Jo et proposaria que et fiquessis amb el col.lectiu: “Partit dels Sociates de Catalunya”

    La raó és perque em sembla que és un grup que conté tots els col.lectius amb que t’has ficat, probablement podries trobar un exemple de sociata per cada col.lectiu que has esmentat, es podria dir que és un bon matxembrat de gent que s’autoanula entre si per no donar res de bo.

    Clar que entendria perfectament que no ho fessis, no és recomenable mossegar la mà de qui et dona de menjar, no?

    Passo de corregir-te lo de classificar Reagrupament en el col.lectiu de dretes, igualment alguns els hi diuen que són de dretes mentre d’altres diuen que són uns esquerranosos, si fas mitjana surten de centre xD

    Sobre tu no fa gaire que et llegeixo i no et conec de res tot i que per casualitat t’he trobat al facebook…a mi em sembla que l’àrqueoleg és un reflex augmentat de tu mateix i evidentment menys encotillat degut a les facilitats que dona un blog alhora d’explicar qualsevol cosa, tot i així diria que no sembla que a la vida real “t’encotillis” gaire sovint tú.


    • et sembla poc el post que he dedicat a criticar celestino Corbacho??? Un de molts… take a look: https://glamboy69.wordpress.com/2008/04/12/la-vida-secreta-de-celestino-corbacho/


      • Ja veus Arqueòleg, tan transgressor que et creus, i només ets un estòmac agraït dels sociates.

        Jo per part meva ja sabia que el PSC és un partit plural i divers, com és la societat catalana malgrat alguns sembla que no s’han assabentat (ai, perdó, que segons què penses no tens dret a que els senyors que reparteixen els carnets et considerin català). Però honradament no pensava que ho fòssim tant com alguns creuen.


        • A mi si el PSC em dona un càrreg públic o em paga per escriure aquest blog no li dirè pas que no eh!

          Peró mentre estant hauré d’aguantar que m’acusin d’estar a sou del Govern tan sols per criticar a la ultradreta catalana, que hi farem!


          • No em referia a estar a sou directament, més aviat em referia al fet que ICV és el gos faldiller dels sociates i per tan si els critiques potser després ICV i PSOE no sumen prou 🙂 (per simple deducció no et surt a compte atacar-los si vols els d’inicativa al govern)


        • A veure al sociatisme (que és una especie de mafia d’organitzacions molt diverses i sovint antagòniques) hi ha de tot perquè així sumen més vots i així toquen més cadires a la Gene i a on sigui.

          Sobre això:
          “(ai, perdó, que segons què penses no tens dret a que els senyors que reparteixen els carnets et considerin català)”

          Aquesta mena d’idea racista atribuida al catalanisme Pujolià per part de la secta sociata fa anys que està caducada, pel que fa a mi sóc independentista abans que res i no faig classificacions de bons i dolents tot i que si considero que per ser català s’ha de voler formar part del col.lectiu i apendre la llengua del poble si vens de fora, em sembla de sentit comú, la resta com vulgui cadascú no?


          • Mira, les opinions són lliures. El que passa és que acostumen a tenir més valor si són fonamentades. Parlar de màfia d’organitzacions antagòniques, o de col·lectius com els que l’Arqueòleg esmenta, sense cap justificació ni cap més explicació, només reflecteix que no et caiem bé, però fa que la teva opinió tingui molt poc valor.

            I, si penses que l’atribució de carnets de català és quelcom caducat, només has de fer un volt per la xarxa, sobre tot per les pàgines nacionalistes i/o independentistes (suposo que ja ho deus fer), i veuràs com molt sovint (tot i que no sempre) es desqualifica tothom qui té una idea diferent de Catalunya: traïdors, botiflers, etc són paraules que estic molt acostumat a veure escrites. Potser tu no fas classificacions de bons i dolents (tot i que el que escrius et contradiu), però molta altra gent, sí.



Deixa un comentari

