h1

JA PODEU DEIXAR LES VOSTRES PETICIONS TAROTISTES PER 2010!!

Desembre 31, 2009

Com ja es una tradició, aquest blog acomiadarà l’any amb les seves prediccions tarotistes de cara a 2010, segons les peticions que vosaltres mateixos em formuleu!

Ah! Que no ho sàvies? Doncs si! Els historiadors i arqueòlegs de tan estudiar el passat més remot tenim un poder màgic especial que ens permet intuir el que succeirà en el futur i, com a sobre jo soc glamurós, aquest do es multiplica i canalitza mitjançant els Arcans Majors.

Aquest blog ja ha estat oracle d’aconteixements futurs en múltiples ocasions: sense despentinar-me, he previst la victòria de Barack Obama, les trifulgues al PP madrileny, la crisi econòmica, separacions, amors i odis diversos, amb anys d’antelació!

Com podeu fer les vostres peticions tarotistes? Molt senzill:seguiu atentament les instruccions:

PAS 1.- En el cas que ja m’haguéssiu fet una petició l’any passat, cliqueu AQUÍ SOBRE, rellegiu el post i digueu-me si la predicció en qüestió s’ha complert. De moment ja sé que els de Mia, Lu i Rafa si ho han fet (crec).

PAS 2.- Formuleu les vostres peticions en forma de pregunta (màxim 3).

Normes:
-Es pot referir a coses genèriques (economia mundial) o personals (em quedaré sense feina?).

-L’enunciat no pot ser quelcom extremadament previsible (s’acabarà el món? Morirà Zapatero d’una bomba atòmica? NO, ja us ho dic ara!) ni totalment impossible d’encertar amb el Tarot (si pogués saber els números de loteria, no estaria treballant!!).

-Com més ambigu i retorçat sigui l’enunciat de la pregunta, més ambigua i retorçada serà la resposta.

-La qüestió s’ha de referir al àmbit cronològic de 2010.

Teniu temps fins a la nit del dia 3 per deixar les vostres preguntes!!

BON ANY A TOTHOM!!

28 comentaris

  1. Caram, què bé, preguntar-t’ho a tu no em costarà 30€, oi? Doncs vejam… la meva relació amb Berlin, disminuirà, seguirà com fins ara o s’incrementarà durant 2010?

    Ho encertis o no, cosa que no sabrem fins d’aquí a un any, que tinguis un 2010 ple del que vulguis tenir. Bon any, arqueòleg.


  2. Jo no et faré preguntes, però sí que et desitjaré que tinguis un bon any!

    D’aquí 12 mesos ja em diràs si el meu desig es va complir.


  3. Caram caram! mai m’han tirat les cartes, com no sigui pel cap 😛 o sigui que no se pas jo si … Vinga! fem com si hagués trucat a la tele 😛

    El projecte que començo aquest més de gener (laboral) tindrà èxit? (això es pot contestar? no en tinc ni idea tu :D)

    De tota manera tant li fa, en tindrà o no, però serà divertit 🙂 o sigui que, passi el que passi, la meva bola de cristall m’assegura que els meus desitjos de què tinguis un excel·lent any 10 són sincers! 🙂 Bon Any 10!


  4. Molt encertades les previssions del any passat.I ara, eixirem (sortirem) de la crisis actual, tornarem a patir les eixides (sortides) de to del PP.
    Bon any, amic i treball que l’any passat anaves fotut.


  5. ara, eixirem (sortirem) de la crisis actual, tornarem a patir les eixides (sortides) de to del PP?.


  6. Ostres! que guay!! ja tenia ganes de preguntar-te altre cop!! doncs de les meves prediccions pel 2009 es van complir les 3 respostes! així que ara em fa una mica de por preguntar segons què perquè uuuuuf! i si no m’agrada la resposta? però així em preparo mentalment!!

    1- anirà bé la relació que estic començant?
    2- tindré un bon ambient en la nova feina que començaré el 2010?
    3- tindré més canvis laborals al llarg de l’any?

    Moltes gràcies arqueòleg! i MOOOLT BON ANY 2010!!!


  7. Bé us he de dir que el meu ordinador ha mort!! Així doncs no sé quan podré tornar a actualitzar, espero q ben aviat! Bon any a tothom!!


  8. 1. ens veurem tu i jo algun dia?
    2. són molts 600km?


  9. Bon any 2010!!!! t’he deixat les preguntes amb les respostes del 2009.


    • Les copypastejo aki x no liar-me:

      – Seguire escrivint el blog?
      – Serè capaç d’escriure i publicar algun relat?
      – Quin tipus de relació tindré amb el metge portugués?


  10. 1. Quin percentatge de participació assolirà la consulta sobre d’independència a Barcelona, si finalment es fa?
    2. El teu amic Carretero entrarà al parlament?
    3. El meu pobre cotxe viurà un any més (almenys un mes)?


  11. el món serà millor el 2010 q el 2009?


  12. Com ja t’havia comentat les prediccions 2009, 100% complertes amb matisos i tot (per flipar)
    Doncs sí, una mica de por em fan les teves respostes… tu no et fas por a tu mateix? Aiggg
    Allà va:
    1- llogaré aviat el que era casa meva?
    2- Econòmicament parlant com m’anirà el 2010.
    3- Creus que en el 2010 ens plantejarem, la meva parella i jo mateixa, tenir fills?

    A tu desitjar-te que segueixis tant actiu com en el 2009, que no perdis el sentit de l’humor que tant ens agrada, i que ens seguim veient en aquest blog!!


  13. Més que conèixer les respostes m’agradria que es complissin alguns petits desitjos, senzills. Així, em limitaré a desitjar-te també a tu i a tots els teus lectors de bona voluntat que les vostres petites ambicions es facin realitat. Bon any!


  14. Bon post, com sempre 🙂

    Que tinguis un Bon Any!


  15. Molt bon any 2010, arqueòleg i la companya! (no sé si santa).

    La teva predicció sobre mi per al 2009 es va complir en part. El primer que em va dis ha resultat cert, però el viatge luxuriós no s’ha donat! Quina pena, jo que tenia certes esperances…

    Ara et demano que em tiris les cartes per dir-me si aquest any vinent li donaré un cop de ma definitiu a la meva p… tesi. Que ja n’estic fins e monyo!


    • I, per cert, ja li has fet un enterrament com cal al teu ordinador?


  16. Bona nit i bon any!!

    Tinc tres qüestions per fer-te:

    1. La meva economia aguantarà amb decència el 2010?

    2. Després de la grip A, quina serà la nova distracció amb la que ens acolloniran?

    3. Viurem mobilitzacions serioses o altercats considerables?

    Gràcies i sort per aquest any que comença.


  17. La meva es va complir a mitges… les osties dels mossos no van ser precisament dialogants.

    – Es produirà algun descobriment en la física quàntica que farà canviar la cosmovisió del món?
    – Podré finalment emancipar-me?
    – Tindre alguna pregunta a fer-te l’any vinent?

    Bon any Glam i a tots els teus lectors i comentaristes.


  18. Cada dia em sorprens més… Ara “pitunissu”? xD


  19. Això de Zapatero previsible??? Molt bo el post, com sempre, Arqueòleg. Feliç any nou 2010! 😉


  20. Alguna estrella del pop morirà el 2010 a la mateixa edat que ho va fer Michael Jackson l’any passat?

    Belén Esteban arribarà viva a finals d’any o serà la nova Carmina Ordóñez?

    Què passarà amb les corrides (de toros)?


  21. stooooooooooooop!!
    no més peticions!!
    Vaig a apuntarme les vostres peticions en un full, faig les tirades i demà pel matí ho publico!!


  22. Hostres, jo sempre arribo tard!!!
    No se si m’admetràs o no, però bé jo deixo anar.
    1-Em muntaré la meva vida definitivament a Canet de Mar o el meu impuls japanòfil em portarà a tornar a marxar després d’un parèntesi per terres catalanes.
    2-Suposo que aquesta va molt lligada amb la primera. Trobaré finalment aquella persona que em fagi pujar als núbols aquest any?


  23. Arribo tard?

    Quina gràcia m’ha fet això de fer preguntes… ho provo, encara que no he fet mai una cosa així:

    Hi haurà algun canvi de feina per a mi aquest any?
    Seré capaç de continuar la meva novel·la?
    Podré recuperar temps personal per a mi?


  24. wei! demà actualitzo q estic amb el pc dead!! Per compensar-ho admetré les darreres preguntes!
    fins demà!!!


  25. L’any passat vaig preguntar per la feina i em vas dir que estaria fotuda la cosa i vas acertar i sobre el meu grup deies que veies un distanciament entre els membres… i vas acertar… Enguany preguntaré un altre cop per la situació laboral i per l’amor… a veure què em dius



Deixa un comentari

