h1

EXCLUSIVA: La meva conversió a la monogàmia

Juny 10, 2009

Atenent, per fi, a les insistents plegaries dels meus lectors m’he decidit a concedir unes declaracions exclusives en aquest blog on, per primer cop, parlaré públicament sobre la meva estranya i radical conversió a la monogàmia practicant. Agafeu-vos fort, perquè venen corbes!

arqueoleg glamuros

Era un feliç dia 6 de Març i feia menys de 3 setmanes que jo havia publicat un polèmic post que duia com a títol “L’Amor ha mort” on plantejava una elaborada teoria, segons la qual l’amor era una invenció de patriarcat per controlar la demografia i la transmissió de l’herència, negant així la llibertat sexual.

Jo tornava com cada dia d’excavar un poblat neolític al Raval, quan vaig veure que dos homes alts, rossos i musculats, vestits de negre i amb ulleres de sol em seguien cada pas que feia fins al metro. Vaig pensar que potser havien quedats impregnats de la meva bellesa natural i volien un xic de marro, així doncs vaig esperar-los amb l’excusa de demanar-los foc.

El que va succeir a continuació no ho recordo amb exactitud, doncs quan vaig tornar a obrir els ulls em trovaba lligat de mans i peus sobre una taula , en una fosca habitació decorada de color rosa i blau pastel. Jo tenia un munt de cables connectats al meu cor i al meu cervell i davant meu, assegut en un tro hi havia ni més ni menys que un conegut ratolí de dos metres d’alçada: Mickey Mouse.

Des de la seva posició de força aquella maleïda rata em va explicar que havien llegit el meu post, i que aquest suposava una amenaça mundial al sistema patriarcal i a la nyonyeria més cursi, els dos elements que mantenien la submissió social evitant una Revolució d’escala planetària. També em va confessar que Disney era, en realitat, una secta paramilitar secreta ultraconservadora, encarregada d’imposar aquest  ordre sagrat mitjançant la manipulació subliminal a través dels seus films, sèries o parcs temàtics.

A continuació Mickey va accionar una palanca gegant descarregant sobre el meu cervell una allau d’imatges a la velocitat de la llum entre els que vaig poder distingir capítols de Hanna Montana i High School Musical, així com fragments d’Anastàcia, Blancaneus o la Sireneta, al mateix temps que a les meves orelles sonava atronadora la veu d’Amaia Montero recitant al revés lletres de cantautors catalans de la Nova Cançó. Òbviament vaig entrar en coma profund immediatament.

Llavors una blanca llum tot ho va impregnar i ja em veieu a mi, presenciant com el meu jo es separava del meu cos carnal, quedant-me flotant en l’espai, com un astronauta sòl i abandonat per la seva nau, fins que, de sobte, davant meu es va materialitzar del no res l’esperit de Rocio Jurado vestida de cuir, amb una poma a la ma i cavalcant a lloms d’un flamenc rosa, com si d’una valkiria es tractés.

Rocio es va aproximar i em va xiuxiuejar a cau d’orella un revelador secret, clau per entendre l’existència humana i divina: la forma en la que es genera l’amor al xocar dos electrons dins una recòndita part de la matèria gris del cervell.

Mentre això succeïa algú va trobar el meu cos inert a les afores del parisenc parc d’Eurodisney i el va dur d’immediat al hospital més proper. Les meves amistats i familiars ja consideraven impossible la meva recuperació mèdica fins que, sense previ avís, un vell amic, al que feia anys que no veia, es va presentar a l’habitació on el meu cos vegetava i em va plantar un inesperat petó als llavis, retornant-me miraculosament a la plena consciència.

I aquesta amics, és tota la veritat!

27 comentaris

  1. 1. tu et drogues.
    2. quina llàstima que Anastàsia no sigui de Disney.
    3. WTF? you are in so fucking love!


  2. jajaja molt bo!
    però jo vull saber la història alternativa, aquella que no és certa i que explica de manera fantàstica com t’has reconvertit a la monogàmia.
    ah! i l’any que b faré sociologia. Que et sembla?


  3. En Mickey mouse és molt bona persona, ell mai t’ho faria això.
    Necessito probes, m’en vaig a buscar l’Hola al kiosk…


  4. Li hauré de dir a ma mare que es torni a comprar l’Hola; necessito veure les fotos dels paparazzi per acabar de creure’m que la teva història és fidedigna, arqueòleg monògam!


  5. Una exclusiva no era una “exclusa” a la que se li han d’afegir el 16 per cent d’impostos?


  6. Quin relat més terrorífic!! Ideal per a penjar-lo a /b/


  7. Me’n vaig corrents a comprar l’Hola abans que s’esgoti!! Vull veure les vostres fotos nyonyes al jardí amb el gosset!


  8. Bueno espero que els missatges subliminals de la sirenita de fa·lus enormes no t’afectessin gaire xD

    Per altra banda, doncs la veritat és que no ho se, estic en una llista d’espera perquè molta gent hi vol anar ( ibèric ) … però m’estic pensant d’apuntar-me a unes altres ( paleolític ) però bueno no se res encara … et vaig llegint sempre tot i que no comenti xD


  9. Haurem de comprar l’Hola abans de que s’esgoti…i…dit de passada…deixa els al.lucinògens noiet XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Disfruta de l’amor…que ja et convenia


  10. ja deia jo que el Mickey em donava mala espina…


  11. Jajajjjjaaajjajajaajajaj!! Si ja sabia jo que Mickey Mouse no era de fiar!! Segur que és el cap REAL del Will Smith i de l’altre a Men In Black!! XDDDDD


  12. Cheers!!!!!!!!!
    Live your Love deep, strong and high!!!!!!!!!!!
    XXX


  13. La veritat, tota la veritat i res més que la veritat.

    Ara, explica’ns la mentida!


  14. On puc comprar aquest número? He anat a la gasolinera a buscar-lo i ja en tenien un altre. No serà un número especial només per a l’àrea metropolitana. Per què si és així, avisa i vaig directe a buscar-lo.


  15. Feia dies que no et llegia, però sembla que he trobat un bon dia, les meves teories s’acompleixen!!jeje
    L’amor existeix, però a vegades s’ha de saber buscar, trobar, i donar-li ales perquè et faci volar.
    Tu ho has fet, i ni que t’haguessis menjat una ració de bolets…
    M’encanta veure’t així!!!!jejejeje
    Ptonets!!

    Demà acabo exàmens i tornaré a tenir vida social, ja quedarem!!


  16. Hahahahaha! Molt divertit! Per sort, malgrat tot, té un final feliç!

    Salutacions


  17. No podies haver trobat un altra història més creible?
    Jo esperava llegir un paradigma de nyonyeria!


  18. HAs estat escoltant fangoria, no? que si els flamencs roses, rocío jurado (ese hombre), l’astronatuta sol flotant…


  19. Molt bona la portada! Fas pinta de sortir a Tombola i votar el PP i tot!


  20. ahahaha i m’encanta la diabòlica veu d’amaia montero posada al revés…

    http://www.santuario.com.ar/paginas/sublim4_oreja.html


  21. Obviament el relat estava ple de guinys a coses q m’agraden, que curiosament son els mateixes que inspiren a Alaska i NAcho!
    Els flamencs roses son “Pink Flamingos”, l’astronauta és “Space Oddity” de Bowie, Roció és Rocio, la teoria dels electrons e´s una cançó de La Prohibida “Cuando dos electrones chocan” i el fet que m’ho susurri a la orella per twin peaks (el famós somni de l’agent cooper)

    EL cuir es per Patrick Wolf i la poma, obviament per Blancaneus!
    I ja posats la tortura de Disney és “LA naranja mecánica”


  22. NO M’AGRADA’T GENS el teu post… no sé que tens contra el ratolí Miquey… de totes maneres, cel·lebro el teu enamorament trash i sobretot, que estèssis enmanillat…. jejeje… bon cap de setmana!!


  23. Molt bona història però és pròpia d’un polític. Xerres molt per a no dir res!😦

    M’imagino que la segona part, la de debò, l’hauràs fet pagar a preu d’or i el senyor lecturas ens la servirà aviat.

    reconec que el Mickey Mouse té el seu morbo… tots els artolins tenen la cua ben llarga!


  24. […] aquest proper cap de setmana es compleixen dos anys de la meva sobtada i sorprenent conversió a la ortodòxia monogàmica; catorze mesos des de que vaig desenganxar-me totalment d’un submón de sexe […]


  25. Benvingut a la Nova Carn monogàmica.


  26. I benvingut a l’amor amb la persona que t’estimes.


    • Realment es un post de fa més de 6 anys q havia fet privat i l’he tornat a fer públic :p



Deixa un comentari

