h1

Poesia Homoeròtica

Mai 16, 2009

DSC04596

Javier Bravo es defineix a sí mateix com un noi cubà al que li agrada escriure. I, sens dubte, ho ha molt bé.

Darrera la seva pell brocejada i els seus músculs s’amaga un gran talent creatiu, expressat mitjançant la poesia, que exposa al seu excel·lent blog “Parte de Mi“, que us convido a visitar! Jo l’acabo de descobrir i ja hi estic enganxat! Qui ens ho havia de dir, els musculoques també tenen talent!

Us deixo amb la seva darrera creació “Rimas a saco, Paco

Cuando llegues a mi con tu chándal mugriento,
el sudor de tus horas decorando la piel,
no dejes ni una palabra erotizando el viento
y clávame tus garras, hazme deber tu sed.

Cuando sienta tu estrógeno duro como una roca
y quieras más que nunca llegarme al paladar,
insultame en la cara, que rebote en el pecho.
A cuatro patas, entonces, enséñame a flotar.

Escupe en mi tristeza, mi bakala bendito,
y folla a saco, Paco, que sólo tuyo soy.
Los tatuajes que tengo bien cerca del ombligo
se excitan y hasta duelen cuando contigo estoy.

Y dale un lametazo que borre hasta su tinta…
Una hostia bien dada me inunda de pasión.
Tu corrida en mis zapas, la de todos los días
es ahora, de noche y junto a mi sobaco,
mi mejor pasatiempo, mi mayor salvación.

Cuando llegues a mi con tu chándal mugriento
clávame lo que quieras, me fío de tu sed.
Estaré en mi guarida, de espalda y con saliva,
ansiando naufragar en el mar de tu piel.

10 comentaris

  1. ÉS HORRIBLEEEEEEE!
    xDDDD
    jo el talent no el veig enlloc, segueixo veient els seus músculs i la seva pell bronzejada.


  2. No sabia jo que el rotllo zapas i bakala hagués arribat a la comunitat afrocubana!


  3. He de reconeixer que el que m’agrada realment és el poeta… ajaj

    Peró no em negareu que no té la seva gràcia, un musculoca bakala cubà fent aquest tipus de poesia… a mi m’ha deixat molt impactat!


  4. Aquesta frase m’ha deixat garratibat:
    “Una hostia bien dada me inunda de pasión.”

    Li va el sado?
    Si folla igual que escriu…


  5. L’unic que m’ha agradat ha estat ” el sudor de tus horas decorando la piel” xDDD


  6. Uau! Sense paraules… Com a innovació està molt bé… Com a poesia no sé què dir-te. Per poesia homoeròtica millor llegeix Safo.

    En tot cas, no he pogut deixar d’identificar-me amb els següents versos:
    “Es como un nuevo infierno.
    Se me acaba la vida cuando no hay conexión
    y mi internet explorer comienza a fallecer.”
    Internet Explorer a part, clar…


  7. “Cuando sienta tu estrógeno duro como una roca”??? Su estrogeno, i duro?!? How on f. earth could you feel that?! A mes a mes, els musculs i la pell bronzejada pateixen d’un gran tatuatge…


  8. ¿Bakala… chándal mugriento? Au, va, home! On és el glamour?


  9. Jo vull que aquest mulatu cubà em foti ben endins els 20 o més cm de poètica pollaza que deu tenir entre les cames…i mentre em folla, que em vagi recitant poesia…que jo l’escolto….XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


  10. Hola,
    Em dic Nil i jo també sóc poeta. A relas en català he publicat algun poema homoerotic. Heus ací un:

    Als lavabos de l’ l’Estació de França,
    un moro ben cossat a perfum d’almesc,
    -afrodisíac molt apreciat pels tuaregs del desert-
    irromp amb un armada sivella rematada
    per un ullprenedor núm. 69 trempat al foc.
    El catric-catrac que emet semblant fèrric giny
    dins la boca del mingitori annex al meu,
    m’infla d’aguait per tot allò que pot ocórrer ara…
    En aquest concorregut tocom*on tothom sap,
    avant la mà! que es juga a cruising.

    Almesc:Perfum
    Tocom: Lloc
    Mingitori: Urinari



Deixa un comentari

