h1

Dialegs surrealistes sobre aquest blog

Desembre 19, 2008

0blog_or_not1

– Escolteu, ja que sou les meves amigues i mai llegiu el meu blog, com a mínim podríeu donar-me idees de temes per fer posts no?

– Ai, no sé … es que jo…

– Qualsevol cosa que pugui ser interessant, polèmica…

– La cervesa!

– Que? A veure… tu creus que es pot fer un post sobre la cervesa?

– Com que no? Es un tabú? Tu veus cervesa, tothom veu cervesa, perquè no parlar-ne? A qui vols enganyar!! Confesa!

– Doncs no es polèmic perquè ningú hi està en contra, ni tampoc tinc res a dir sobre el tema, ni soc un alcohòlic, ni un abstemi purità!! De veritat no podeu pensar res millor?

– Podries fer debats sobre si es millor anar en tren o en avió… el cotxe o la bicicleta…

– Woow!! Sii! Quina  disputa dialèctica més aferrissada, els meus lectors s’escopiran virtualment! No m’enganyeu: vosaltres voleu acabar d’enfonsar l’audiència de la meva web, no?

– Perquè no narres amb tot detall les teves aventures i desventures sexuals? Només que expliquessis un 10%, entres directe al Top de posts!

– Ja… però… creieu que si algun dia lliguéssiu amb algú per Internet i poc després descobríssiu que en una web es narres amb lascívia la vostre fita us faria gaire gràcia?

– Ja ho tinc!! Ara que ja estàs al atur i que cap contracte vincula la teva obediència al sistema… perquè no confeses públicament tots aquells secrets que tan be guardes sobre l’administració, política local, universitats, les corrupcions i màfies de les constructores o aquell fosc episodi en cert Museu que faria dimitir a més d’un alt càrrec públic?

– Perquè espero que algun dia em pugui tornar a dedicar a l’arqueologia!!! No me n’he anat a Mart, ELLS saben on visc…

– I desvetllar els interessantíssims i arriscats projectes de futur que et portes entre mans?

– No encara! No es pot dir blat fins que no es al sac i ben lligat! Es massa aviat… En fi, crec que la cosa més interessant i publicable que m’ha succeït avui és, precisament… aquesta conversa!!

114

8 comentaris

  1. Ja,ja! La vinyeta és impagable!


  2. “Interessantíssims i arriscats projectes de futur”… saps com picar-nos la curiositat, eh, Arqueòleg? En tot cas, molta sort per a aquests misteriosos projectes!


  3. no podries posar una opció a l’enquesta que sigui no et canviis el nom del blog?


  4. Home!!
    Un relat sobre la cervesa pot donar una mica de joc, i si a sobre li poses sarcasme de la teva millor collita, podries aconseguir un gran post… amb el temps lliure que tens pots fer treballar prou la imaginacio com per fer una serie.

    Si no, et proposo fer un tria la teva aventura durant una setmana, cada dos o tres dies… aquesta idea la tenia pensada jo, pero no dono l’abast per falta de temps (com es pot comprobar per les poques actualitzacions del meu blog aquest mes).

    Vagi be!


  5. Jero-> La tenia al pc des de feia mil i mai trovaba el moment adient per publicar-la!

    Nemo-> Tot se sabrà si va bé! Gràcies!!!

    Laura-> No canviaré el nom del blog! Es evident! L’enquesta es una conya!!

    Conjuntbuit-> No et pensis q tinc tan temps eh… m’he començat a engrescar en mil coses a quina més dificultosa i ara mateix curru molt més que quan estava mirant excavadores a gavà!


  6. Umm
    Potser ja que ve Nadal i tothom parla d’amistat, amor… podries fer una mescla sexe versus amics. Perquè es resisteix la gent a tenir sexe amb un amic?
    De política o el consumisme de Nadal… molt avorrit, no?


  7. no tothom està favor de la cervesa. Jo mateix li tinc certa recança: molts cops em produeix cremor d’estomac!


  8. Potser és una manera molt egocèntrica de publicar però jo mai demano explícitament als meus amics que m’inspirin, tot i que això no vol dir que després postegi sobre alguna discussió que hi he tingut…



Deixa un comentari

