h1

Adeu estimada!

Desembre 13, 2008

n1110331193_102495_1493

Recordes quan ens varem conèixer?  Tu, com una gateta provocadora, em vas seduir des del primer instant, en aquella fugaç visita a Amposta on amb prou feines ens creuarem les mirades; jo no era ni major d’edat i tan sols havia sentit lleugerament a parlar de tu, però vaig saber des d’aquella fracció de segon que eres veritablement l’amor de la meva vida. Poc temps després a la Garrotxa, al costat d’un rierol, em vas posseir de forma salvatge i tot va anar rodat.

Han estat deu anys de convivència diària, en els que t’he anat descobrint poc a poc, cada racó, cada encant. I si, he conegut molts nois, me n’he anat al llit amb alguns, però cap es pot ni comparar ni remotament amb el que he arribat a experimentar amb tu en aquesta dècada de passió pública en els llocs més inimaginables, sota sol i pluja, en una desenfrenada orgia dels sentits.

Sabia que el moment de la nostre separació era inevitable, que tard o d’hora algun succés desagradable ens faria emprendre direccions oposades. Però saps? Crec que una bona temporada allunyats ens pot servir per que, qui sap, si agafar-ho amb més forces…

Tan sols volia donar-te les gràcies per els millors anys de la meva vida i per donar sentit a llevar-me cada dia aguantant totes les inclemències imaginables; tot esforç valia la pena per estar un fugaç instant al teu costat. No sé si tu, darrera la teva gèlida frivolitat, has experimentat mai una sensació semblant, però t’asseguro que, passi el que passi en la meva existència a partir d’avui, tan sols d’una sola cosa puc estar ben segur: mai sentiré res semblant per res ni ningú.

Adéu arqueologia. Fins a la pròxima?

PD: I aquest és, fidels lectors, el post més sincer i trist que recordo haver escrit mai…

20 comentaris

  1. Per tal de llevar-li un poc de tristor a l’asumpte te diré com la Patiño a la Cantudo ahir a DEC: “Que sea un hasta pronto” MOLTA SORT😉


  2. Ostres, ho deixes per falta de feina, no? :S

    Sort vagis on vagis!


  3. Vaja… m’he emocionat i tot :_ em sap molt de greu… espero que aviat trobis alguna cosa que també t’agradi. Per cert, ¿quin tipus de feina t’interessaria? Jo ja no estic a la Consultoria però si m’entero d’alguna feina t’aviso. I no et desanimis! Segur que aviat podràs tornar amb la teva estimada. Al menys tens l’atur que jo estic netejant culs!jeje! En fi, a veure quan quedem. Petonets!


  4. Sovint la professió que ens agrada, la que ens omple no acaba de ser la que acabem fent.

    Tingues una mica de paciència, potser troben alguna piràmide a les obres de la línia 9 (Ho dic perquè hi ha tres edificis, si no més, plens de fantasmes a prop d’on es fan les obres, l’altre dia un es va colar al parlament per dir que s’hauria de pagar més a les autopistes quan hi ha embús.

    Sí, n’estic convençut que allà hi ha alguna cosa.

    Aixeca aquest ànim home!


  5. No hi estic ficat, però per Terrassa, on visc, no paren mai de fer excavacions (es veu que aquí a tots els animals els hi queien ossos per terra…i als pagesos la calderilla i troços de vaixella). Ho porta l’Antoni Moro, de l’IMCET, el conèixes?


  6. Quin fàstig, treballar amb alguna cosa que t’agrada i tenir de deixar-ho. Be company, que tinguis molta sort i per mi no cal que canviis el nom del blog.


  7. aquest post és molt xungo, ro.
    sempre et pots dedicar a satanasa, que se te da mu bien. =)

    ens veiem demà!


  8. Com deia James Bond, “nunca digas nunca jamás”


  9. Les raons per les quals la teua estimada t’ha abandonat són circumstancials. Estic convençut que mes tard o mes pronte tornaràs a caure en els seus braços i llavors l’orgia serà encara més desenfrenada i passional.

    Uns altres ens hem vist obligats a abandonar a la nostra estimada per circumstàncies molt més greus i sense possibilitat de tornada.

    Ho hem passat malament però al final es va poder superar.

    Encara tinc nostàlgia d’aquells temps passats però les meues llàgrimes ja es van assecar.

    Alça eixe ànim, més es va perdre a Cuba.


  10. Ànims! Segur que només serà una separació temporal. Ja veuràs com aquests mesos propers poden arribar a ser tan fructífers com qualsevols altres. Si ho penses bé, segur que trobes aquella cosa que volies fer i no tenies temps. Fins que et retrobis amb l’estimada A.
    No puc votar l’enquesta perquè no has posat l’opció NS/NC. Per a mi:
    homo erectus és massa primitiu (a no ser que estiguis pensant en altres tipus d’ereccions)
    ATA(me)PUERCA, excesivament sado maso i almodovarià
    En busca de tu fuego molt inconcret (el foc de qui?)
    Reflexions d’un “dramaqueen” decadent és patétic (no crec que t’ho mereixis)


  11. Per ser que estàs deprimit, sempre em fas riure molt. Això de ata-me-puerca… esta molt bé, però amb aquest nom la temàtica del blog em fa una mica de por.

    Referent a la feina. La meva germana que viu a Arem (un poble d’Osca, amb restes de dinosaures, crec) diu que per allà hi ha feina, no sé si d’arqueòleg. Jo, en la meva ignorància, creia que els arqueòlegs, a part de ser rarillus i anar sempre com l’Indiana, sols tenien feina a Egipte… perquè això de la línia 9 … buff quina angunia, segur que troven algun “fiambre” de la guerra civil… uixx
    Tu estàs disposat a fer les maletes??

    Crec que el problema és que no estem en un bon moment per buscar feina a BCN, massa gent aturada i poca feina. Fora en un altre província potser tampoc hi ha molta feina però com a mínim no hi ha tanta gent en atur i tens més possibilitats…


  12. M’haig de treure el barret senyor, has aconseguit que una sensacio recorregues la meva esquena.

    No se que et passara a partir d’ara, pero deixar-se emportar pel nihilisme durant una temporada potser et fa canviar de punt de vista sobre moltes coses… a mes que la melanconia és un gran motor creatiu.

    Quan un perd l’amor adolescent es troba amb patacades emocionals massa fortes. Que tot et vagi.


  13. Corregeix-me si m’equivoco, però no és cap comiat, sinó una mena de segrest de la teva estimada. Quan les coses canviin, de ben segur que us retrobareu.
    No tinc ni la més remota idea de com està la feina, però a Lleida estan fent obres al centre, a la plaça Ricard Vinyes i estan trobant coses interessants. També crec que començaran a necessitar arqueòlegs quan obrin el turó de Gardeny, d’aquí uns mesos. Has pensat de fer-te guia de museu o alguna cosa similar, per anar tirant?
    Sort!


  14. WEii!
    Moltes gràcies a tots pels possibles contactes i jaciments que em dieu!

    Si,estic absolutament disposat a fer els maletes a on sigui (tenint en compte q no tinc carnet, of course). intentaré investigar a veure quina empresa porta aquestes excavacions que em dieu i enviar currículum!

    Però de moment estic plantejant-me dediacar-me a una altre cosa que estigui mínimament relacionada amb educació o cultura.

    I demà mil hores de cua al atur… quin pal!


  15. pensa que això no ha estat un adéu per sempre sinó un arreveure.

    Ara l’has de deixar, però no la deixis per sempre, perquè sempre la pots tenir al teu costat. I pensa que la vida dóna moltes voltes, i quan penses que no tornaràs a tocar-la pot aparèixer una nova oportunitat. T’ho diu un que s’hi ha trobat.

    Molta sort a l’atur, et recomano que t’enduguis el diari que sempre fa passar les estones més ràpid. I et truco i quedem pel cafè.


  16. Sabem que tard o d’hora tornaràs! L’arqueologia no s’acaba mai.


  17. s’han acabat les vacances pagades… jo no et puc ajudar… a no ser que vulguis algun càrrec a la teva antiga entitat…

    he comès l’error de llegir la última frase al principi del text… perquè quelcom no em quadrava i se m’ha anat la vista… però pintava bé


  18. Uiuiui…això em sona a quan et deixa el primer noviete i penses…mai més me tornarà a embaucar un tio, jajajaja.
    Que n’ets de dramàtic, nen. No hi ha per tant, a partir d’ara sortim de la seguretat d’un contracte fixe (total per a lo que serveix, ja ho has vist) i anem a la dura realitat de l’obra i servei, que es com estan el 90% dels arqueòlegs. Ha estat una etapa i ara en ve una altra.

    Anims!!!


  19. Bé, Arqueòleg, m’he d’unir al grup dels comentaristes que es confessen emocionats pel teu text, i també a la d’aquells que et volen infondre ànim i et desitgen molta sort per a retrobar, com més aviat millor, la teua estimada.

    No sé com deu estar la cosa de l’arqueologia per ací a València, però tenint en compte que, pel que em vas dir quan vingueres de visita, és una faena que va molt lligada al sector de la construcció, imagine que no deu tindre gaire bona pinta, el tema… Ara, si així i tot trobares alguna coseta interessant per aquests verals, ja saps que alguns estaríem encantats de tindre a prop la teua glamourosa presència!🙂


  20. Lamento moltíssim llegir això. Quan les coses van malament, els ignorants retiren diners de la cultura. I així en va.

    Espero que ho pugués resoldre.

    Una abraçada



Deixa un comentari

