h1

I si em faig Superheroi?

Novembre 11, 2008


Be, heu de saber que he aconseguit perllongar la agònica incertesa laboral dues setmanes més, gràcies a unes vacances forçades  en les que em dedicaré a buscar desesperadament quines sortides puc trobar de cara al 2009 en qualsevol punt del planeta.

La primera opció que m’ha vingut al cap és… i si em faig Superheroi? Doncs res, en un moment m’he dissenyat la meva targeta de presentació i el video que podeu veure a continuació.

poster

(CLIQUEU SOBRE LA IMATGE PER VEURE EL VIDEO!!!)

I a que es dedicarà SuperRoger? Doncs, es evident: a combatre els crims de la ordinarietat!! Com per exemple:

Les “nyonyidives” que provoquen onades de devastació sonora a través de les ones de les radiofòrmules: aquesta setmana… torna Amaia Montero!!!

Tothom que dugui xancles amb mitjons o xandall amb sabates. Es evident que algú amb tant mal gust no pot estar lliure en els carrers de la nostre ciutat!

Els cinemes multisales dels centres comercials quan projecten pelis horribles per grups d’adolescents. Aquestes ovelles escarriades en realitat volen veure films d’autor europeus i independents en VOS, però no ho saben!.

Doncs si! Portaré una alegre doble vida, al estil Clar Kent: durant el dia serè un avorrit oficinista hetero, casat amb una gorda, amb família nombrosa, repentinadet cap a un costat…

I per la nit, un cop la meva muller-foca ja ronqui entraré dintre l’armari del rebedor on, gràcies a unes malles rosa despampanats i una ploma que deixaria per masculí a Mika, em transformaré en l’esperança de tots aquells que anhelin un món amb més bon gust!!

I com podeu veure junt al video… ja tinc merchandaising i tot!!

Anuncis

26 comentaris

  1. Necesitem un heroi com tu!
    I qui sap si no et faràs ric venente a les grans productores d hollywood?


  2. Ummm glamboy, tots els teus fans ansiem veure’t amb aquestes apretades malles :p

    Tot i que de fet a mi em van menys primets i més peludets (sense passar-se tampoc), però per desitjar que no quedi, què tal un superosito?

    Ara en sèrio, molts ànims en aquests moments d’incertesa! No defalleixis! Tú vales mucho!


  3. Ja que penses combatre les nyonyidives espero que tinguis a bé acabar amb Mariah Carey, Celine Dion, Marta Sánchez i tants altres suplicis que han d’aguantar les nostres cultivades orelles. El món t’ho agrairà. Si amb els teus superpoders deixes muda a la Dion prometo recompensa!!!

    Aquesta és la prova que el món necessita els teus superpoders:


  4. SuperRoger, el mon et necessita, tens feina fins a l’extenuació. Espero que el sou com a super heroi sigui digne, ja que segur que hauràs de fer-te autònom. Potser que treballis en negre…


  5. Ajajaj Rafa, m’has aixecat els ànims!
    El video de la Dion ja l’havia vist a Jenesaispop fa mil, pero es taaan bó!!
    I la foto del Superoso no me la deixa veureee!!

    I si Miki, lluitaré per un conveni col·lectiu de Superherois! Muntaré un Sindicat!!


  6. EStic segur que de feina com a superheroi contranyonyerieiars tindries molta feina. I també podràs actuar a les escoles, que també tenen espais per a la nyonyeria. Algu t’ho agraïrà.

    Però és necessari que es casis amb una foca i siguis hetero? no seria més divertit un gai, que a la nit es transforma en hetero?

    Visca el nou sindicat de superherois.


  7. venga venga superroger!
    en aquests moments tinc poca credibilitat donant ànims i de fet, me n’he adonat que ens els últims posts sempre dic el mateix, he perdut aquell no sé què que em feia parlar de coses que no tenien res a veure amb el post i que et podia criticar tant vulgués…
    i no podries utilitzar els teus superpoders per fer que l’economia es reactivés i tornessin a construir per tot arreu?
    “resaré” perquè trobin un jaciment ple de morts amb milions d’ossets que classificar i molts cranis que medir, que sé que t’agraden xD


  8. Felicitats per aquesta pròrroga laboral i que en tinguis més i més i més !

    SuperRoger… mmmm sona be !
    per sort jo no soc cap d’aquests exemples nyonyos que poses… xandal amb sabates ?!

    per altra banda, i després de tot el revòl dels darrers post al meu blog… t’envio la resposta aqui http://crisberman.wordpress.com/2008/11/11/encara-es-cami-dema/


  9. Ualaaaa SuperRogers, mola quantitat SuperMarty està emocionadííííssssima de tenir un company!!! t’espero, amb les meves malles blaves però no consegueixo penjar el video… com ho fas!!!
    Vaaaaa deixa a les foques que totes tenen/tenim dret a viure!!!
    MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


  10. Et seguirem.
    Necessitem superherois.
    una fronterera.


  11. I tu, amb aquestes malles, t’atreveixes a criticar els que porten mitjons amb les xancles?
    Cada qual te les seves perversions!

    A més: hi han xancles i xancles, i mitjons i mitjons:
    http://tierracero.wordpress.com/2008/07/02/ya-llega-el-verano/


  12. Ahajaj! Q bó Ferran!!
    Per cert: em queden 14 visites per els 40.000!! woooop! A veure si ho aconsegueixo avui!


  13. La primera missió de superroger podria acabar amb tots els fotologs nyonyos adolescents… encara que amb aixo hauries de demanar-te quinze dies més de vacences forçades.

    I els que van amb xandall i sabates són uns visionaris de la moda del futur!


  14. aix… roger, ànims!!!! q segur q només acaben sent vacances i mira, més val prendre-s’ho amb bon humor, i tant capità planeta, capità enciam, superman, batman, and company, i ningú s’havia proposat salvar al món del mal gust, oye, nos juntamos y hacemos una serie de cortos???? jeje tu amb malles corrent per l’h darrera els pecadors del bon gust!!!!

    Always look on the bright side of life!!!!


  15. jajaja! Molta sort Súper Roger! Per favor, has de mantenir-nos informats de les teues aventures i desventures!


  16. ajajajajajaja m’he partit molt X_____D


  17. Tela eh?
    Per fer la història més cómica, sempre ha d´estar la dona com una foca? jajajaja…No pot ser un home impotent i sensa dents?

    Divertit l´escrit. Salutacions sinceres.

    catalansreaccionem.wordpress.com


  18. Si jo fos un superheroi, acabaria sent un super maligne, em temo… Perquè sempre he cregut que la meva àvia, una dona sàvia encara que no docta, tenia raó quan afirmava que els nazis es van equivocar d’objectius, no de mètodes! Així que és millor que no tingui ni superpoders ni poder senzillet, hehehe

    Salutacions!


  19. Gràcies per passar per casa, pero discrepo del que has dit!!!
    Salut!

    catalansreaccionem.wordpress.com

    carme


  20. Because I want that you to add two more.
    I aloso love Superman, sorry.
    With love,
    Imma


  21. Del vídeo m’encanta quan dones la volta sense girar la cara xD

    I quan tingui problemes no dubtaré en cridar… Super Roger, ajuda’m


  22. 40.000 visites… ja ets SuperRoger !

    molt bo els mitjons d’en Ferran…


  23. El que tots sospitàvem ja té caràcter oficial! Ets un superheroi!!!


  24. I si! Els adolescents descarriats necessiten cinema d’autor europeu amb VOS. Moririen com rates!


  25. M’has deixat flipant: al principi he pensat k havies fet tu la web del superheroi…
    Aquesta feina té una gran ventatja: és completament compatible amb viatjar pel món així k endavant!!


  26. SUPERFUAAAAA!!!
    No em cansaré de presentar. lo. Aquest toi veu el futur i ressucita morts: http://www.youtube.com/watch?v=SWOz-kIwDuU

    FFFFUUUAAAAAAAAAJAJAJAJAJA!!! (ho sento, Roger, se que no te gaire glamour, hehehe).



Deixa un comentari

