h1

Horror Vacui // Endevinalla fotogràfica.

Octubre 19, 2008

Sembla que he sobreviscut amb relatiu èxit al meu primer cap de setmana després de la voràgine estival que, entre conferències, concerts, festivals de cine i turisme no m’havia deixat temps per pensar en com d’horrible pot esdevindre la meva vida en el proper any; i ara ja no em queda cap projecte a la meva agenda, a part d’afegir una xifra més a la meva edat… yupi!

Em sento com un personatge secundari de la Història Interminable: fugint del no-res que avança lenta i inexorablement cap a mi, sabent que cap Atreyu vindrà a salvar-me a lloms d’un drac blanc. Tan sols em falta saber els detalls: Quin serà el detonant? El Dia? La Hora? S’admeten apostes.

Fins quan podré autoenganyar-me creient que l’arqueologia encara té futur, que podré oblidar-me d’ELL d’una puta vegada substituint-lo per l’efimeritat d’un orgasme passatger o que cada divendres i cada dissabte em plouran plans genials i festes fantàstiques sense que hagi de moure un dit?

I siusplau, no em vingueu ara amb edulcorats ànims ni amb falses esperances, odio la nyonyeria optimista made in Disney i els copets a l’esquena us els podeu guardar per a qui encara cregui en els happy endings, que a mi em senten com patades al estómac. Us recordo que soc materialista!

Be! Abans que m’acuseu, i amb raó, d’intentar arravatar a Morrissey el títol de Mr. Drama Queen, us proposo un petit entreteniment: endevinar a quin dels llocs, on he estat els darrers quatre mesos, corresponen aquestes imatges: Madrid, León, Irlanda, Montblanc (i rodalies), València i Sitges. A veure qui ho encerta!

Foto 1

.

Foto 2

.

Foto 3

.

Foto 4

.

Foto 5

.

Foto 6

*All pics made by me*

16 comentaris

  1. a qué se debe este venazo de beata puritana?
    por cierto, algo me contaron de una cena y que sepas que estoy empezando a hartarme de que me comparen contigo.
    y poooor cierto (2), super super super super fueeeeeeeeeeeeeeerte, ahir vai nar al depo, i em vaig trobar la paula, sas? la de zarautz i sas que em va dir??? “paaaaaauu! sas qui hi ha aquí al depo????” i jo “quiiii??” i ella “la juliiiii, la surfera de zarautz!!!!” i jo “wuaaaaaaaaaala” i sí, efectivamente era ella, porque yo la había visto antes (el depo és bastante zulo, you know) pero dije “me suena de algo, se parece a alguien de zarautz, pero noooo, no és possible.” pero sí!!!!!
    total, que el mundo es un puto pañuelo y está lleno de mocos locas.


  2. A vore… potser m’equivoco de molt, pq m’ha costat una mica… d’aqui també hi haurà premi?
    Bé es igual..
    1.- Valencia, no se pq.
    2.- Madrid, la oficina de la caixa i un bar que opsa cerveceria m’ha confós… pero es que anava a posar sitges, encara que no veig una tenda d’aquest estil a sitges.
    3.- Irlanda. Tampoc se per allo verd.
    4.- León, pero aqui hagues posat irlanda per l’estança que sembla antiga i tal…
    5.- Montblanc, pero he dubtat de posar irlanda o leon, pq no em sona que per madrid i valencia anessis a la muntanya.
    6.- Sitges, encara que podria ser qualsevol ciutat, i aquest toc gotic no fa gaire per sitges…

    Espero haver encertat una!!

    Ens veiem!


  3. Pau-> Beata Puritana? Why? I la Juli? Q wai! Ja ho sap l’Anna?

    Conjuntbuit-> Fred fred!! Alguna has encertat però…

    Ningú més s’anima!


  4. uff no sé ni una foto i totes són així royo siniestras no? ja veig que estas de bajon…a tothom li passa i més un diumenge- Si et serveix de consol no has de fer ni treball de recerca ni examens i amb l’edat que tens pots fer el que et dongui la gana així que re de queixar-se! jeje
    i estic del reggeton fins als putus ous i em fa mooooolta mandra fer la conclusió. Per això t’estic escrivint enlloc de treballar que és el que he de fer. per cert, em costa una mica entendre frases del Pretty on the Inside i del Doll Parts. Me les pots explicar una mica? més que res pq si les fico i em pregunten algo i nosé que contestar quedo fatal =)


  5. Ja saps que els finals sempre són terribles.
    En qualsevol cas, sembla que el no-res, en veritat, no existeix.
    La foto 3 és a València, sens dubte.


  6. Després de la meva etapa antisocial de la vida real i en xarxa, torno a estar per aquí.

    Abans de passar a respondre la teva endavinalla. Contrariaré alguna de les amenaces. Pensa que l’arqueologia té futur i hiost I n’ha de tenir! perquè sinó em sembla que tots els arqueòlegs, historiadors i historiadors ens quedarem al carrer, i no vull que passi, que estar a l’atur durant dos mesos ja comença a ser agobiant.

    A lo que anavem:

    1.- León 2.- Madrid 3.- València 4.- Irlànda
    5.- Montblanc 6.- Sitges

    Per acabar, el conill l’has vist a la foto de l’ordinador o al natural. Perquè per la teva ciutat es pot veure?😉


  7. bienvendo al club de los imposibles!


  8. per què quan deixo un comentari al teu blog apareix al cantó dret una poma disfressada de súperheroi que té una lleugera retirada a un cul? vols dir-me alguna cosa arqueòleg glamuròs?😉


  9. 1.- Montblanc
    2.- Lleó
    3.- València
    4.- Sitges
    5.- Irlanda
    6.- Madrid

    Podria ser que 4 i 6 fosin a l’inrevés. Però de les demés, n’estic gairebé segur.


  10. Ei, la foto 3 és el braç incorrupte de Sant Vicent Màrtir, a la catedral de València! (quan vaig anar d’excursió amb el col·legi, recorde que prenia el pèl als meus companys dient que si tiraves una moneda de 5 duros, la relíquia movia els dits).


  11. Montblanc i rodalies, penso.


  12. Hola
    Sóc Joan. Jo diria que la Tercera és de València. El suposat (en realitat fals) braç de Sant Vicent Màrtir.
    De la resta no en tinc ni idea. Però no obstant m’arriscaré i faré un pronòstic: 1.Lleó (potser San Isidoro?) 2.Madrid (prop de Chueca?) 3.València 4.Montblanc (ni idea) 5.Irlanda (com està tan núvol!) 6. Sitges (very fashion)


  13. Encara ningú ho ha endevinat, tot i que alguns us hi heu aproximat força!!!
    Vinga, us deixo fins demà de temps abants de desvetllar la resposta!


  14. sabia que era franquista xro no que havia sigut governador civil


  15. que sepas que ya me he informado.
    tampoco hay mucho jugo pero mira, menos dan las piedras!


  16. Bé, com ja veig que aixó no és lo vostre, aquí desvetllo l’origen de cada imatge:

    1.-Tomba del Monestir de Poblet (Rodalies de Montblanc)

    2.- Aparador d’algún punt Madrid

    3.- Efectivament era el braç incorrupte de St Viçenc a la Catedral de València

    4.- Làmpara del Castell de Dublín (Irlanda)

    5.- Mina de Las Médulas, Pontferrada, León

    6.- Aparador del centre de Sitges.



Deixa un comentari

