h1

AND THE WINNER IS…

Setembre 30, 2008

A partir de la objectivitat resultant de la correcció del test publicat en l’anterior post, e´s per mi un honor anunciar el nom dels guanyadors com a “Comentaristes del Any“:

COMENTARISTES D’OR: Roser & Fidu

Son els primers que han aconseguit fer un ple de 10! Molt bé parelleta! En primer lloc us volia agraïr la amistat que ens uneix contra vent i marea des de fa ja molts anys i espero que per molts més. Gràcies per dedicar un xic del vostre atrafegat temps a aquesta humil web! EL vostre premi, com no podia ser d’una altre forma, és una meravellosa estança al meu apartament de Sitges durant un dels caps de setmana del proper Festival de Cinema de Terror i Fantàstic! No us queixareu eh!! I per cert… encara espero el teu cameo Roser (que no me n’he oblidat, eh!)

COMENTARISTA DE PLATA: Pau

El comentarista més actiu del blog, el mateix que va obrir la secció d’Artistes Convidats, ha quedat en segón lloc després d’inaugurar el concurs i fallar una sola pregunta! Wooo! En tot cas, t’ho has currat prou! Molts de vosaltres m’heu dit (i amb raò) que no enteneu els seus comentaris: no us hi esforceu! Son conversacions privades entre el seu flog i aquest blog!. I  res Pau, que t’he de dir que no sàpigues ja? No inflaré més el teu ego, no? Simplement espero que, quan en un futur molt molt llunyà, deixis l’esplai aconsegueixis tenir la mateixa relació d’amistat i confiança mútua amb els teus joves, que ara començes a portar, com la que jo he aconseguit forjar amb vosaltres! El teu premi? Revalidar la teva “carta blanca” per seguir comentant el que et doni la gana i renyar-me per la meva manca d’estilisme, disseny o discreció!

COMENTARISTES DE BRONZE: La resta!

Lidia, Ferran, Esteve, Pep, Madebymiki, Rafa, Conjuntbuit, Lluís i… tots els que no heu participat per mandra o perqué encara sou novells en la lectura d’aquesta web! Mil gràcies a tots! El vostre premi es, com no, seguir participant activament en el dia a dia d’aquest blog, deixant constància per escrit de les vostres opinions o  paranoies encara que siguin diametralment oposades al meu punt de vista!

I res! Jo a partir de demà per la nit estarè a mitj camí de Gavà, Igualada, Barcelona i el Festival de  Cinema Internacional de Sitges, on, si tot va bé m’hi translladaré a viure uns dies, aprofitant la proximitat amb el jaciment on m’ha tocat treballar! Prometo fer una crònica sucosa a la tornada!! I si algú es vol passar per Sitges que em doni un toque al mòvil, que hi ha lloc per tots!

PD: Tal i com el Ferran ha denunciat, hi ha hagut un xic de tongo, descontrol i kaos en el repartiment de medalles, bàsicament degut a que quan vaig corregir el concurs estava mort de cansanci! I’m sorry! Així doncs medalla d’or per tothom i punt!

11 comentaris

  1. medalla d bronze?
    kin chollo!


  2. primer de tot m’haig de concentrar, i molt, per comentar en aquest post amb respostes relatives al post mateix.
    no vull abusar encara d’aquest dret vitalici (i de naixement) que tinc… (sí que és veritat, no cal que m’inflis l’ego, hagués estat de més)
    de totes maneres, t’haig de corregir, són mitjans i… bé…
    què carai! que a aquestes hores ja no s’ho creurà, que no és tan bleda! però bé, se’t perdona xD

    vagi molt bé!!!

    PD. nyeeeee, ja ho veurem quan parlem!


  3. Passaràs per Igualada?, es el meu “home town”!! Que disfrutis molt del festival de cinema fantàstic, lloc on com a mínim “m’hi passo” cada any (ja en dec portar uns 15), per desgracia per motius de feina no en puc disfrutar gaire.

    Gràcies per la medalla de bronze, tot i que en el meu cas mes aviat es bronze paralímpic.

    Apa siau!!


  4. En serio el post dels blogs de gais de dretes va superar el del nacionalisme? Era el que pretenies, o almenys ho deies en un moment del post, pero no creia que passaria…

    Vagi bé per Sitges!


  5. Estic indignat! Això és nepotisme total i absolut! Quin TONGO!!!!!!

    El pep també les ha encertat totes i li dones bronze empatat amb tots els demés!

    I jo que tampoc tinc cap fallo (només tinc un NS/NC) estic per darrera del Pau que n’ha fallat una.

    Si organitzaves el concurs per donar-lis premis als “amiguetes”, podries haver-ho dit. Ets com un polític qualsevol, hahahaha.

    Bromes a part: Que disfrutis per Sitges!!!!


  6. hahahahaha Ferran ( ho sento, no he pogut estar-me de sonriure llegint el teu coment super simpàtic )

    … i per a variar ja hi ha el resultat del concurs i jo com sempre he arribat tard !! grrrr


  7. … es clar com vaig amb cadira de rodes! hahahahaha

    be, be… però perdoneu que no m’aixequi per les salutacions 🙂


  8. Wooo! Ferran tens raó… el Pep ha quedat 2n! La veritat es que vaig corregir el test ahir quan tornava d’excavar supersobat!!
    Ahajaj
    Pep, t’otorgo la plata de revàlida, I’m sorry!

    O que cony OR I MARAGDES PER TOTHOM! yuppii que estem en crisi! vingaaa

    PD: Si, conjuntbuit, el post dels GAis de dretes va arribar a tenir més de 500 visites!

    PPD: Crisaberman, m’encanta la teva auto-ironia!!


  9. doncs menys mal que no em treus la medalla, perquè jo ja l’havia revengut…


  10. Si, si, Arqueòleg; ara ens vens amb excuses i ens regales a tots or i maragdes … Segur que només son les escurrialles dels soborns que t’han pagat a tu!

    Ah! I no sabia que l’excavar tingués efectes sedants, hahahaha


  11. és encantador! Som com una familia!



Deixa un comentari

