h1

Concurs de Comentarista del Any!!

Setembre 28, 2008

Tal com vaig anunciar ahir ja teniu aquí el petit repte que us proposo: posar a prova la vostre memòria i fidelitat lectora als darrers mesos d’aquest blog!

El mecanisme de funcionament del concurs es ben senzill: heu de deixar un comentari amb la resposa que trobeu més acertada a cada pregunta (1-A, 2-B…). Aquell que aconsegueixi respondre abants amb un major nombre d’encerts serà delcarat oficialment “Comentarista del Any” en el següent post!

Recordeu que, si la vostre amnesia us fa una mala jugada, podeu fer ús dels “Arxius“, així com del buscador intern (situat a sota de “Visites”)

Bona sort! Teniu de plaç fins que jo torni de treballar en un jaciment llunyà, el Dimarts 30 a les 22:00h!

1.- Amb qué va comparar el diàmetre de la polla del seu xicot la Marujita, en el seu celebèrrim cameo?

a) El pom d’una porta
b) Un didal
c) Un kiwi
d) Un got de cubata

2.- Quin és el post que ha tingut un major nombre de lectures i comentaris?

a) Duran: qui sobra a Catalunya ets tú
b) Blogs gais de dretes: si, existèixen.
c) Perqué vaig deixar de ser nacionalista
d) A mi m’agrada que me l’endinyin *by Marujita*

3.- Quin comentarista d’aquest blog va dir de mi que soc “La ploma més àcida de la xarxa“?

a) Moz
b) Pau
c) Rafa
d) Lluís

4.- Segons l’enquesta que vaig fer abants de les eleccions, qui hauria de ser avui el President/a del Govern?

a) Mariano Rajoy
b) Gaspar Llamazares
c) La Terremoto de Alcorcón
d) Zapatero

5.- Quins filòsofs llegien en una perruqueria les pijes Piluca i Estefi, en un relat meu?

a) Kant i Schopenhauer
b) Marx i Nietzche
c) Schopenhauer i Nietzche
d) Plató i Aristòtil

6.- Qui va guanyar el concurs de finals al relat “Un conte (inacabat) sota els estels“?

a) Lidia
b) Oncle Vània
c) Arinmir
d) Nemo

7.- Quin enllaç del meu blogroll es clicat 10 cops cada dia per algún misteriós lector?

a) Marquezee: Relatos eróticos gais.
b) Ambiente G
c) El meu sexe
d) Club del petardeo gay

8.- En quin lloc d’Irlanda vaig poder veure foques, segons la meva crònica?

a) Al Parc Natural de Phoenix
b) Pel centre de Dublín
c) Al riu de Galway
d) Als penyasegats de Burren

9.- Perqué es va suicidar la protagonista d’Un conte nyonyo?

a) Es va tacar el vestit
b) Va trepitjar la gespa
c) El seu nòvio la va abandonar
d) Se li va trencar una ungla

10.- De qui estava enamorat Celestino Corbacho al meu Relat per paraules?

a) De mi!
b) De la Vicepresidenta del Govern
c) De Montilla
d) De Carme Chacón

Vinga! No sigueu tímids que segur que en sabeu alguna!

15 comentaris

  1. Jo renuncio a participar!
    Xq?
    Doncs xq no podria aguantar la pressio desperar el nom dl guanyador
    Consideram un cmntarista neutral
    xo algunes si q m les se…
    la ultima segur!


  2. 1-c, 2-c, 3-d, 4-b, 5-a, 6-d, 7-b, 8-c, 9-b, 10-b

    algunes sense arxiu, però millor assegurar-se’n xDD
    molt bé ro! m’has pillat motivat! això és el que et faltava quan eres moni meu… xDD


  3. 2-c, 4-b, 7-b, 8-c, 9-b, 10-b.

    he respost el que ja sabia, la resta era feina inutli pq l’inuicio em diu que el Pau les ha dit totes… em considero un comentarista aprovat.


  4. per cert, la “metafisica de les costums” es de kant.


  5. Els exàmens tipus test no m’agraden, però com que insisteixes tan …. (pesat!)

    1.- c (per a ser exactes és un puto kiwi)
    2.- b
    3.- ?? (ho dius tu a l’encapçalament)
    4.- b (com endeví no tindries preu!)
    5.- a (i Schopenhauer no va escriure la Metafísica de les costms)
    6.- d (un tongo evident!)
    7.- b (vaig guanyar jo el premi, jeje)
    8.- c (foques al riu?????)
    9.- b
    10.- b (encara que hagués estat més divertit c)

    (Si no posso comentaris, revento)


  6. Hola wapo!!! Aviam si ho hem fet be, aki et deixem els resultats.
    Hem estat rebuscant per tot el teu blog, ja ke la memoria ens falla…. jejejeje. Apa, aviam si guanyem!!!
    1-c, 2-b, 3-d, 4-b, 5-a, 6-d, 7-b, 8-c, 9-b, 10-b
    Un petonas!!!!!


  7. Bé, som-hi:
    1-c
    2-c
    3-d
    4-b
    5-a
    6-d
    7-b
    8-c
    9-b
    10-b
    SI em toca espero que el premi sigui una nit boja amb el diable dels dos posts anteriors.


  8. Jo és que em fa mandra mirar els arxius i tinc mala memòria. Només diré les que em recordo:

    1c
    2b
    4b
    7a
    9b
    10b

    Jo què difícil!


  9. venga va!!
    1-c 2-c 3-d 4-b 5-a 6-d 7-b 8-c 9-b 10-b
    eno no sé si les he encertat totes xro que sapigues que he perdut força temps!!
    putu pau, sempre comenta super poc i ara s’emportarà el premi…tíntin!!
    i m’he adonat que fa molt i molt que et segueixo (fer la pilota dona punts?) jaja


  10. Vaig a ser legal i no copiaré res, o sigui que les meves posibilitats d’exit son absolutament nules. Porto poc com a fan d’aquest blog.

    1.c
    2.a
    3.c
    4.C
    5.C
    6.D
    7.a
    8.d
    9.d
    10.a

    En cas d’encertar-ne moltes es tractaria de pura coincidència. Salut.


  11. la lídia té una enveja que no se l’acaba…
    muahahahaha


  12. A veure vaig una mica perdut aquests dies però ho intentem! y que consti que no miraré les respostes del altres.

    1c 2b
    3d 4b
    5a 6d
    7b 8c
    9b 10b
    N’he encertat alguna?


  13. enveja jo?? de tu??? jajajaja


  14. molt bé lídia! el primer pas és acceptar-ho.


  15. no has pillat la ironia?



Deixa un comentari

