h1

Soc Doctor (i jo sense saber-ho)

Setembre 13, 2008

Doncs si! Avui m’he assabentat, gràcies a la premsa, que jo tinc el títol de “Doctor en Antropologia“.

I ja és ben curiós eh! Perquè resulta que no recordo haver redactat ni una ratlla de la Tesina i no diguem ja de la Tesi! Potser en una nit de borratxera, sota els nebulosos efectes etílics, em va donar per escriure 2.000 pg d’investigació, en una disciplina que ni tan sols és la meva especialitat, i per un d’aquells casuals va caure en mans d’un tribunal… quin misteri!

A veure, si la premsa ho diu, jo m’ho crec! Algú recorda que un mitjà de comunicció hagi publicat mai una dada incorrecte o tergiversada? Per favor!

Doncs res, vaig a mirar per casa, no fos cas que tingui algún altre títol acadèmic oblidat… qui sap si ara mateix soc “Ingenier Superior en Ports i Camins“, o potser  “Master en Direcció d’Hotels” i jo aquí perdent el temps!

12 comentaris

  1. Vigila! És molt sospitós, pot ser una trampa! Tens cobertes les espatlles?


  2. Va, menos globos! Segur que els hi vas dir tu per a donar-te bombo.

    M’ha fet gràcia això de que hagueu trobat condons i botons de l’edat del bronze, hahahaha


  3. Lluís-> De qui hauria de tenir por? Dels veritables Doctors en Antropologia?

    Ferran-> Et puc assegurar que el primer soprés per aquesta notícia soc jo! I no son condons!! Si no CORDONS (un tipus de decoració ceràmica!!)


  4. Com? que han trobat condons de ceràmica, potser que ho publiqui algun diari, quina gran troballa!!!
    I deuen ser re utilitzables, això es molt verd, verd i ecològic. Vaig a fer-me’n de casolans…


  5. Jajaja, quin honor, noi. Aprofita-te’n i posa-ho al currículum, i si et demanen explicacions porta’ls-hi un retall del diari de Tarragona.

    Salut!


  6. Si buscant per casa trobes un Oscar no l’agafis, suposo que si a tu et donen doctorats a mi m’estaran donant premis.
    I nosaltres sense saber-ho!


  7. en realitat és una crida a que facis els deures i acabis la teva, perquè tens la feina guardada al calaix, i recordo que des de ja fa anys…

    ens veieeeeeem


  8. Joer nen, hem estat excavant momies i jo sense saber-ho!!!!!
    (Per cert ja han canviat lo de condons)


  9. Felicitats pel doctorat. Doncs aprofita que ja ets doctor i posar-ho al currículum.

    I ara cap al doctor honoris causa…


  10. És veritat: deia cordons, no condons. En què estaria jo pensant!


  11. Madebymiki-> Sii! Son fantàstics, tenen un grosor de 5 cm, i pràcticament no notes res, però a aprt d’això…. ajajaj

    Sepharad-> Em podria posar de nick “Dr.Arqueòleg Glamurós”…

    Esteve-> Oscar no! Tan sols 4 Grammys i un Pulitzer! ahajaj

    Pau-> Quina raò q tens! De fet tinc material suficient per editar la tesina, peró es com treure’m el carnet… ho vaig deixant passar…

    Eva-> Tia!! No recordes els sarcòfags?

    Pep-> Prefereixo catedràtic q està millor pagat!

    Ferran-> aix!!


  12. I, tot plegat, no et fa una mica de por?
    M’has inspirat un conte. L’escriuré ben aviat.



Deixa un comentari

