h1

La maledicció de la meva mare

Setembre 5, 2008

Finalment m’he decidit a confessar un dels  secrets de familia millor guardats: la meva mare té una curiosíssima maledicció que consisteix en que, allà on va de vacances, en poques setmanes començen a succeir tot tipus de tragèdies i desgràcies.

Podreu pensar que son meres casualitats o especulacions sense fonament, bé, jo pensava el mateix fins fa ben poc, però… cada any sense falta es repeteix el mateix ritual: ma mare marxa amb la família o amb alguna amiga a un país on tothom viu la mar de tranquil, l’estança transcorre plàcidement i quan torna… pam!

Aquí els exemples més destacats:

Israel: Quan jo tenia 17 anys vam anar tota la family en aquest país, aprofitant que el meu pare és molt fan del conflicte arabo-israelí. En aquell moment hi havia una treva, però just al tornar Ariel Sharon es va passejar per l’explanada de les mesquites i va començar una nova i ferotge Yihad.

Euskadi: També vàrem anar de vacances durant l’anterior alto al foc al País Vasc. Poc després del nostre retorn, ETA va trencar l’armistici i va començar una onada d’atemptats.

Nova York: L’agost de 2001 la meva mare i una amiga van estar visitant aquesta bonica ciutat nordamericana. No cal que us expliqui que va passar aquell 11 de Septembre, no?

Praga: Els meus pares es van agafar uns dies a la República Txeca i just quan tornaven una onada de greus inundacions va destroçar el país.

Madrid: Per motius de feina, la meva mare també va estar a Madrid poc abants del 11M.

Jamaica: Aquest any ha marxat amb les seves amigues al Carib… no sé si haureu escoltat a les noticies que el tornado Gustav ha deixat 7 morts a l’illa.

Es podria dir que, en el fons, ella és la responsable indirecte de les desgràcies i hecatòmbes de mig planeta?

Qui sap on anirá de viatge l’estiu vinent? Potser a la vostre ciutat? Qui sap si a casa vostre? Per si de cas, dormiu amb un ull ben obert!

 

18 comentaris

  1. Digues el nom de la teva mare; al menys, per estar previnguts, hahahaha.


  2. No és una maledicció, són només casualitats de la vida. O només ha anat de vacances 6 vegades?

    Tot i així, quan te mare marxi de vacances avisa, per evitar les casualitats.


  3. jo vaig a collserola i em menjo un arbre


  4. Uf!! un pare fan del conflicte arab-israelià, i una mare amb “poders peculiars”, jo en faria una serie de TV.


  5. Osti, la serie te la farà la productora que hem “muntat” amb un amic per fer el vídeo del concurs xD

    Ja que estem, podries fer una llista amb els llocs per on va ta mare, per si de cas. Per Badalona que eviti passar-hi, si us plau! jajaja

    Que gran, ta mare 🙂


  6. Collons! Quin mal “yuyu”!

    Hauries d’obrir un altre bloc per avisar dels moviments de la teva progenitora. 😀

    salut!


  7. Ferran-> Ai no pobre, que no la deixaràn sortir de casa! Li vetaran el passaport a tots els països!

    Pep-> No son MOLTES casualitats, ja?

    Pau-> Sobre gustos…

    Madebymiki-> Ui i si jo t’expliqués més…

    Ferran-> Badalona eh? Em sembla que hi anava aquesta tarda… muahahah

    Sepharad-> Nooo, que si no no te gràcia!


  8. Jaja, ho sabia, ets “el hijo de la bestia”


  9. Diantres, la teua mare pot ser la protagonista d’una història d’autèntic terror. M’ho rumiaré.


  10. Estas segur que no li vas llançar un malefici? Potser no vas ser tu, potser li vas demanar a una pitonissa…


  11. Això és diu mala sort. Ves-te’n de casa ja! xD


  12. Ufff! Ens hauries de dir quins són els seus destins programats per als anys següents. Més que res per a no coincidir. XD!


  13. L’has de prevenir per a que no visiti el Caucas ni cap país de l’orient mitjà.


  14. Hola!! bon retorn de vacances! eiii això de que el teu pare és molt fan del conflicte…jo també i m’agradaria saber-ne més! si em pots ajudar a descobrir bibliografia facileta per endinsar-me més em faries un favor enoooooooooormeee! estic cansada que la gent es classifiqui al cantó jueu per l’holocaust o pel palestí per ser els menys poderosos! vull saber el pq!:D


  15. Que no vinga per València, please.


  16. Segur que la teva mare és encantadora i una gran persona però de moment que no vingui per Mallorca, pel que pugui ser hehe Una mica “gafe”, no? Em recorda a la senyora Fletcher que allà a on anava sempre hi havia un crim :S


  17. Ostres!!! I no podria pas canviar les ecatombes d’ubicacio o algo així…no sé, que per exemple el Gustav hagués passat pel congrés i s’haguessin ofegat uns quants polítics o alguna cosa semblant??

    I que curiós,no?? A la ciutat on viu no ha passat mai res greu??(a part dels alcaldes, és clar?! Perquè entre el Pujana i el Corbacho…)

    Res, res!! Tu dóna-li un petonàs de part meva, eh??!
    Que jo també tinc una malaestrugança : (tu ja ho saps, però la resta de gent no) he de dir que sóc molt lent menjant i cada cop que sortim a sopar fora sempre em porten el plat l’últim de tots!! Potser no és tan bèstia, però per animar-la ja és algo… no??! Jejeje 😀

    Braçades i tons a tutti!!


  18. ALERTA; necessari servei de SMS amb moviments mare Arqueòleg. Subscripció gratuïta o gencat.cat



Deixa un comentari

