h1

Post des de Galway (amb amor)

Agost 22, 2008

Eiiiiiiiii!!
Estic escribint aquest post des del alberg de Galway, una paradisiaca ciutat sitauada a la costa oest d Irlanda, on hi han foques al riu, milers d estudiants, casetes antigues, moltissima festa, monuments a dojo i paisatges espectaculars amb platges de sorra blanca i penyasegats d infart!

De moment hem estat a Dublin, a Phoenix park, a Aran Islands, avui passem la darrera nit a Galway i dema marxem a Burren on se suposa que hi han uns penyasegats espectraculars; posteriorment ens dirigirem a Newgrinch (o algo aixi)a veure uns tumuls espectaculars de l edat del bronze i finalment tornarem a Dublin!

L aventura esta sent increible, tot i que ens estem deixant una pasta (no us podeu imaginar com de cara es la puta Irlandaaa), mengem a lo gordo (aquesta gent no ha descobert encara l agricultura i posen carn i greix a tot arreu!!), pero ja portem acumulades milers d anectdotes i experiencies! Fot un fred que t hi cages, plou a diari i ahir va ser el primer dia que varem veure el sol!!!

La meva camara esta agonitzant ja que, llest de mi, em vaig confondre de carregador, visca! I per tant, tinc que racionar me les fotos, la qual cosa es una putada ja que estem rodejats de pastages de somni, runes celtes, parcs naturals amb cervols en llibertat, concerts al carrer…

Be, com us haureu adonat estic fent servir un teclat angles, sense accents ni apostrofs… be, potser n hi han pero no els trobo i tan sols tinc un quart d hora d internet, vale?

Doncs res, us deixo i espero que el vostre estiu sigui tan inolvidable com ho esta sent el meu!!

El dia 27 penjo les fotos i us explico la resta!!

8 comentaris

  1. Jeje, què tal els irlandesos? segur que deuen ser molt guapos però deuen estar força armaritzats, ja se sap, la influència catòlica…


  2. M’alegro que t’ho passis bé i que vegis món. Vigila però amb el “Irish breakfast”. és una bomba de colesterol per a les nostres artèries mediterrànies.


  3. Més que amb l’irish breakfast, cal vigilar amb l’irish stew: un bull que es passa tot el dia a l’olla. Allò t’ho prens i no hi ha forma de distingir al carn de la patata (si perquè només els falta sucar les patates al cafè…).
    En fi, a part dels seus desvaris religiosos i alimentaris, Irlanda és la pàtria on val la pena passar-hi un temps pendent d’uns altres desvaris: els etílics. Que acabis bé el viatge!


  4. beibiiiii!!!
    acabu de tornar de madriz.
    ja prou viatges, el dimarts començo curset de monitors,
    quasi he acabat qaf xD
    ens veiem!!!

    PD. respecte a desert informatiu, a madriz sentia 24h/dia sobre l’accident a barajas, no sé res més que hagi succeit, eclipsava les olimpiades, fins i tot.


  5. I jo (amb amor) t’escric des del meu poble, no es tant bonic com irlanda, però els paisatges també són molt macos.

    Com el torró per nadal, jo torno als posts quan el meu cap està…com una coctelera!

    Així és la vida, sinó, quin aborriment oi? la veritat es que trobo a faltar també els teus posts i els teus consells.

    Una abraçada, siguis on siguis


  6. Hola Topochos!!

    M’alegro molt de tindre noves vostres i saber que esteu gaudint d’aquells paratges. Al barri tot continua com sempre: com cada agost això està desert i sembla que no quedi cap ànima viva.
    Aquest dies també fa una mica de mal temps per aquí i els que estem kurrant ni tan sols podem anar a la platja, així que no us preocupeu gaire pel fred i les pluges i gaudiu al màxim d’Irlanda.

    Ptons per tots!!


  7. M’alegro que us ho passeu tant bé per aquí al nord. Per terres catalanes continua semblant que sempre. Segur que disfruteu molt, ja heu anat a veure el llibre de Kells, un llibre medieval miniat molt guapo (o almenys les diapos de la carrera ho eren).

    Que us ho acabeu de passar molt i fins a la tornda, des d’un poble on no passa res a l’estiu, ni a la resta de l’any.


  8. Be happy in Galway, i jo que demà ja començo a treballar, això es molt injust. Que hi farem, a disfrutar que son dos dies!!!



Deixa un comentari

