h1

Tres anys de blogger!!

Agost 8, 2008

Wooo! Per fi! Superada amb èxit la primera setmana de la meva voràgine estiuenca!

I precisament avui, ves quina cosa, fa tres llargs anys que vaig publicar el meu primer post en un blog, ja afortunadament enterrat al oblid de la xarxa! I és quan rellegeixo l’article amb el que vaig perdre la meva virginitat cibernètica, que me n’adono de com aquesta web m’ha ajudat en molts aspectes de la meva vida!

Així doncs, perqué serveix escriure un blog? Es evident que per guanyar diners o fama no…

-> Per millorar el nivell de redacció: Mai m’hauria imaginat a mi mateix escrivint poesia o publicant relats i mira…

-> Posar-te a la pell de professions frustrades: Sempre he volgut ser periodista, comentarista polític, crític de cine o literatura… i per fí ho puc fer!

-> Aprendre a fer i editar fotografies: la veritat és que es un camp que mai m’havia cridat l’atenció fins que vaig trobar-li el seu encant: publicar les fotos aquí!

-> Desfogar-te!!!: Que has tingut un mal dia? Que t’has topat amb un tipus estúpid hipòcrita i cregut la única aficció del qual es posar-te en evidència? No pasa res!! Sempre pots publicar un post posant-lo a parir! I no vegis que a gust et quedes…

-> Fer amics virtuals i comunicar-te amb els que no veus cada dia: Que faria jo sense els vostres coments? Per mi ja és una forma més de comunicació amb el món, tan vàlida com els mòvils, els xats o el msn, amb la gràcia que sovint ho desconeixes absolutament tot del teu interlocutor i molt de tan en tan, els acabes coneixent en persona!

-> Defensar les mil causes perdudes: Quin millor lloc que els teu espai virtual per poder fer una apologia de les teves conviccions mes profundes? Es bastant improvable que arribis a convencer a ningú, però com a mínim et quedes amb la consciència social, un xic més tranquila!

També té parts dolentes, com quan escrius una xorrada amb la millor intenció del món i algú, amb poc sentit del humor, deliris de grandesa i ínfules de Diva, es dona per aludit i s’ofen (em passa constantment!!), en fi, que hi farem! No pretendreu que deixi de banda la meva ironia, oi? Com diria Morrissey: “If you don’t like me, then don’t look me, there must be many ways to spend your days away

PD: Vaaale si, ho reconec!! EL blog també serveix per alimentar el meu insaciable i voraç EGO! Abants que cap harpía m’ho digui ja ho faig jo mateix, ea!

Anuncis

16 comentaris

  1. Doncs si. Dubto que algun cop puguem tenir un espai més nostre que el blog. I això de ser tant personal fa que t’acabi impulsant a millorar-te. Feliç blogoaniversari!


  2. Felicitats pel trieni!! Ara començaràs a cobrar “antiguitat”?
    El meu problema quan vaig començar era encara més bàsic: no és que hagués de millorar la meva redacció, es que havia d’aprendre l’ortografia !!! Hahahaha.
    Malgrat parlar català des que vaig nèixer, no havia escrit mai texts llargs en català. Encara me’n he sortit prou bé, tot i que el diccionari del IEC està gairebé fet pols.


  3. Felicitats!!! Jo estic de “vacances blogueres” perquè com que els bloggers que llegeixo també ho estan… jeje…

    I com portes la fama? Algun cop t’han parat pel carrer en plan: “tu ets glamboy?”?


  4. Moz-> Doncs si! No hi ha res que m’impulsi més a sueprar-me que competir amb mi mateix! Es lo que tiene ser narcisitsa!

    Ferran-> Jo també he millorat bastant amb les faltes! La meva jefa ho agaraix quan llegeix els meus informes i memòries!

    Rafael-> Doncs si! Gràcies al blog he conegut al Lluís i al Pep, i aquest Septembre espero conèixer a Nemo!


  5. Felicitats, tres anys és un munt, tot i que el temps passa volant i que els blocs ens serveixen de teràpia, no deixa de ser una proesa.
    Jo no sé pas si arribaré al trienni, la veritat és que no m’he proposat cap fita, de moment és un exercici diari que em porta molta feina, això si, però que no en tinc ni idea a on em portarà. En qualsevol cas, estaria d’acord amb tu en aquests 6 punts d’utilitat blocaire.
    Endavant


  6. Un altre punt dolent és que sempre hi ha el típic comentari que no fa res més que deixar-te en evidència amb les faltes d’ortografia. A mi em passa sovint!!
    Salut!


  7. felicitats! ja tens 3 anys. Crec que si faig una repesca de la meva història blocaire et guanyaria i en tindria 4 sinó fos que el vaig començar en un viatge que va acabar amb fracàs igual que el bloc, i després de molt temps, va venir el fotolog, que va a temporades. Així, que tranquil que no et supero.

    Continua així, que sempre és un plaer llegir-te, i sempre es poden aprendre coses noves amb tu, i puc anar a dormir tranquil per haver aprés algu nou.


  8. Tres anys!!!, la veritat es que es nota la veterania, felicitats i que en facis molts mes. Salut!!!


  9. Jeje, m’he dedicat a llegir els teus primers posts del blog de la coctelera. Jeje, estan molt bé!


  10. Per cert, el Mozilla duu incorporat un corrector automàtic de català. Així que Ferran i Glamboy, no teniu excusa!


  11. Has llegit els primers articles de La Coctelera?? Quina vergonyaaaa!!
    En aquella època era un cutre i tan sols explicava les tajas que pillava amb els meus amics!


  12. Jaja és que sóc molt cotilla i al principi parlaves més de la teva vida personal… M’aniré posant al dia!

    Has llegit el post que he publicat avui sobre Bronski Beat / Jimmy Sommerville?


  13. Jo estic a punt de fer el primer aniversari i:

    1. No crec haver après a escriure millor. Cada article que penjo en costa refer-lo tres vegades.
    2. No m’he desfogat gens amb ningú.
    3. Mes aviat m’he trobat amb gent que, no ho hagués dit mai, però tenen la “cua de palla”, i m’han dit coses…
    4. Què hi farem, però continuaré!

    Això sí: He descobert uns quant blocs, entre els que hi ha el teu, que val la pena llegir-los cada dia.

    FELICITATS!


  14. Rafel: El problema dels correctors ja saps quin és: que no ho arreglen tot


  15. Felicitats Roger, Fot-li canya al teclat i no tinguis pietat!
    Salut!


  16. Felicitats Roger!
    Jo he començat tard a seguir-te, però m’he posat al dia!



Deixa un comentari

