h1

Rellegiu als meus artistes convidats!!

Agost 3, 2008

Doncs si, tal i com ja us vaig advertir avui comença la meva voràgine estiuenca que finalitzarà el proper dia 12 d’Octubre! Fins aleshores el ritme d’actualitzacions serà absolutament imprevisible, tot i que en principi la majoria de caps de setmana estaré per aquí.

I clar, jo entenc que esteu absolutament adictes a aquest blog i si no teniu una actualització meva diaria  és  com si us faltés l’aire per respirar, així doncs us proposo que, per tal de calmar el síndrome d’abstinència, us rellegiu els articles que han anat escrivint per a aquest blog els meus “Artistes Convidats“. Una llista, que ja comença a ser força llarga, i en la que hi podem trobar tot tipus de textos, uns m’han fet pensar i debatre, d’altres m’han fet partir la caixa de tan riure i fins i tot n’hi ha que quasi aconsegueixen fer-me plorar d’emoció. Gràcies de tot cor a tots els que heu col·laborat a fer millor aquest blog! Sense vosaltres, de ben segur, avui aquesta web no hauria aconseguit (quasi) 30.000 visites en 8 mesos!

A veure quan us animeu la resta!!!

Monòleg (imaginari) interior *by Pau*

Sèries que heu de veure abants de morir *by Intrépida Libélula*

A mi m’agrada que me l’endinyin *by Marujita*

L’Abstenció a debat: Arinmir vs Me

Entrevista interactiva al cap de llista d’ICV

El Consultori Sexual *by Lily & Debby*

Decisions *by Kas*

Cameo, cameo…*by Blanco Nuclear*

Combat Filosòfic: Conjuntbuit vs Me

Sessió de Petardeo Gore *by El Niño del Exorcista*

Good As You *by Paula & Meritxell*

És l’anarquisme una ideologia de dretes?: Llibreria Llibertària vs Me

Que tingeu tots un bon estiu!!

Anuncis

7 comentaris

  1. Ei! t’he descobert passant x internet al teu espai de la Coctelera
    Taba buscant coses de gais i tal i m’ha agradat molt alguns dels teus temes 😉

    Una salutació


  2. Fins el dia de l’hispanitat no t’olorarem, ets un egoista i poca vergonya (es que et tinc enveja), el meu blog tan sols tanca per vacances fins a finals d’agost. Que t’ho passis molt be, i fins aviat.


  3. Que tinguis també un molt bon estiu!!


  4. roger! doncs si ja em tornat i la veritat és que tot genial! segur que ho has trobat a faltar i que sigui una miqueta 😉
    i ara que? que et depara l’estiu?
    jo a partir de dimarts estaré desconectada del món total així que res, que passis unes molt bones vacances!!


  5. evil? no!!! toca bondat, com tot el meu estiu!


  6. bones vacances!! jo torno abans…crec que lu teu no ho tenen ni els reis! peazo vacances!


  7. Ja ens trobarem. Bones vacances, per desgracia uns pocs ens quedarem varis dies gaudint de la maravellosa xafogor barcelonina/hospitalenca



Deixa un comentari

