h1

Llista de les meves males accions

Juliol 11, 2008

Estic veient una sèrie molt divertida, anomenada “Me llamo Earl“, en la que un heterogarrulo es proposa seguir les teories del Karma. Segons ell, perquè li passin coses bones  ha d’esmenar totes els putades que ha fet a aquells que el rodejen i, per començar, les escriu en una llsita.

Jo no crec gens amb aquestes xuminades neohippies del Karma; el dia que un amic meu, superbona persona, va morir de càncer als 16 anys, vaig tenir clar que la vida és un puto atzar carent de tota lògica on els caborns amb astúcia sempre acaben guanyant la partida.

Així doncs jo he fet també una llista de les meves males accions de les que me n’arrepenteixo un xic, però sense cap intenció de reparar el mal que vàren causar en el seu moment!!

1.- Llençar una motxilla a un noi de la meva classe per la finsestra colant-me al col·legi després de classe (Tenia uns 8-9 anys). No recordo en absolut que m’havia fet…

2.- Enviar un anònim amenaçant de mort a un nano per l’únic fet que em molestava la seva cara plena de grans. Em vaig currar una nota amb lletres de diari retallades. (Tenia 12 anys)

3.- Arrencar la cella d’una mossegada a un idiota que m’estava clavant cops de puny al estòmag. Tenia les mans inmovilitzades i no s’em va ocorrer res més… no és culpa meva, jo no miro combats de Pressing Catch! Quan vaig veure tota la sang i la seva cella a la meva boca em vaig desmaiar i la seva germana petita de 6 anys em va donar patades a la cara (Tenia 13 anys).

4.- Trucar a un telepizza i encarregar 10 pizzes amb tots els ingredients per un company que ens haviem barallat. Posteriorment convençer a una amiga de la meva classe que es fes passar per la nòvia d’un amic meu i truques a la mare de la víctima confessant el crim, per tal que jo en quedés impune (Tenia 16 anys).

5.- Enrrollar-me amb un amic meu hetero i explicar-li amb tot luxe de detalls a la noia que a ell li agardava al seu davant (Tenia 17 anys).

6.- Convencer a un amic meu que fes un graffitti insultant a un polític i després convencer-lo de que havia estat ocurrença seva, tot i que ell no tingués ni idea de política.

7.- Llençar bombes de fum i cohets explosius en una esglesia del meu barri en mitg d’una missa i partir-nos la caixa veient com les iaies sortien esparverades de l’eucaristia . D’aixó no me n’arrepenteixo gens! Va ser taaan divertit, eh Kas?

8.- Fer canapés amb menjar de gat, fent-lo passar per paté en un sopar de Nadal del esplai. Estava bó eh conjuntbuit? Muahahah.

9.- Fer correr mil rumors, si bé no del tot falsos, si bastant exagerats o tergiversats. Com quan una amiga em va dir que estava trista i es prenia pastilles (pel mal de coll) i jo vaig difondre que era adicte als antidepresius. Aixó, de veritat que va ser un malentés!

I ara pensareu que soc cruel, despiadat i malapersona, oi? Doncs nooo! Simplement que el meu signe zodiacal del escorpí és el que m’obliga a fer-ho, de debó! Com diria Jessica Rabbit: “Es que a mi em van dibuixar així“.

Però per altre banda us puc ben assegurar que em desvisc per les meves amistats i que ara mateix no faria mal ni a una mosca! I swear it!! Però per si de cas, no us baralleu amb mi, vale? Sempre puc tindre una recaiguda…

Anuncis

26 comentaris

  1. M’estic repensant la fi de la gincama, no vull ser la següent víctima de les teves males accions.

    Encara que haig de reconèixer que la núm 8 també l’he feta al cau. No serà que és una d’habitual? I la 9 es pot considerar una mala acció? jo crec que és part de la vida, sense aquesta quina gràcia té doncs?

    L’excusa que dónes de l’horòscop és molt simple i que sempre queda bé, però tot està predestinat pel naixement? Nosaltres no tenim res a veure amb els nostres actes? perquè si és així, ja podem viure la vida de qualsevol manera i sense preocupar-me de les meves accions, que igualment, el destí està marcat. I si ens detenen i anem a judici només cal que diguem com a defensa el nostre horòscop. No ho crec tant fàcil.


  2. Cruel? No! Despiadat? No! Mala persona? Tampoc!
    Només un pel malparit!
    Ya no te ajunto!


  3. Jo!!!
    Tuve una adolescència muy díficil, no me culpeis!! Per alguna banda ho havia de treure!!


  4. d’això n’extrec que ets un manipulador i un rencorós…
    recaiguda? el “paté” va ser fa menys d’un any! xDD
    i jo sóc escorpio i no sóc així, per favor! sóc un bon jan!


  5. Ja veig que els comentaris d’aquest post anirán directes a la iugular!
    Bueno, de fet, millor: ja me començaven a resultar un xic empalagosos tans elogis desmesurats! EL meu ego estava a punt de superar el d’Artur Más!!

    De fet us animo a que vosaltres tb sigeu cruels i despiadats amb mi!! A veure qui la diu més grossa…
    Penseu que, si com diu el Pau, soc rencorós me lo apuntaré todo y os enviaré pizzas a casa eh… ajajaj!


  6. Eps, et torno la visita i et deixo comentari. Amb el teu permís m’aniré passant per aquí, sempre i quan deixis les meves celles en pau…

    Alguna de les que has fet és de cabronet…


  7. Deu n’hi dó quin bandarra, quasi me n’alegro de conèixer-te sols a través del bloc. 😉

    No li passis la culpa a l’horòscop, que per molt escorpí que siguis, no t’han dibuixat així, ets tu que has decidit ser-ho.

    el 2 és de jutjat de guàrdia.
    el 3 no era una putada era defensa pròpia.
    el 4 és (perdona l’expressió) una rebequeria de mala puta.
    el 5, mira que ets cabronàs, què pensaves que te’l quedaries?
    el 6, MANIPULADOR!


  8. se m’ha tallat, continuo.

    el 7, Pobres iaies, a la fi no t’havien fet res, a un conegut que tenia per costum pixar-se a les portes dee les esglèsies, com a gest revolucionari, ens ho vam fer perquè acabés assegut als seus propis pixums.

    el 8, Aquesta és bona, ara me’ls poses a mi i la formo per fer-te’ls menjar, vamos.

    el 9, Pobre noia, segur que ja no et dirigeix la paraula, per boques.


  9. Bones. Feia temps que no em passava per aqui.
    Veient la teva llista de males accions (un poc curta comparada amb la llista d’Earl, segur que tens mes males accions que no has posat) nomes puc dir una cosa: t’haurien de fotre a presó! Mare meva quin perill public xD
    Salut

    pd. Crec que d’aqui a uns pocs dies tindré un bloc nou, probablement a wordpress. M’agrada bastant mes que lacoctelera


  10. Allo ha sigut del mes gros…si, i no un cop no. Durant 3 anys vem aterrir les terres que rodejaven les nostres llars. Barbars postmoderns…pero d’esplai…mai vem emprar violencia amb humans. nomes entre nosaltres mateixos que encara no ho erem prou d’humans…i amb certs essers tant organics com inorganics que van mutar la seva forma…
    Ai!! estimada infanteça tant de bo existeixi la reencarnació per tornar a ser un crio!!!


  11. Déu n’hi do, l’Arqueòleg, i tan bona persona que semblava…

    Et faria, si m’ho permets -que no vull que m’encarregues pizzes, eh?- una matisació: la vida és un puto atzar, sí, però precisament per això els cabrons amb astúcia no sempre acaben guanyant la partida. Potser tenen més possibilitats de guanyar durant un temps, però l’atzar també sol ser implacable amb ells, tard o d’hora. I en tot cas, aquesta és una partida que tots acabem perdent, a la fi.


  12. Ui quantes pìzzes que hauré d’encarregaaar! ahajaj

    Ara em direu que tots vosaltres sou uns sants en procés de beatificació, que maaai heu trencat un plat no? Vengaaaaaaa!!

    A veure qui es el primer que confessa alguna gamberrada pròpia, que sembla per els vostres comentaris que jo sigui Charles Manson en persona i segur que al vostre currículum figuren atrocitats molt pitjors!!

    Algú s’anima?

    Aps! I heu de saber que la majoria d’aquestes putades no han passat de ser bromes gracioses: el Conjuntbuit va repetir i tot de menjar de gat, la meva amiga de les pastilles i el de les pizzes es parteixen recordant aquell anècdota i les iaies van tornar tan felices a missa el següent diumenge!
    El de la cella a mi em va clavar una pallissa i realment es mereixia que li arranquessin el cap! A la noia que li agradava el emu amic hetero, no li va tindre en compte que s’hagués enrollat amb mi, al contrari, li va semblar una experiència enriquidora. El del grafitti anava tan fumat que ni s’enrecorda!


  13. Una matís: un sant no pot estar en procés de beatificació (a no ser que hagin canviat molt les normes de tot això, que jo no ho segueixo gaire).

    Trencar plats, clar que els hem trencat tots. Però una cosa es haver-ho fet i un altra molt diferent, és anar-ho difonent als quatre vents.

    Jo no penso dir-te que vaig fer de menut, però si que puc dir, amb cert orgull! o, millor, amb orgull cert!, que hem van expulsar del cole de capellans on estudiava el curs 1970/1971. El següent curs el vaig haver de fer a l’institut. Quin alliberament! I com es van posar els pares e.p.d.!


  14. Be, he canviat d’opinió i te’n vaig a explicar una. Però només per dues raons: 1) és simpàtica i 2) és intel.ligent.
    Es tracta de que al nocturn de Ciències Econòmiques (fa molts anys d’això, ja en porto 25 de col.legiat!), els alumnes del darrer curs s’encarregaven cada any de fer-lis la novatada als que entraven nous a primer. Normalment, al nocturn no erem tant males bésties com al matí, però l’any que em va tocar a mi (i als meus col.legues, és clar) ens vam posar d¡acord amb els profes del primer dia i ens vam fer passar nosaltres pels profes fent-lis unes classes delirants.
    A mi em va tocar donar “Història Econòmica” i els vaig dir que el temari s’acabava amb la caiguda de l’Imperi Romà perquè després ja no havien passat coses remarcables en sentit econòmic. I, a continuació, les hi vaig engegar un rotllo sobre la batalla de les termòpiles, justificant, economicament, perquè una nació tant poderossa com la persa havia estat derrotada per comerciants sense propiament una nació. Pots imaginar-te! El motiu principal era la mida de l’espasa i el seu cost de producció: al ser més petita era més barata.
    Entre els alumnes, s’havien assegut col.legues nostres (que no havien de fer cap representació) i anaven dient a qui els escoltés que eren repetidors i que aquell profe era un fill de puta que suspenia al 70% i coses d’aquestes.
    Una amiga meva, que els hi va donar la classe de “Teoria Econòmica” els va dir que havien de comprar un “compàs de medir el.lasticitats” i que si no en tenien a la cooperativa que l’encarreguesin: Tres mesos més tard, encara hi havia idiotes que anàven a demanar el seu compàs!


  15. Bueeeno!! Per fi algú s’ha animat!! Ja començava a pensar que els lectors d’aquest blog eren els típics repelents que s’asseien a primera fila i anaven del carrer de la maneta dels seus pares, fins als 30 anys!


  16. No, jo no era d’aquests, ja t’ho asseguro! Sempre he odiat les primeres files (a no ser que sigui jo el que he de parlar) i als 18 anys me’n vaig anar a viure a un pis compartit amb amics.


  17. Als 18? Joder, qun temps aquells en els que la vivenda era un servei i no un luxe!

    Aps!Heu de saber estimats lectors que la nova imatge d’encapçalament dels blog és una foto meva d ela mina d’or romana de Las Mèdulas (s. II-III dC, situada a Pontferrada)que vaig visitar recentment! Did you like it?


  18. Bé, es confirma la meva teoria. Ets un ésser vil i cruel, com ha de ser. Segueix així!
    P.D.Ets tu l’escolanet de la foto?


  19. Ok etaàs molt mono a la foto.


  20. Per aquelles persones amants dels gustos forts i picants els recomano el pate de l’Arqueoleg. Tard o d’hora rebras la venjança senyoret, jo tambe soc un rencoros, encara que pel que he vist no va ser de les pitjors que has fet. I no nomes vaig menjar jo d’alla… en fin. Tal faras tal t’ho trobaras.

    Menjar-li el tarro a ma germana pq es pixes al llit de mon germa… jo no he tendit gaire a liar-la, mes aviat miraba (que era mes divertit i no tenia conseqüencies)


  21. Suposo que el paté te’l vas fotre sense saber-ho, oi? Dintre de tot, si no ho saps … no passa res. No crec que contingui elements nocius per a la salut humana. El problema és quan te’n enteras, clar.


  22. escolta, per què lo de “heterogarrulo” així només començar?


  23. Has vist la sèrie Xfar? De veritat que és una paraula que li escau completament! És el típic hetero futbolero, inculte, cervesero, masclista… vaja heterogarrulo, si ho diu la paraula!


  24. mieeeeeeedo me da ahora quedar contigo JAJAJA


  25. Ja veig que ets un hàbil manipulador… no has pensat buscar feina a la COPE? Losantos ha demostrat que tenir un ideari incompatible no és problema per forrar-se a costa de la Església y dels rucs… XD

    Salutacions!


  26. osti que fort, els teus pares devien estar contents amb tú a l’edat del pavo XDDDDDDDd és molt fort però he estat pensant en alguna cosa que hagi fet i en serio no em surt res tant heavy com lu teu XDDD! només una de les que em vaig partir més: el meu avi anava amb crosses i aprofitava i quan ens portavem malament l’agafava i ens amenaçava i ens donava al cul. Me germana i jo mentre dormia li vam agafar i la vam penjar pel balcó amb un cordill. Era un primer. Encara m’imagino la cara de me avia quan tornava de la platja i va veure la crossa penjant davant l’entrada de l’edifici XDDDDDDdd



Deixa un comentari

