h1

Un dia qualsevol a la vida d’un arqueòleg glamurós.

Juliol 2, 2008

6:00 -> Sona el meu despertador compulsivament. Segons un company de feina és la melodia d’uns dibuixos animats des 80’s que es deien “Banner i Flappy” o algo així!

6:10/6:30 -> Em vesteixo amb l’uniforme de la meva empresa i unes botes de punta d’acer; em rento les dents maleïnt un cop més les meves genives, mentre la cafetera exprés m’avisa amb un xiulet que ja em puc pendre la meva imprescindible dosi de cafeïna.

6:30/6:45-> Creuo a tota pastilla el centre de la meva ciutat, aturant-me un instant a treure diners i a comprar El País en un Kiosc. En el meu reproductor d’MP3 sonen a tot volum els darrers àlbums d’Ellos i MGMT, així com es grans èxits de Bowie, Morrissey, Pulp, Fangoria o Kylie Minogue.

6:45/7:30-> Viatge en Renfe, fent transbord a Sants. Fullejo el diari, encara mitj endormsicat. M’acompanyen en el tren desenes d’inmigrants de totes les procedències imaginables.

7:30/8:00-> Caminata a peu fins a les afores de la ciutat on treballo. Rambla amunt i pujada fins a una muntanya on tan sols hi habiten gitanos, camells, ionkies, guardia civils i mossos d’esquadra. 

8:00/9:00-> Entro al vestuari dels paletes on deso el meu MP3 i em poso el casc i l’armilla reflectant en menys d’un minut (odio aquell lloc pudent). Em disposo a controlar visualment les màquines giratòries i retroexcavadores, per si troben cap resta arqueològica, cosa que al jaciment on estic no succeeix des de desembre. La responsable de seguretat apareix a traició en el moment menys insospitat i em dona una bronca per haver trencat alguna norma que s’acaba d’inventar.

9:00/9:30-> Esmorzo en un bar un tant peculiar, on el cambrer és hiperactiu i ja m’ha servit la meva cocacola de rigor abants que m’hagi assegut. De fons sona Manà o música bakala dels 90’s a tota pastilla. Llegixo el diari i em menjo un bocata que duc de casa.

9:30/13:00-> La calor va augmentant al mateix ritme que la ombra desapareix. Escolto les converses garrules dels paletes i encofradors sobre futbol, tuning i ties, procuro dissimular la meva vergonya aliena davant els seus comentaris passadissims de voltes plens de tòpics homòfobs, masclistes i racistes. Em dona temps a pensar temes per fer 10 posts, recordar un cop més el darrer amor platònic que he decidit oblidar però no puc i  preocupar-me pels meus problemes i de pas dels de tota la gent que em rodeja.

13:00/14:00-> Vaig a dinar al mateix bar del cambrer hiperactiu, mentre a la tele posen “La ruleta de la Fortuna“. El menú està bonissim i t’el porten a ritme de llampec.

14:00/18:00-> Dedico totes les meves forcés a intentar no adormir-me. Faig algunes fotos del jaciment i apunto en una llibreta com avui tampoc ha aparegut cap resta arqueològica. Pregunto als caps d’obra el plàning pels propers dies i em responen de forma ambigüa i enigmàtica.

18:00/18:30-> Camino fins a la Renfe, fent una paradeta técnica a la Rambla per comprar-me un merescut granitzat de llimona que em prenc de camí al tren.

18:30/19:15-> Sobo de mala manera a la Renfe fins que el meu instint m’avisa que s’ha de fer transbord o que ja hem arribat.

19:15/19:30-> Baixo la Rambla de la meva ciutat desitjant de tot cor trobar-me algú conegut amb qui aturar-me a tindre una conversa racional, 13 hores i mitja després d’haver-me despertat!! 

19:30/21:30-> Em dutxo, conecto l’ordinador, actualitzo el meu blog o bé comento en els blogs i flogs que més m’agraden. Preparo el sopar.

21:30/22:30-> Sopo mirant El Informal, el programa del Wyoming  a la Sexta. A vegades també miro un troç de Ventdelplà o Polònia.

22:30/23:30-> Xatejo una estona pel msn  o entro en alguna pàgina de contactes gais. Si estic molt cansat m’en vaig al llit on llegeixo un capítol de “Contra Natura” d’Àlvaro Pombo.

23:30-> Zzzzz…..

Igualet que Indiana Jones ehhh! I si, m’encanta la meva professió, que afortunadament no és sempre així (a vegades trobem coses). Us preguntareu també d’on trec temps per ser d’una colla de diables, escriure aquest blog, lligar, llegir, estar al dia de música i política, quedar amb tots els amics que tinc… bé, jo també m’ho qüestiono! Quin misteri!!  

17 comentaris

  1. ahí entre las diecinueve quince y diecinueve reinta aprezco yo!!! xDDD

    PD. ui no! es facto! segur que els coneixes, estic viciat a les seves lletres. no sé, tenen… algo.


  2. Tot estem instal·lats a la rutina, el problema és que sempre ens sembla que som els únics.


  3. heheheh
    pero jo tambe soc arqueoleg i tambe soc glamurós i el meu dia a dia no es aixi!!! hehehe


  4. quina foto roger!!!!!

    no em crec q cada dia sigui així, acabes tenint temps per anar al cineclub, a prendre una horxata a la rambla (jo siempre te veo),… la rutina sempre te algunes escletxes i hem de saber aprofitar-les, no????

    va, q en breu marxes, no? i arriba el night FIB i aquestes coses…


  5. Jajajaja! Un dia estressant, la veritat! No està mal! Una abraçada!


  6. De tan agotado que me has dejado al leer tu escrito no me voy ni a molestar en traduciros ésto, se que lo entendeis.
    Te voy a dar un poco de envidia, sana, pero envidia.
    Me levanto cuando me rota, generalmente a eso de las 10 +/-, a la hora en que vas a almorzar bajo al bar a tomarme un cafelito ( son chinos pero lo hacen muy bueno), charlo con los amiguetes y a veces nos echamos un dominó. Vuelvo a casa, conecto el PC, veo como va el blog y a eso de las 14:00 comenos.
    Después de comer me enchufo al ordenata y ahí estoy hasta eso de las 6p.m. en que vuelvo al mismo bar a hacer lo mismo que por la mañana. Luego regreso, un rato de ordenata hasta la cena.
    Después sigo con lo del blog hasta la medianoche en que lo apago y me quedo un rato en la tele para ver algunas series que me gustan que echan por la FOX o AXN.
    A esde las 2 a.m. me meto en el sobre (cama) y al dis siguiente otro tanto y de vez en cuando me voy al pueblo, como esta tarde, lejos del mundanal ruido y de estos aparatejos llamados ordenadores.

    Ventajas de ser pensionista.
    Un saludo.


  7. 6:30 Em piro a sobar despres de pasar la prova de la torre de l’alta magia de wayreth, embolcallat amb la meva nova tunica roja.
    14:20 Em llevo i em fumo un alinyat, faig coses socials i despres torno i obro el correu.
    16:05 descobreixo que es convoca una vaga general el dia 15 de juliol. En el mail no figura qui la convoca. Busco llavors informacio a la red, fins a descobrir. Que es tracta de algun tipus de manipulació ultradretana.
    16:20 Penso ke tot es massa farragos i deixo al arqueoleg glamuros la tasca de arribar al fons de la cuestio…i de esser cert PROPAGAR als cuatre vents que es una estafa..no sigui que algun punki fagi vaga alhora que la gente que vol renovar espanya amb la familia i la sang de crist…(pobre no li ha de quedar gaire…despres de mel gibson…)

    Bibiribirigrafia:

    http://www.ipunkforos.com/viewtopic.php?f=2&t=10801

    http://www.elsemanaldigital.com/articulos.asp?idarticulo=84218

    http://www.alternativaespanola.es/

    http://paz-digital.org/new/content/view/2850/116/


  8. http://huelgageneral15julio.blogspot.com/2008/06/huelga-general-15-de-julio-2008.html

    i aquesta of course…es la madre del cordero!!!


  9. Pau-> Sort que cada dia em trobo a algú que si no m’acabaria donant cops de cap contra els parets!

    Skorbuto
    -> Pero mi rutina és la más rutinaria de todaaas!

    Topo-> No comparis una programada amb wiifii amb una urgència!!

    Aita-> Sempre trobo temps si!! Espero amb delit el miniFIB y mi Morrissey que me va a cantar solo para mi!

    Theo-> Gràcies Theo! Més que estressant, aburrit!

    Jonkepa-> AJA!! Així que jubilat ehhh! Ara entenc com actualitzes tantissim el blog!!

    Kas-> Comorr?? Ara em miro aixó de la mani fatxa!


  10. Kas…. mira que s’ha de ser cutre per convocar una vaga general per internet i sense suport de les centrals sindicals!! Té pinta de que el manifest l’hagi fet un adolescent avorrit!!
    Al igual té una repercusió superior al 0,00001%!!!


  11. la odiooooooo!
    me haré una diana con su cara en el centro, por tópico/estereotipo/lugar común que parezca.


  12. A vegades el més difícil és trobar una conversa racional. A vegades m’hi puc passar dies sense tenir-ne una. Gràcies a la vàlvula de sortida que és el blog.
    I aquesta vaga general… vaig rebre un mail amb el mateix manifest en majúscula que el del link, però amb colorets, que semblava tot un arc de sant martí. Això sí, -500 punts de credibilitat.


  13. Em sembla que els teus caps de setmana deuen ser més interessants i amb molt més de glamour, a veure quan un post sobre un cap de setmana en la vida d’un arqueòleg glamurós… Jeje, ja he tornat del viatge, i amb una plaga de formigues rebent-nos a casa…


  14. En referència al teu comentari: Si sóc monitor, director, i tot allò que tingui a veure amb l’educació en el lleure ho sóc. Porto 12 anys fent coses d’aquestes, abans ho havia estat com a nen.

    El dissabte, segur que em vas veure, i em vas cremar, estava a la cantonada oposada al carro dels petards, tenia una maleta arrambada a la valla de protecció. I era l’únic que es posava sota el foc. Per conèixem hauràs de fer més correfocs o més 28 de junys ; ) Per cert, les fotògrafes us coneixien perquè us deien el nom, i quan us cridaven els hi feieu cas.


  15. Quantes vegades m’he despertat a l’Hospitalet i AAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!, tenim sort de les vacaines al tren, que si no ens moririem de tant poc dormir.
    Per cert, que ningú s’en enfoti d’en Banner i Flappy que eren molt bons esquirols.


  16. Que aborrit és això de treballar!!!

    Menys mal que fem altres coses


  17. Jubilat, no.
    Pensioniste per malaltía.
    Al cap i la fí, lo mateix.
    Salutacions.



Deixa un comentari

