h1

Sessió de Petardeo Gore *by El Niño del Exorcista*

Juny 12, 2008

Niño Exorcista

Es per mi un veritable honor i un orgàsmic plaer presentar-vos a un dels personatges més freaks que mai ha trepitjat l’escorça de la terra: el “DJ Niño del exorcista“, una criatura sorgida de les profunditats dels averns del horetrisme, una mutació perfecte entre Mónica Naranjo i el satanisme  més despiadat!

Després de guanyar per aclamació durant dos anys seguits el concurs de Dj’s Horteras de les Festes Alternatives de Bellvitge, gràcies a les seves sessions ultrapetardes acompanyades, com no, de disfresses creades per la seva malèfica ment, atrezzo format per Barbies crucificades, així com d’unes performances a mitj camí entre una Missa Negre i un concert de Pimpinela, aquest proper Divendres 13 de Juny ens deleitarà amb una de les seves aterradores actuacions al C.S.O. Can Vies (al costat de l’estació de Sants) a partir de les 23:00h.     

Com jo en soc un fan incondicional, li estic dissenyant un blog i un Myspace perqué tot el mòn sigui co-particep de l’anunciació d’aquest messies de la caspa músical! I com a l’infern encara no tenen internet, ni wi-fi, li edito jo mateix el seu cameo amb una petita selecció del seu repertori muscial, a mode d’aperitiu! Si algú té alguna altre suggerència li puc fer arribar! Jo ja li he passat una llista dels meus temes favorits de la Terremoto, Leopardo no Viaja, Nancys Rubias, Superputa, Miranda…

Ens veiem aquest divendres a Can Vies!! 

Amanita y los FaloidesTeruel no existe!

HidrogenesseNo hay nada más triste

La ProhibidaComo un Flash

Putilatex Mira una Moderna

El Mamut Chiquitito…

 

 

 

Anuncis

17 comentaris

  1. Déus de l’Olimp! MEV sagrat! Què cutre!

    Si he d’elegir em quedo amb el mamut.


  2. Aquest post entra directament al teu bottom 5… xD


  3. Uff, no puc anar pq dissabte tinc examen. De tota manera no sé que fa algú tan glamurós com tu en un antro d’okupes! M’has decebut! Jo que pensava que només anaves a festes exclusives de alto copete amb el més selecte de la jet…

    Bromes apart, què tal una mica d’Alma-X:

    I Tamara (la dolenta per suposat) no pot faltar, no?

    I Paris, la nova reina del kitsch:


  4. Ahajaja! Sabia que podia confiar amb la teva ànima petarda Rafa! Per cert, jo he estta bastant ficat en el Moviment Okup, em sembla ideal! Una altre cosa son les ultrasectaries veganes que n’hi hauria per tallar-lis el cap en rodanxes! Però no son represntatives en absolut!!

    I Moz & Skorbuto, haurieu de tenir una mica més d’humor i menys sentit del ridícul! ahajaj! No sabeu com m’ha costat conevncer-lo pq em deixes fer el putu cameo! Haurieu de vindre a les seves actuacions son brutaaaals!! Penseu que guanyar dos cops el concurs de Dj’s horteras és tota una proesa, hi ha molta competència!


  5. uff vaya tela roger, jo també em quedo amb el mamut!
    jo a Juno? jaja ja m’agradaria!


  6. no pot ser hidrogenesse no pot ser això… mira que me l’havien recomanat, però qui ho va fer no pto ser que escolti això xDDD

    putilatex sempre impecable xD


  7. per cert, m’ha encantat el video de la manita i los faloides està molt ben fet


  8. No, si a mi ja em fa gràcia, una estoneta però. 🙂

    De totes maneres, has de reconèixer que són cutre total, o no?


  9. JOJOJOJO
    me encanta lo hortera, me fascina JAJAJAJA
    por supuesto no podia faltar putilatex ^^
    es mañana o el viernes 20?


  10. mira que acabas inspirando a mis amigos…
    http://www.fotolog.com/krispin111


  11. Lidia-> Bueno si al final t’ha agradat “Teruel no existe” ja em dono per satisfet!

    Pau-> Els del video NO son hidrogenesse, pero la cançó SI es seva! De totes formes ja t’aviso que es el grup me´s freak-petardo del univers, tenen una altre cançó que es diu “Soy una caja registradora” que encara es pitjor!! Però com el cantant és el d’Astrud, tot els indies els accepten…

    Skorbuto-> Si, si, jo no he ngat que siguin cutres en cap moment… però es part d el gràcia no?

    Topo-> Es HOY!! Nos vemos allí??


  12. ñej, yo hoy no puedoooooooooooooooor


  13. Glamboy –> Ei que no és el cantant. El teclista d’Hidrogenesse (Genís) és també teclista d’Astrud. I el cantant d’Hidrogenesse (Carlos) és el nòvio de Genís. O sigui que el que està pluriempleat és el teclista. Que a més és el que porta la discogràfica Austrohungaro.

    A mi Hidrogenesse no m’acaba de fer el pes però “no hay nada más triste que lo tuyo” és un megahit a l’alçada dels seus megahit anteriors “hidroboy” i “así se baila el siglo xx”. De tota manera jo sempre seré més d’Astrud.


  14. Els d’Astrud son parella??? Que fuerrrte!!
    Sempre ho habia sospitat, però l’únic que sabia dle cert és que s’havien conegut a la cua d’un concert de Pulp!
    Jo d’Astrud em quedo amb “Hay un hombre en España“! Brutal!!


  15. Que no, que els que són parella són els dos d’ Hidrogenesse. El Manolo, cantant d’Astrud, és hetero.


  16. NOOOOOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOOOOOOOOOOO

    Per l’amor de Deu! Aquesta canço de Putilatex em va traumar fins l’infinit. A l’escola em cantaben aixo al passar per els pasadissos. Mira una moderna mira una moderna una moderna de MIERRRRDA. Perque aixo ultim ho cridaben ben fort. Mai em vaig resignar a pensar que ho feien per enveja (perque encara que no ho sembli no soc tan egocentric) pero vaig arribar a maleir la canço. Ara la veig aqui i no he pogut veure el video fins al final. Ho sento pero deixar el psicoanalisis no va ser tan bona idea jajaja.

    Per cert, Tu has de fer un cameo al meu blog pero a la voz de ya que dirien. No em preguntis com ni perque pero espero el teu Si en neones.


  17. La millor La Prohibida. Quin tipet que té amb aquests leotardos…



Deixa un comentari

