h1

Autoepístola II: Ansietat, el meu estat natural?

Juny 10, 2008

 

Here today, gone tomorrow

Estimat Arqueòleg Glamurós:

Sento de tot cor el retard en la contestació epistolar, ja saps que amb tot aixó del projecte vaig de putu cul! M’aixeco cada dia a les sis del matí, arribo a les set i mitja a casa i tan aviat m’he dutxat ja estic assegut davant l’ordinador acabant d’enllestir fins al darrer detall d’aquesta emocionant aventura que començarà just d’aquí una setmana i que ha col·lapsat tota la meva atenció!

Tothom m’aconsella que em relaxi, que no n’hi ha per tant, que tot sortirà bé. Però tú, que em coneixes des de fa uns quans anyets ja saps perfectament que això seria com demanar-li a un xiprer que donés sindries!

He arribat a la conclusió que el meu estat natural és l’ansietat i el nerviosisme. Qualsevol cosa que em proposin, per tonta que sigui, em motiva de sobremanera, però al mateix temps no puc evitar que el meu pessimisme natural em faci recordar constantment tots els perills i inconvenients que poden sorgir pel camí, la qual cosa submergeix la meva ment en una espiral d’histèria progressiva. Si pogues triar!! No saps com envejo als meus companys de feina que encaren els reptes professionals i personals amb tota la patxorra del món! Presenten una tesi doctoral com qui va a comprar el pa!! Com cony s’ho deuen fer??? Quin és el seu secret? Es droguen? S’hipnotitzen? 

A vegades penso que hauria d’abandonar el café, o reduïr-ne la dosi: com a bon hipocondriac de manual conec perfectament la relació directe cafeïna-ansietat, però clar, a vaure qui es el guapo que aguanta nou hores mirant com una retroexcavdora remou terra sense caure vilment adormit!  A més, quan era adolescent encara no prenia el meu tallat matinal reglamentari i havia arribat a tenir atacs d’ansietat brutals en mitj d’examens o de violentes batalles campals contra homòfobs als passadissos del institut, com segurament recordaràs! 

Clar que alguna cosa bona ha de tindre ser un feix de nervis: el meu meravellós metabolisme que em permet menjar com una llima, devorar sense cap tipus de contemplacions tot alló que em vingui de gust sense haver-me de preoucupar de la meva silueta; em podria empassar un camió de phoskitos, kitkats i fabada asturiana sense que el meu pes augmentés un gram.

Hauria de provar el taichi o el shiatsu, com les meves amigues ultrahippies? O potser llençar-me de cap als tranquilitzants químics, tipo Orfidal? Quin misteri…

En fí, doncs res, que només queden set dies… una setmana de merda!! buaah!

Arqueòleg Glamurós

PD: Abants que m’ho pregunteu ja us aviso que fins que el blat sigui al sac i ben lligat no penso dir ni mú sobre el projecte! Tranquils que la setmana vinent us en faig 5 cèntims!

Anuncis

14 comentaris

  1. Segueix amb els kitkats i oblida’t del Orfidal!


  2. Molta sort amb aquest misteriós projecte, Arqueòleg… i subscric el savi consell del Ferran.

    By the way: vas llegir el comentari que vaig escriure ací en resposta al teu? (Especialment l’últim paràgraf…)


  3. OMG!, què vols dir, que el teu projecte és secret???
    xDDDDD

    no em pots deixar amb la intrigaaaaaaaaaaaa!
    l’última cosa emocionant que em va passar al tren és que un vell m’oferís caramels… sospitós, éh? xD


  4. uale m’he sentit molt identificada, jo també sóc molt nerviosa! a més m’arriba fins i tot a molestar la gent que no s’altera per res (i em posaa histèrica!). Í a sobre la getn et diu, però tranquila que els nervis es poden controlar, només és un “projecte” no passa res, i no m’entenen, els nervis són incontrolables i en moltes ocasions inevitables, així que no t’amoinis i jalar com un bacó!


  5. endavant i molta sort !!

    …jo també prenia cafes però quan va ser el moment… ah ! …feia joga ! 😉


  6. No et preocupis gens ni mica, ja que es normal que aquests dies estiguis neguitós. Jo et recomano intentar controlar les dosis de cafeïna, es a dir, només un café de bon matí i sense barrejar amb coca-loca, eh! (que ja ens coneixem) i el temps ho cura tot!!

    Si vols també podem intentar convèncer a alguna amiga ultrahippie pq aquest cap de setmana ens faci una sessió de grup per a no iniciats; a qui no li fa falta una mica de relaxació?

    Que vagi bé la setmana!

    PD: estic esperant el post del Xiringo
    PD2: no a les drogues!!


  7. Jo et recomanaria una tècnica molt sadulable:

    N’agafes un mall, que de ben segur en tindreu, creques una paret de mahons que pugui ser tirada a terra (no cal que et digui que no ha de tenir valor històric) i supos que la resta te l’imagines.

    Per rebre els cops et propossaria els edificis de vivendes de la Plaça Europa de l’Hospitalet, però encara no s’han convençut que no en vendran ni un.

    Per cert, quan em deies que havia d’anar a posar la mòmia aquesta? 🙂


  8. Gracies suposo. Tot i que en Ricochet el que menys necessita es groupies que li donguin mes protagonisme que els que els seus diners o excentric estil de vida ja li donen.


  9. Aixxx… jo també vaig de putu cul i em passa com a tu que quan tinc una cosa entre mans m’obsessiono fins que l’acabo… jeje i si voleu trobar dobles sentits, doncs suposo que deuen ser certs…

    Per cert, arqueòleg, robant temps a la feina he actualitzat el blog que ja feia com dues setmanes que no hi posava res.


  10. skorbuto te rao!!! la violencia es la mare de la paciencia…

    jo t’ofereixo de fer HARDBATTLE!!! una pseudoart marcial, molt bona per la circulacio i per l’estress..XD


  11. Ferran-> Siip! Visca el Kitkaat!!

    Nemo-> Em tens ben intrigat, Nemo…

    Pau-> Ahajaja! Si es que lo q no passi en un tren…

    Lídia-> Siii!!! A mi em fa molta ràbia que em diguin que no em posi nervos!! Es com si a algu amb cáncer li diuen: Escolta! No tinguis un tumor, vale?

    Crisaberman-> Joga? Taichi? Shiatsu? Algú em pot explicar la diferència??

    Tonyiska-> Abants d’anar a dormir avui el publico! Divendres anem no??

    Skorbuto-> Tirar a tera els edificis d ela PçaEuropa?? Wooo!! Calla, calla, no em donis idees que hi ha una torre de certa constructora que li tinc unes ganes…

    Toni-> ajaja vaya tela!

    Rafa-> Sii! Soc incapaç de deixar algo a mitjes1 Si sé que no ho puc acabar no ho començo!

    KAs-> Hardbatlle!! Com no hi havia caigut!! ajhjaja! Es la meva salvació!!


  12. Divendres anem! està clarisim! i tinc unes amigues que també s’apunten a vindre. Per cert, tens l’adreça exacte? pk jo no recordo com s’arriba i no ho he pogut explicar…


  13. q divertit i que surrealista, tot plegat

    era un anàlisi DAFO, de fortales, concretament, res a veure amb igualada…


  14. Em sembla que de fòbies no gaires, però tinc alguna fília obsessiva.
    Només et puc dir exactament què és el shiatsu, és una tècnica de massatge japonès, que literalment vol dir “pressió dit” i que es basa en el principi de la medicina xinesa que hi ha uns canals d’energia interiors, anomenats meridians, en el que hi interactuen dues energies el ying i el yang, que són de naturaleses contraposades. Qualsevol estat de malaltia o de malestar es considera donat no per una manca d’energia, sinó per la mala circulació d’aquesta, i es considera que estimulant certs punts d’aquests meridians que t’he dit es pot tornar a recuperar la bona circulació. Baja que el shiatsu persegueix el mateix que l’acopuntura, pero sense agulles.



Deixa un comentari

