h1

Rodrigo de Santos: pepero, homòfob, hipòcrita, corrupte, pederasta, ionki…

Abril 17, 2008

Rodrigo de Santos, ese hombreOHHH! Pero quina joia d’home!! Es que ho te tot! Quina perla del Mediterrani!

Aquest que veieu a la foto és Rodrigo de Santos, regidor del Pp que va saltar a la fama després de gastar 50.804 euros dels presupostos públics del Ajuntament de Palma de Mallorca en prostituts masculins entre 2006 i 2007 (tot i militar en una organització ultracatòlica i participar en manifestacions contra el matrimoni gai), camuflant les factures com si fossin d’una suposada bugaderia nocturna.

Ara resulta que, a més, alguns dels tios que es va tirar eren menors. Ell ha declarat publicament que ho va fer sota els efectes de la droga (“es que me hecharon unos polvillos en el colacao…” ) i que  no sabia l’edat dels xaperos ja que aquests no li mostraven el DNI. Vaja que només li ha faltat dir la mítica frase de Santiago Segura a Airbag “¿Como iva a saber que tenia 12 años? La culpa és de las madres que las visten como putas!“.

Tot aixó em suggereix un grapat de preguntes retòriques i reflexions atzaroses: 

Com cony et pots gastar 50.000 euros en xaperos en dos anys? Va convidar a mitja illa? Els tios eren esculturals, en plan Jonathan Rys Meyers? Que li van fer?

– Quan l’alcaldesa Caterina Cirer va veure factures de 5.000 euros d’una bugaderia a les 5:00 del matí no va sospitar res? Al igual!

– Com ha recuperat tan ràpid els diners, que ja ha tornat? I com ha aconseguit que aquest cas passés tan ràpidament desaparcebut per els mitajns de comunicació generalistes? Si, ja sé que aquí afortunadament no tenim una premsa tan inquisidora com als EUA i no ens escandalitzem tan fàcilment però… no pot ser que en realitat estigui encobrint a algú més poderós? Algú del PP amb un càreg més elevat, també armaritzat.. tipu… no sé… a mi s’em en ocurreix un… a vosaltres no? Una pista: el seu nom comença per “mari” i acaba per “ano“! De fet De Santos era un protegit d’Ana Pastor, ma dreta de la Trotona… que cosas!

– I la dona? Pobre! Imagineu-vos per un moment que vosaltres sou una senyorona burgesa que es rodeja de l’alta alcurnia mallorquina en clubs i festes elitistes: Amb quina cara la deuen mirar quan entra? I això per no parlar de les bromes als fills que deuen anar a escoles privades ultres; no hi deu haver un altre tema al pati!!! Una amiga meva sempre diu que a Mallorca es coneix tothom!

– Es demostra un cop més la relació entre homofòbia i homosexualitat encoberta; així com entre depravacions sexuals, pederastia i autorepressió sexual.

A Rodrigo i a tots els acolits armaritzats del seu PPartit, els hi dedico aquest genial video: “El chiquifacha”!!

Anuncis

17 comentaris

  1. A mi l’ùnic que em molesta és que es gastés els diners publics en les seves coses particulars. Per lo demés, cadascú pot viure com li vingui en gana. Inclús pot ser homófob, si es controla. A mi em molesten tant les manis a favor de la “familia” (la única) com a ells els deuen molestar les manis del orgull gay. El cas és que uns i altres siguem capaços de controlar-nos i no anar a pedrades.


  2. I que siguin menors ho trobes bé???


  3. Jajaj aquest al·lot es impresionant, tothom a les Illes parla del seu cas des de fa setmanes.
    El problema es que pots estar ben segur que no es l’unic politic balear que té ‘problemes’ d’aquest tipus. En Carlos Delgado, batle del meu poble, es un altre mafiós de llibre, i ara està començant una campanya per l’oficialitat de la llengua balear (“llengo baleà”, com ho escriuen ells) i la prohibicio del catala a les escoles.
    Parles de la senyora de Santos… doncs he escoltat que ‘Rodri’ tenia 5 fills, es a dir, era tot un semental tant a ca seva com a altres llocs, jeje.
    Salut


  4. Germans, hem de ser comapssius, el pobre home ha caigut en la temptació, que estigui lliure de culpa que tiri la primera pedra.

    (Jo no m’he tirat cap menor, jo no defenso principis contràris a la llibertat individual, els meus vicis me’ls pago de la meva butxaca)

    On collons són les pedres!


  5. També tens raó, Arquèoleg. Lo dels menors tampoc està bé!!
    La veritat és que a la prensa no ho vaig llegir això dels menors i en el teu post, no m’hi havia fixat que ho deies.


  6. Ferran, però és una mica diferent, al menys èticament, el manifestar-se per limitar els drets d’una minoria (el que fan els defensors de la “família”) o que aquesta minoria es manifesti per reclamar igualtat de drets.

    Jo ho sento però amb aquests temes no puc ser relativista. A més ¿Per què ha d’haver llibertat per fer manifestacions a favor de la segregació legal de gais i lesbianes i no hi ha dret a manifestar-se a favor de la segregació dels negres, dels jueus o de les dones?

    Trobo una doble moral això de ser intransigent amb el racisme i amb el masclisme però després ser relativament comprensiu amb els homòfobs tot i estar-hi en contra (pobrets, no tenen raó, però tenen “llibertat” per expressar-se). Doncs mira si ha d’haver “llibertat” per reclamar que jo i el meu marit tinguem menys drets o que no puguem exercir determinades professions (els del forro de la familia estan en contra de què gais i lesbianes puguem ser professors, per exemple) doncs que hi hagi dret a manifestar-se per reclamar que els jueus no es puguin casar amb aris i no puguin exercir determinades professions.

    No trobo pas que s’hagi de transigir amb la intolerància, perquè després passa el que va passar a Alemanya als anys 30. En un estat de dret no tot s’hi val. A mi se m’en fot si als carques els molesta la igualtat legal, que s’hi posin fulles. Però no crec que èticament es pugui posar en el mateix pla reclamar la llibertat d’expressió per defensar la igualtat davant la llei de tots els ciutadans que reclamar la llibertat d’expressió per defensar la discriminació o la segregació.

    En definitiva, no és el mateix el meu dret de defensar públicament el meu dret a estar casat amb un altre home (que ho estic) i que un altre defensi públicament que jo he de tenir menys drets que ell o ella i que, per exemple, el meu matrimoni ha de ser anul·lat o que jo no puc exercir de professor, simplement pel mer fet de no ser heterosexual. Per cert, a dia d’avui el meu llibre de família encara penja de la corda fluixa: el PP va posar un recurs al constitucional.


  7. Txomin-> Teniu una bona fauna a balears eh! Encara sort que heu alliberat el Gorn autonòmic…

    Skorbuto-> Apedrejem-lo ja!
    Ferran-> ah, ja deia jo…

    Rafael-> Subscrilenament el teu comentari! El problema de la intoleràcia, com hem vist precismane tamb el cas De Santos és, precisament la doble moral, bé, doble o triple! Saben perfectament que la seva ideologia no s’aguanta per enlloc i sonels priemrs a saltar-se els seus propis preceptes morals, això si, ssempre en més absoluta de les foscors, es aparences son el primer!


  8. Jo també estic totalment d’acord amb en Rafael, uns arguments molt encertats!
    I realment és molt estrany que el tio arribi a acumular 51000 € en prostitució. M’inclino per la teoria d’en Roger que aquest paio està encobrint algú.
    El Chiquifacha és genial… Lo baila Carmen Polo con las bragas en la mano!


  9. a mi m’agradaria veure els chaperos: debien ser miracles de la natura per a cobrar tant!

    em sembla que deixaré la carrera, pq la comunicació no va bé, i, chapero no, pero chulo… crec que amb un 50% dels beneficis ja podria viure bé…


  10. Rafel: per a mi no és tracta de relativisme. El relativisme s’acaba quan es legisla. La llei (que és l’únic que ens fa diferents als animals) és qui diu que es pot i que no es pot fer. I em sembla normal que cadascú, en defensa de les seves idees, pugui dir-hi la seva.
    Com molt bé dius, això te el risc de conduir-nos a Austchwitz; però, en qualsevol cas, em sembla que aquest risc és molt menor que el de conduir-nos al Gulag, que tindriem si ens dediquem a prohibir que un o altre canti quatre consignes sobre alguna cosa que, personalment, ens rebenta.
    Aquest tema obre debats molt interessants, i no solament en el nostre pais. De fet, la difussió de les idees nazis, per exemple, no està penalitzada només que a Alemanya, mentre que el negacionisme està penalitzat a més paisos.
    Els equilibris no son mai fàcils. Jo soc partidari d’aquella màxima de no ser quin president americà: Defensaré fins a on calgui el teu dret a dir a crits totes les idees que jo estic combatent a crits. I això no és ni tolerància, ni é relativisme. Només es tracta de llibertat d’expressió.


  11. Moz-> M’imagino ue si la Trototna hi estigués implicada hauria estat més intel·ligent i no h hauria pagat amb diner públic i factures de bugaderia…

    Pau-> Si!! Està clarissim! Hem de montar n puticlub especialitzat en polítics armaritzats, segur q ens forrem!!

    Ferran-> Ells tenen la lliberat de manifestar-se contra els meus drets i jo la meva d’insultar-los i coaccionar-los tan com vulgui. La lli l’únic que ens diferencia dels animals??? Are you sure? A mi se m’ocurreixen unes quantes coses és…


  12. Ferran estic d’acord amb tot el que dius i que s’ha de trobar un equilibri. Jo tampoc sóc partidari del prohibicionisme. Ara bé… insisteixo, per què en la nostra societat és “lleig” però “tolerable” que la gent es manifesti contra la igualtat dels gais i lesbianes però en canvi és a la vegada “lleig” i “intolerable” que la gent es manifesti contra els drets de les dones o els dels jueus?

    En aquest sentit crec que hi ha més tolerància i comprensió cap a l’homofòbia que, per exemple, cap al racisme o al masclisme. A veure si en els propers anys es continua avançant i és tan intolerable manifestar-se contra el dret de dos homes o dues dones a casar-se com és avui de totes totes socialment intolerable manifestar-se contra el dret d’un jueu i un ari a casar-se entre ells.


  13. Bé, aixó es la façana del pp a Mallorca, un meravellós gestor i advocat aparentment, però tan sols aparentment, “la procesión va por dentro” i tan endins! A Palma han detingut un altre ex alt càrrec de jaume matas, per estafa de més de 700.000 euros de no rés amb una altra visa pública. Han deixat les illes “como un solar”…


  14. És veritat que a la nostra societat li resulta més “intolerable” les reivindicacions de gays i lesbianes. Els canvis culturals mai es produeixen de cop: les sufragistes de començaments del segle XX també resultaven “intolerables” per a la majoria d’homes aleshores i les marxes pels drets civils de mitjans del segle XX també ho eren pels blancs nordamericans. I avui ja no cal demanar ni una cosa ni l’altra perque han quedat perfectament establertes, com havia de ser.
    Jo espero que dins de 50 anys, aquesta discussió estarà totalment obsoleta. Diga’m optimista!


  15. Sobre el tema de la llei, hi ha hagut un cas semblant fa unes setmanes amb el senyor Max Mosley, president de la FIA (fed. int. d’automobilisme). Per contestar als qui reclamaven la seva dimissió, va dir que si l’haguesin enxampat conduint begut o de forma irresponsable, dimitiria inmediatament, pero que el que havia fet era privat i ningú tenia perque ficar-s’hi. Jo crec que te raó. Al marge de l’opinió que poguem tenir sobre els seus gustos sexuals (bastant idiotes, segons el meu parer):
    1.- Ho va fer amb adults i amb el seu consentiment
    2.- Ho va pagar de la seva butxaca (uns 5.000 dolars)
    Pelillos a la mar!!!
    No va incomplir cap llei. I per això deia que la llei és l’unic que ens diferencia dels animals: nosaltres ens dotem d’una institució que ens diu que és acceptable i que no ho és. Al marge de que algunes lleis puguin ser injustes (com la sharia musulmana).


  16. Realment el curriculum d’aquest home és “intatxable”.

    A més, un paio coherent: del PP, antigay, i resulta que no podia predicar amb l’exemple…

    una dada, no sé si preocupant: jo he jugat a futbol platja contra aquest home, a la platja de Palma, l’estiu del 2006. Res feia sospitar que acabaria com ha acabat!


  17. Gens preocupant, tranquil! L’hijoputez no s’encomana.



Deixa un comentari

