
MADONNA salva el món en 4 minuts.
Març 26, 2008Atenció! Es prega a totes les Amys Witnhouses, Rihanas i altres aficionadilles que vaigin desapareixent dels tops i pistes de ball perqué al DEESA del pop ja torna a estar entre nosaltres de cos present i amb un nou disc!!
Tots els que som fervents devots d’aquest mite musical que es manté incombustible al llarg del temps sabem el que sinifica el llançament d’un nou primer single de la diva, aquell moment únic, màgic i irrepetible en que vàrem escoltar, temps enllà, aquells himnes generacionals com “Holiday”, “Like a Virgin”, “Isla Bonita”, “Like a Prayer”, “Frozen”, “Music” o “Hung Up“, per citar només els més coneguts.
La cançó es diu “4 minutes” i pertany al disc “Hard Candy” titolat, per cert, com el genial film sobre la pederastia protagonitzat per Ellen Page.
La veritat es que em temia el pitjor, ja que Madonna té una tendéncia natural a alternar àlbums genials amb mediocres, com quan va fer el soporífer “Erótica” després del extasiant “Like a Prayer” o quan va llençar el bluf d’“American Life” despés del mític “Music“, i clar, com “Confssions on a dancefloor” era tan sublim, jo ja tremolava. I les noticies que venien del disc no eren gaire esperançadores: ¿Timbaland a la producció i duos amb Justin Timberlake? Comorr??
I el resultat, doncs bé, de moment només tenim aquesta cançó i, a veure, no és ni de lluny el millor senzill de la material girl, però no està gens malament i com més l’escolto més m’enganxa: un hip-pop comercial i que sona a deja-vu (sembla que amb l’edat Madonna prefereix no arrisacar-se gaire amb la innovació), però que es un trencapistes innat! Ja ha acnseguit el Nº1 de singles a tot Europa i per seixantena vegada en la seva carrera ha entrat al Top 10 britànic! Tot una proesa!
PD: No us perdeu el video d’Ellen de Generes ballant al ritme de la cançó i bromejant sobre com de calenta es posa al veure al portada del disc!
roger!!
ja torno estar endinsada en el món cibernètic. Per cert, molt bona la teva tasca com a director de TV1. Segurament algú més miraria la cadena, es clar que això no és gaire complicat d’aconseguir…
saps que? potser POTSER, res és segur,pel meu treball de recerca entrevisto a la teva 2a idolatrada (o primera no sé si va abans o dp de la madonna) alaska.
vagi tot b!
no m’agrada :S
mmm bueno no esta mal no?
estic ansiosa pel debut de mrs lilly put y debby fijarme OH MY GOOOOOOOOOD!!!!
vale, l’apartat de potser, no és segur, te l’has saltat no?
només és un projecte a llarg termini
i el faig de la relació dona-música en la història i en l’actualitat
Llàstima no haver estat a temps de fer la pregunta a Miss Lily Put i Debby Fijarme. T’has currat molt el fotoshop, per cert.
Anant al retorn Lady Ciconne… no sé, em deixa una mica diferent, d’entrada pel tema R&B, però sobretot pel fet que sigui un duet. Suposo que m’he d’acostumar. Ah, i l’American Life a mi m’agrada molt. A veure no és ni de lluny tan bo com el Music o el Confessions, però no ta mal… I l’Erotica em sembla molt atrevit pel seu temps. A més va ser una època en què només els ultrafans van continuar defenent la Ciconne. Recordo quan vaig començar a anar per l’ambient a mitjan dels 90: a Metro et posaven l’erotica. Era taaaaaan deliciosament decadent. Després per compensar el DJ posava el Vogue perquè la gent s’animés.
Parlant de retorns, el comeback que sí que m’ha deixat traumatitzat (encara no sé si en el bon o en el mal sentit de la paraula) és el de La pantera de Figueres. Tu què en penses?
Lidia-> Doncs molta sort i si per un casual arribes a entrevistar a Olvido Gara (Alaska) espero que estiguis al nivell! Si vols, jo que em se la eva hagiogafia de memòria et puc orientar!
Visionaria-> Lily Put i Debby Fijarme no trigaran a fer la seva aparicció, tranquila! Tots sabem que la puntualitat no és el seu fort!
Rafael-> A mi m’agrada l’American Life, però el single de presentació es horrible! “Erótica” és infumable i no diguem ja el “Bedtime Stories”, que per mi no es pot considerar un disc! Com el Ray of Light cap1
I SI, obviament he escoltat el retorn de LA PANTERA, és un as que em guardo a la màniga per més endevant…
es una puta merda, reconeixe-ho…
ha caigut bastant, sobretot juntant-se amb el Tmberlake.
PD: se qui és el Alt Gr + 2 …
Pau-> Home, una puta merda tampoc! A mi el primer cop que la vaig escoltar no em va agradar gens ipoc a poc m’ha començat a entusiasmar. no crec que sigui ni de lluny el meu disc favorit de Madonna però no reconeixeria que és una puta merda ni que l’hagués gravat utilitzant pets com a únic instrument. No puc ser objectiu, ho sento, son masa bons moments a la meva vida amb la seva música de banda sonora!!
Blanco Nuclear-> Si, realment podria haver triat algú millor per fer un duo… Saps qui es Alt gr+2?? Digam’hooo!!
hauràs de pagar penyora! o un bon ingrés al banc!nose, m’ho he de pensar…
Per cert, t’he contestat sobre la recerca d’imatges al meu bloc [no t’espantis per la parrafada]