h1

PRIMICIA: Aquesta nit hi ha hagut un atemptat a una estació de RENFE

febrer 20, 2008

Les meves rigoroses fonts d’informació, talps ben situats a les altes esferes del estat, m’acaben de comunicar una noticia amb el 100% de fiabiltat: aquesta nit a les dues del matí ha esclatat una artefacte a la estació de Sant Andreu Comptal que ha rebentat els vidres de l’estació i ha causat seriosos desperfectes a les vies i l’andana i retards de fins a mitja hora a Rodalies fins a mitj matí.

Es obvi que algú volia boicotejar el servei de trens el mateix dia que l’AVE entrava en acció i a dos dies de començar la campanya…. Qui? Amb quin propòsit? I perque el Govern s’entesta en amagar aquesta noticia que cap mitjà de comunicació ha difós?

PD: Nous detalls-> Concretament s’han llençat quatre artefactes explosius contra les vies i les portes de sortida que han quedat inutilitzades.

16 comentaris

  1. talps situats a les altes esferes de l’estat…. una mika fantasma, o és per despistar..?


  2. ens agraden les conspiracions!

    però no és una mica cutre atemptar contra una estació en la que no estaria concentrada tota l’atenció? i em sembla que tampoc i passa l’ave per’quí, no?

    vaja vaja
    que a mi me suena a coctel molotov tirat per punks okupis desallotjats de la opera, com aquells que es van penjar…

    com t’agrada presumir!


  3. Sr. Arqueòleg Glamurós, potser m’equivoco, però crec que vostè i jo ens coneixem! Resulta que jo també soc arqueòleg. Es possible que vagim treballar junts fa uns tres anys, en una excavació d’urgència al barri del Raval de Barcelona, al carrer Riereta, amb una empresa de cuyo nombre no quiero acordarme?


  4. A mi presumir? Per favor!!aHJAJAJ
    I si m’imagino q els boicotejadors serien aficionadillos
    pero peruna vegada que em donen una exclusiva deixeu-me lluïr JOOOO!!


  5. Per si no m’ubiques, jo soc un dels autors d’aquest bloc:

    http://jaquehisom.wordpress.com/


  6. Rassputin? Waw siii!! JoeR jO Estava en aquella excavació!!
    QUI CONY ETS??? ARA ESTIC INTRIGADISSIM!!


  7. He, he… Et volia deixar amb l’intriga una estoneta, però no soc tan dolent! Jo era l’únic arqueòleg menorquí que hi havia en aquella excavació. Alt i prim. Cabell ros.


  8. …no sé pas si es veritat això de l’atemptat però que aquest matí les rodalies han estat un desgavell tu puc ben assegurar. La mare que els va parir.


  9. Vaale Rassputin ja se qui etts!!
    Wooo!


  10. Papitu-> La meva font és de taaan bona tinta que ha vist els desperfectes del atemptat en persona!!
    No creieu que el Ministeri del Interior o el CESID enviarán matons a silenciarme no?


  11. Ets un burxes…Aix…
    Vaya tela, hi han koses k m’han agradat del teu post en el meu flog, xo n’hi ha una…buuufff!!!! No és cert!!!AAAGGGHHHH!!!!
    Muerte a los hippies kome-hierbas!!!!
    Jaja!!!
    En principi lo altre way, espero tenir-ho abans!!
    Un ptonàs wapo, i em sento molt afalagada per la dedikatòria!
    No se d k parles de lu d la renfe, sók una pajara, o es tot una trola?? Jo ja nu se k pensar…
    Ptonàs wapissim!!!


  12. Arinmir, es CERT!! Si penses un mica segur que no et costarà saber QUI és el talp que em passa aquesta informació… a verue recapitula… com aconsegueixo jo anar cada dia a la feina gratis?


  13. No he cregut mai en teories conspiratives. El que no surt als diaris, simplement: no ha existit.
    D’on has tret aquesta “informació” per a dir-li d’alguna manera


  14. però una varia a renfe a sant andreu comptal, si que es va dir, no? el que no es deia eren els motius…

    tu i les teves fonts d’informació, com ens agrada enterar-nos de les coses abans q ningú, eh?

    mmmm… crec q ja sé qui t’ha passat la informació, jeje


  15. Jo si ke ho se…. pero no ho diré. jejeje


  16. Sóc testimoni de que el dijous no anaven bé els tres de Renfe i no seria d’estranyar que no es digui res ja que quant treballava a Renfe vaig poder veure quanta informació dels trens no arribava als mitjans.

    Per altra banda dir que si s’amaga molta informació i de diferents àmbits, no tot el que surt a la premsa es cert, ni tal com ha succeït ni l’únic que ha succeït. No pequem de innocents.



Deixa un comentari

