h1

Els 10 manaments blogers

gener 31, 2008

10 manaments

Com si d’un vulgar Moises o Hammurabi em tractés avui us exposo quins seran els meus dogmes de fé que m’he autoimposat com a codi ètic a l’hora d’ecriure aquest blog. Si algún lector creu que m’en salto algún, li dono dret a que m’imposi la penitència que ell o ella cregui convenient! Si ho pot fer Lars von Trier, perqué no jo?

I.- No copiaràs! Sempre que utilitzis una informació externa citarás la font mitjançant un link directe. I espero que la gent que em copypasteji a mi faci el mateix!!

II.- No censuraràs ni manipularàs comentaris a menys que aquests siguin profundament insultants i ofensius, continguin SPAM o amenaçes contra l’autor, algun comentarista o lector del blog. Els que em seguiu de fa temps ja sabeu de sobres que em van arribar a intimidar en persona uns anarquistes exaltats o que un carlista em volia portar als tribunals!! Qui discrepi de les meves opinions el convido de bon grat al debat amb arguments.

III.- No en treuras benefici econòmic; això es un hobbie, no un negoci, ja tinc una professió que m’estimo molt. Només us anuncio que m’han arribat ofertes per incloure publicitat o per recomanar productes als meus posts que he rebutjat sense miraments.

IV.-  Serás absolutament original. Per molt que costi mirar al futur sense amarres que ens lliguin a gloriosos temps pretèrits, el que ja està publicat es aigua passada, qui vulgui indagar en el que ja he escrit que rebusqui entre els arxius!

V.-  Escriurás a qui t’escrigui. Prometo solmnement passar-me i comentar per el blogs de la gent que em comenti a mi, amb la mesura que em sigui possible. Em sembla profundament pedant i propi d’una diva decadent l’actitud d’algunes blogstars que ni tan sols es rebaixen a llegir els seus propis comentaris.

 VI.- No utilitzaras el blog per intrigar ni divulgar secrets de persones que no siguin mínimament famoses. I mira que la temptació es forta eh… perqué una altre cosa no, però cotilleos en sé uns quants!

VII.- Crearás debat i fomentarás la polèmica. Ja sabeu que intento contestar un a un tots els comentaris que em deixeu; no tingeu por a expressar lliurement la vostre opinió encara que sigui radicalent oposada a la meva, tal com creien Plató, Heguel i Marx, el coneixment sorgeix de la dialèctica entre tesis i antítesis, no dels dogmes inqüestionables.

VIII.- No caurás en la vulgar temptació de la nyonyeria barata. Ho sento molt per les pesones que son adictes a dedicar actaulitzacions a amics i novios, em sembla molt repectable i m’encanta que m’en dediquin, però això no entra dins de estil ni el format d’aquesta web. Aquest manament pot tenir excepcions sempre i quant siguin extremadament glamuroses.

IX.- Honrarás als teus Artistes Convidats sobre totes els coses: Aquelles persones que ja han tingut la valentia de publicar a la secció de cameos ja formen part del meu Olimp particular i han esdevngut una part ineludible i essencial d’aquest blog

X.- No deixaràs que les crítiques dolentes t’esfonsin ni que els elogis et coverteixin en un orgullós intractable i pedant.

Aquests son els meus principis, si no li agraden en tinc d’altres 
Grouxo Marx 

18 comentaris

  1. Molt bo aquest decàleg! Crec que me l’aplicaré jo també…


  2. Pues irás al cielo de los bloggers, seguro. Así es como ya eres.
    Besos


  3. de fet, és com si haguessis fet una anàlisi del que estàs fent fins ara, no esperva menys de tu =) segueix així…

    m’encanta la cita del grouxo marx!


  4. Tot un decàleg a tenir en compte, sí senyor… encara que discrepo una miqueta del punt IV (si no, no tindria gràcia)

    Salut!


  5. Ja que hi som tambe podries afegir-ne un altre: tots els accents a la “a” seran oberts…

    (Fent broma: jo ni puc posar accents amb aquest teclat)


  6. Molt bons!


  7. L’Arqueòleg Glamurós… dogmes de fe? Me’n vaig a patir un esquinç cerebral al sofà…


  8. Está molt bé, ja tens el cel guanyat:-)
    Petons


  9. Ho sento, però incompliria el segon punt. Encara no ho hagut de fer mai, perquè excepte dos o tres ex abruptes dels cavernaris a sou del fons de rètils genovès, no he patit assalts a casa meva. Però tinc claríssim que, davat de l’atac d’un troll a algun dels meus amics, ridiculitzaria a l’autor i l’impediria tornar a publicar…
    Salutacions cordials!


  10. ei doncs m’agraden… i trobo que s’assemblen a uns que vaig llegir en no sé quin bloc…
    Crec que (potser no al peu de la lletra), però els tindré en ment.


  11. Molt bons, m’agraden.


  12. Gràcies a tots per els vostres comentaris, no tinc gaire més a fegir que del que ja he dit al post.
    Obviament jo soc amo i senyor de la web i farè, quan calgi, excepcions pertinents i modificacions escaients als manaments, però simplement volia deixar coonstància de quin son les linies editorials del blog!

    I Theo has de saber que els trolls, un cop semidomesticats, poden donar molt de joc i vidilla a un blog, sempre que no ho vulguin portar a un terreny personal!


  13. apaaaa

    a mi m’agrada el punt IX…
    jajajaja

    nomes tu, tan friqi
    podria escriure això…
    xDD

    aquest cap de setmana porto un estrés brutal
    avui: fun&sala
    demà: sitges
    i apart,
    dimarts: sitges?? nosé, diuen que és festa grossa, que en saps?


  14. Ja t’he agregat.


  15. Salutacions noi! Desprès de dies sense poder parlar per culpa de problemes tècnics amb el ordinador ja torno ha estar aquí.

    Molt conforme amb els teus dogmes, els teus manaments particular, un bon munt de bloggers de tan en tan haurien de deguir-ne alguns.

    Bé nano, vaig a seguir mirant el teu blog i el de demés gent que tinc feina enrederida.

    PD: Haig de parlar amb tu perque tinc pensat un projecte per una d’aquelles que jo faig amb càmeres.


  16. 1. em disfrasso de pescador, no d’estrella (tens una malsana obssessió en que em disfrassi d’estrella sempre)
    2. mmm festa grossa segur que és dimarts
    3. no em penso disfrassar avui per la festa
    4. tens un apartament??
    5. aquesta nit, cutilleig cutilleig!!!


  17. Com a tot arreu, hi ha blogs de tota mena; i un seueixen aquestes normes i altres no, però son una bona guia.


  18. No m’agraden ni els manaments ni les normes preestablertes, però tinc que reconèixer que encara que siguin com a propostes de lliure implantació, estaria molt bé que la majoria les apliqués. Tot el contrari de l’exemple dels bisbes que parlem de llibertat quan exactament volen imposar els seus dogmes.

    Apa! Endavant, salut i república!



Deixa un comentari

