h1

Una cançó que..

gener 10, 2008

Avui contesto, per fi, un meme que em va passar el Moz ja fa temps, però com soc un xic trampós l’he modificat com m’ha donat la gana, jeje. Qui el vulgui copiar que ho faci.

…que em va costar una bufetada!

Doncs si! Quan anava a 2n d’EGB a un col·lègi de capellans, un Mossén amb poc sentit de humor em va donar una senyora bufa qual li vaig ensenyar la meva carpeta del cole forrada amb una imatge de la meva cantant favorita en aquell moment, Sabrina Salerno, vestida de bomber, ensenyant un pit i llepant una manguera. Jo no entenia rés! L’únic que m’agradava d’ella era la música…

…que m’avergonyeixo d’haver escoltat.

Ho confesso… jo era fan de Tamara! De fet em vaig empassar tot Hotel Glam en secret, no i digueu a ningú! Però a que son genials les seves lletres!!: “hoy voy a salir sin ropa interior para hacerte enloquecer, peligro en ambiente, camisa transpernte ” BRUTAL!

…que em posa romàntic.

Moltes! Però avui em ve al cap aquesta versió dels Rolling Stones que va fer Garbage en el seu dia, del clàssic “Wild Horses“. GENIAL!

.

…que em fa plorar.

Tot i que la  lletra tracta de com e Michael Stipe tracta  de fer riure al seu nòvio, a mi aquesta melodia em fa saltar les llàgrimes.. mai he sabut perqué…

.

Arqueocat

…que NO m’avergonyeixo d’haver escoltat

Com ja vaig dir un cop, soc fan de Camela. Si fossin suecs serien ABBA i si visquessin a Anglaterra Depeche Mode, però com han tingut la mala sort de viure a un país que no tolera la raça gitana han de sobreviure al marge del star-sistem venent les seves còpies gasolinera a gasolinera. QUINA INJUSTÍCIA!

PD: Algú sap com es redueix el tamany dels videos a WordPress??

Anuncis

9 comentaris

  1. RENOVARSE O MORIR…TU ET REINVENTES SEMPRE!!
    FELICITATS, JA SAPS Q ET LLEGEIXO CADA DIA I SI NO PUC EM LLEGEIXO TOTS ELS DIES Q ME FALTEN A LA VEGADA! M’ENCANTA EL TEU NEW BLOG, NO HA PERDUT GLAM, TRANQUIL PERNIL!
    LA CANÇO DE REM A MI TAMBÉ EM POSA ÑOÑA , COM TU DIRIES… PERÒ M’AGRADA MOLT!
    INTUEIXO QUE EL DIA Q EM PASSARÀS A BUSCAR PER LA FEINA, JA SERÀ LA SETMANA VINENT, OI? 😉


  2. Serà el dia que o arribi arrosgant-me de son i cansanci des d’Igualada, peròú tranqui que ho tinc en ment!


  3. al comment anterior pensava que seria Fellini
    és més o menys igual
    excepte la part dels sofàs blancs…
    allà son negres
    jajaja

    aquella disco es una merda
    i va ser una nit frustrant

    anem a sopar amb els de la uni al lactuca d’urquinaona
    acabem baixant la rambla fins allà
    justament davant de la nostra uni!!!!

    si esque,,,
    se acaba volviendo a las raices…
    xD


  4. Ains, yo sigo buscando el vídeo de A POR TI que rodó para un programa de telemadrid en una piscina municipal. Glorioso.

    A por ti es un peazo canción, y el Sr. Spunky le hizo unos arreglos y una producción cojonudos. Recomiendo escuchar la versión de LA MONJA ENANA.

    y Boys aguanta perfectamente el paso de los años.

    EA.


  5. Pau-> Gràcies per avisar-me, no fos cas que se m’ocorregués agafar-ne un flyer!

    Mocho-> Aha! Cn que Rafa Spunky estava detras de “A por ti”… lo sospechava!


  6. Déu meu, que bo el clip de Camela (i dirigit per JA Bayona)! A mi no m’agraden perquè al cap i a la fi, representa un estil comercial (ni que no triomfin), però subscric les teves crítiques. Hi han trunyos infinitament pitjors


  7. Moz-> No sé perqué el teu coentari havia esta autoclassificat com SPAM i no ha apaergut publicat fins ara. I don’t know why!!
    Camela son lo millorrr! Tens que escoltar una cançó q es diu “Tu te has burlado de mi”, I’m loving it!!


  8. Passi que t’agradi Camela pero que diguis que podrien ser Depeche Mode, aqui t’has passat fins a Fraga, Glam.
    No ho deus dir per les màquines que fan servir, no? Onvre lla.


  9. has de saber q soc una miiiiica exagerat shysh



Deixa un comentari

