h1

Començar de nou…

gener 5, 2008

 El capità Arqueòleg Glamurós els desitja una bona estada a WordPress i els agraeix de tot cor que hagin decidit acompanyar-nos aquest viatge, que tot just avui comença.

Renovar-se o morir, estimats lectors! Els Reis s’han portat bé i no us podeu imaginar quin canvi, quantes opcions noves  i quantes idees per al futur! De fet encara vaig una mica perdut entre les infinites eines d’edició com RSS, CSS, FLIXR que encara no he descobert perqué seveixen… Es tot taan professional que em sabrà greu publicar xorrades!

Suposo que m’hauré d’acostumar, però, a tindre moltes menys visites i comentaris durant una bona temporada, però prometo que en aquesa nova etapa estaré menys pendent de les estadístiques i més de la qualitat del contingut.

La principal novetat d’aquest nou blog no serà tan sols d’imatge: no no noo!! He decidit fer una nova secció d’Artistes Convidats, on diversos col·laboradors esporàdics aniran fent “cameos”, es a dir publicaran sota el seu nom o pseudònim articles, relats, fotografies, videos o el que vulguin, amb la regularitat que ells desitgin. Com no soc tan ingenu com per pensar que la gent s’oferirà de forma espontània, ja tinc una llista de persones del meu entorn a qui penso demanar, sense cap compromís, una petita col·laboració! Però estic obert a qualsevol proposta eh!

I el primer cameo no s’ha fet esperar: la foto que encapçala aquest text és de la meva amiga Roser (dissenyadora gràfica) i ha estat retocada per JOTABÉ (fotògraf)… quina paradoxa oi?

PD: La frase del subtitol del blog (La ploma més àcida de la xarxa) és referèix a com un dia em va descriure en Lluís a la seva web i m’ha fet gràcia!.

25 comentaris

  1. ¿Hola? Provant comentaris!! Ultimant detaaalls!


  2. Weno! Sembla que de moment ja funciona tot, ara tan sols cal que em doneu la vostra opinió del canvi i em suggeriu que hi falta o que hi sobra, de fet es pot canviar quasi tot.

    Si creieu que m’he deixat algún enllaç feu-m’ho saber i l’afegiré tot seguit.


  3. HOLA!!!!!!!!!!!

    has fet ben fet, sempre ho fas, perquè el blog de la Coctelera sempre estava penjant-se… Ja saps que el k em preocupa a mi és l’estil sobri del new bolg i l’adequació a la teva persona… però fora d’això, pensa que tot canvi és per BÉ!

    MOLTA SORT PER AQUESTA NOVA “ETAPA”!! (esperant el canvi que tindràs com a blogger a partir d’ara…).

    PD: prometo col·laboració en breu…😛


  4. Això, més que una migració massiva (tothom se’n va a wordpress) sembla una espantà.
    Estic d’acord amb libelula que l’estil de la pàgina es potser massa sobri per glamboy69. Ja trobaràs la manera o la plantilla que millor et vagi.
    Ego també ofereixo col.laboracions i també les accepto, des de fa molt que ho vaig dient.
    Salutacions cordials des de l’Eixample.


  5. ei! molta sort en aquesta nova etapa… et seguiré a wordpress on sigui!!!!!🙂

    un petó!


  6. Rogeeeer!!felicitats pel nou blog!!!Jo sempre intento llegir el que poses,encara q no comenti et segueixo!

    Un petonet!


  7. uOoooo

    com mola!!

    a mi m’agrada molt el nou estil
    la plantilla
    i tal
    pero si la canvies
    no em qeixooo

    jajaja

    el meu cameo arribarà
    don’t worry!!


  8. Crec que ens passa a tots… amb el temps La Coctelera es queda petita. Jo també estic pensant en donar el salt, però fa una mica de pena y mandra haver d’engegar tota la maquinaria a Blogger o WordPress.

    Apunto l’enllàs al meu blog.

    Bona sort.


  9. Ueheeeii!! Felicitats, el meu germà ja em va recomanar wordpress, i fins i tot vaig plantejar-me la opcio de crear un blog a wordpress. Bona sort, segur que es millor que lacoctelera.


  10. Hey! Ja t’he trobat! Aviat tindràs un cameo meu, que ho sàpigues. Un petonet fort i que no viva el sr. Zuttz

    G


  11. felicitats pel canvi!! això de wordpress segur que val la pena!!

    per cert, el post de comiat a la coctelera t’ha quedat molt lightyears de kylie!

    salut!


  12. Ea, una de cambios para el 2008.

    Buena andadura, rey


  13. bieeeeeeen!! supercontento estoy del cambio, ya no más popups, ya no más descontrol de columnas. Y todo el glamour de siempre.

    Un saludo.


  14. Wooow! Moltíssimes gràcies a tots i totes! No sabeu com me n’alegro de veure i retrobar tantes cares conegudes, sabia que no m’abandonarieu!
    Si, es possible que el dissny sigui un pèl sobri, però tranquils que en quan vagi pillant com funcionen totes les opions ja hi aniré afegint cosetes…

    Heu de saber que en el seu primer dia d’existència aquest blog s’ha convertit en el 3r més llegit en llegüa catalana de tot wordress.


  15. És obligat tornar la visita.
    No et coneixia d’abans, però ja que m’has visitat a casa, he entrat a la teva i he vist que acabes d’estrenar-te a wordpress. És una bona elecció, sort i a disposar


  16. Bienhallado Glamboy!
    Coincido con los que han resaltado la sobriedad como diferencia respecto a tu anterior blog; pero bueno con todas esas nuevas herramientas de edición y posibilidades, es cuestión de tiempo. Me gusta el rosa de la cabecera y la foto (curioso dato el de los autores, desde luego).
    Un besazo


  17. Hey! Ja saps que com a artista no podré col·laborar gaire (bàsicament pk no tinc qualitats), però com a convidada seguiré fent comentaris.
    Molta sort amb el nou repte!!


  18. Felicitats per aquest nou blog! Despres de trastejar aquest mateix servidor de blogs em trobu en que tu ja t’hi has mudat i això ha fet que m’acabi de decidir a quedarme a WordPress.

    Bé noi, ens seguirem llegint, sigui en aquest servidor o en un altre.

    PD: M’agrada aquest aire mes sobri que li has donat al blog.


  19. Wowowo 18 comentaris el 1r post!
    No em puc pas queixar! La veritat es que això noés pas com “Començar de nou”, és simplement… un punt i seguit!


  20. Benvingut a la familia de WordPress. Molta sort!


  21. Al principi et una mica, però després fliparàs amb les possibilitats.


  22. Hola:
    Continuo pensan, que a la coctelera et trobarem a faltar….😄
    Espero que el teu nou blog et valli molt rebé….
    y que el puguis disfrutar tan com aquell……
    a per cert y que aconsegueixis ser el primer de la llista en posar arqueoleg en el google.

    Petons.


  23. Hola wapo!! Moltes gràcies per ser la primera “cameo” del teu primer post en el teu nou espai!!! La veritat és ke em va sorprende moltissim veure la foto retocada, ha kedat molt maca.
    Sento haver trigat tant en respondre i veure ke t’has canviat d’espai, pero es ke stic fatal… Des de dijous ke tinc faringitis i amb febre, i ara engostipada; només dir-te ke avui he hagut d’anar a agafar la baixa pk no em veia amb forces.
    A veure si dimecres ja torno a estar recuperada al 100% i puc comentar millor, ok?
    Un petó Roger!!! I m’agrada molt ke t’hagis superat un altre cop més, jejeje. Dewwwwwwww


  24. Lluís-> Fijo que m’hi adaptaré ben ràpid!

    Mischa-> Jo tb us trobaré a faltar, prometo passar-m’hi sovint!

    Roser-> Millora’t ràpid i a veure si t’animes a fer més cameos aquest cop conscientment!


  25. Encara no l’he escoltat, però diuen que sona molt de hip hop al disc i aquest es un gènere amb el que no faig bones “migues”. De totes maneres valdrà la pena escoltar-lo. Estarà ja a la Mula, per que imagino que ningú el comprarà.



Deixa un comentari

