h1

11 Motius per NO anar a la Mani amb CIU el 11S

agost 20, 2012

1.- Perquè et poden robar la cartera: Donat la nombrosa presència de corruptes convergents a la marxa i, la seva tendència innata al furt dels diners dels altres, es molt probable que  aquell dia les carteres volin!

2.-Perquè jo no em manifesto amb els meus enemics de classe, sinó contra ells: Quin sentit té que jo, simple proletari, comparteixi manifestació amb burgesos que venen d’estiuejar amb iot a la seva tercera residència? Tan sols acudiria amb ells a una marxa si fos amb el seu crani clavat a una pica.

3.- Perquè està liderada per un racista convicte:  Vila d’Abadal, alcalde d’Unió a Vic i el president de l’Associació de Municipis Independentistes i va esdevindre el primer en tot Espanya a proposar que la sanitat i l’educació es donessin en funció de la raça i governa sovint amb el suport còmplice del partit feixista PxC.

4.-Perquè no té cap mena de contingut social: Ni rastre de cap mena de queixa per les draconianes retallades socials aplicades per la màfia neocón que governa la Generalitat, de la baixada d’impostos a les grans fortunes, la taxa d’atur o la pujada de l’IVA. Es veu que son temes que preocupen poc a la pijeria de CIU i a les seves minyones republicanes, massa enfeinades en soflames patrioterils.

5.- Perquè aquest Govern hauria d’estar a la presó, no liderant una manifestació: Boi Ruiz i Irene Rigau, que ja han confirmat assistència a la mani, son uns criminals  que no haurien de sortir al carrer, sinó és per fer treballs forçats netejant pipicans amb la boca. Després de dinamitar la nostre Sanitat i Educació per tal de beneficiar a patronals i sectes religioses  encara tindran la barra de sortir amb una estelada a fer la pijoborroka de cap de setmana.

6.- Perquè l’enfrontament entre CIU i PP es una pèssima comedieta mal interpretada: Els dos partits de la dreta burgesa, quan els hi van mal dades treuen les banderoles i fan veure que es barallen pel folklore pastoril, quan en realitat son dos tentacles del mateix capital, obeeixen els designis del mateix mercat i tenen els mateixos lobbies com a donants per els seves campanyes. Cal que recordem gràcies a qui el PP governa a Badalona?

7.- Perquè CIU té d’independentista el que jo d’Hetero: Convergència mai mourà un dit en contra de la patronal catalana (especialment ABERTIS) que, si bé pot estar interessada en pagar menys impostos a Espanya o a qui sigui, mai optaran per cap aventura incerta que pugui acabar amb un trencament del mercat peninsular.

8.- Perquè l’11S és una data històrica amb forces ombres i dubtes sobre el que realment es celebra: Tal com ja vaig exposar, la Guerra de Successió va enriquir enormement a la burgesia catalana, enfront a la noblesa i, per altre banda, Rafael Casanova té forces números per ser un talp o un traïdor a sou de l’exèrcit borbònic.

9.- Perquè obeeix una estratègia electoral i mediàtica al servei d’Artur Mas: Aquí del que es tracta és que TV3 no parli de retallades i que Artur Más aparegui davant els mitjans com el Messies Salvapàtries que a tota pubilla patrioteril fa suquejar el cony. Ni més, ni menys. En un més eleccions anticipades i majoria absoluta. Jugada rodona

10.- Perquè a la manifestació hi anirà Felip Puig: Cal que recordem aquí les brutals càrregues policials pre-democràtiques que es van viure en el desallotjament de Plaça Catalunya? Clar, ara de ben segur que els mossos miren cap a una altre banda quan les tietes d’Unió assaltin a cop de bolso al sofert representant que enviarà ICV a la mani, per guardar les aparences davant la ferotge ira de la premsa subvencionada per la Generalitat.

11.- Perquè hi han moltes altres manis molt més interessants a les quals acudir i millors coses a fer aquell dia: La manifestació de la CUP d’aquell mateix dia (amb la mateixa causa però sense CIU) o la que es viurà a Madrid el 15S de tota l’esquerra en ple contra les retallades de Rajoy o el 25S per part dels indignats.

PD: i  un més de propina! 12.- El grup d’ultradreta feixista Identitat Catalana, també fa una crida a assistir a la Manifestació

PPD: Llegiu aquí els 10 motius per NO anar del blog “Al fons a l’Esquerra”

About these ads

110 comentaris

  1. Totalment d’acord i per això anirem a la mani de l’esquera independentista. Que visca la terra i que mori el mal govern. Camacho i Mas a la guillotina!


    • Espero que finalment CUP es desmarqui de la mani de CIU, ahir no estava gens clar!

      http://www.directe.cat/noticia/228577/la-cup-rectifica-i-dona-suport-a-la-manifestacio-de-lanc-11s2012

      ICV, per la seva banda, ho farà amb la seva pròpia pancarta, al marge de la convergent-republicana, denunciant les retallades de CIU: http://www.naciodigital.cat/noticia/45854/icv/anira/manifestacio/pero/amb/pancarta/propia



    • He assistit moltes vegades a la mani independentista que cada any es convoca a Urquinaona a les 17.00h. Sempre he vist un munt de col·lectius separats entre si que no es poden posar d’acord ni en uns mínims comuns per demanar la independència. Francament jo ja vaig triar a quina mani anar, i ningú em pot acusar de convergent o botiflera. Sóc independentista i d’esquerres, i no m’he identificat mai amb CIU però aquests arguments que exposeu no em convencen. Estic d’acord, en línies generals, amb els plantejaments ideològics de les CUP però vaig anar a l’altra mani, la de l’ANC.


  2. En resum, el millor serà gaudir de l’11 de setembre a la nostra ciutat.
    Amb una mica de sort les forces repressives li fotran una pallissa a Felip Puig sense adonar-se’n.


  3. Us deixo amb aquest excel·lent artícle de El Páis sobre el tema!

    http://elpais.com/elpais/2012/07/23/opinion/1343038261_771040.html


  4. em sembla que per aquest article has perdut adeptes una d’elles jo!! et creia més inteligent!!
    Jo aniré a la mani a manifestarme i demanar la independencia del meu país hi hagi qui hi hagi i per si de cas no portaré cartera, soc funcionaria i gairebé ja no en tinc de cartera!!


    • Poc adepte deus ser si t’ha sorprès que ataqui a CIU i al nacionalisme conservador…


  5. Ves a menjar polles espanyoles!


    • Home! Quan de temps sense un troll nazi-convergent al blog! Quina emoció! No sabeu quan us he trobat a faltar! Aquest blog no era el mateix sense vosaltres!

      I si, prefereixo menjar polles espanyoles que convergents, no ho dubtis!




  6. Divideix i venceràs, a Madrid estaran molt contents de la feina que fas per evitar que la manifestació de l’11 de setembre sigui un èxit…


    • A Madrid saltaran d’alegria si els seus fidels aliats convergents tenen forces diputats per seguir votant les retallades de Rajoy i donant alcaldies badalonines al PP.

      Espero, efectivament, que la manifestació-cortina de fum convergent sigui un fracas. Jo estaré a la platja, si no plou, com espero i desitjo. Serà el millor que li podria passar per la llibertat de Catalunya o, com a mínim, dels catalans que sofrim les retallades convergents en nom de la pàtria.


    • Qui divideix els catalans és Artur Mas, no confonguem… Anar amb nazis a la mateixa manifa no mola gaire… Clar que ja vaig anar a les manis contra ETA i també devia passar el mateix. Curiós dilema: anar o no anar?


  7. He vist que l’ANC ha convocat la manifestació amb el lema “L’11 de setembre marxem sobre Barcelona”, i de seguida he pensat en aquella marxa sobre Roma que va organitzar en Mussolini.

    És el problema de saber una mica d’història: que provoca estranyes associacions d’idees.


    • ajajaaj de debó han triat aquest lema?? Això passa per cedir la presidència a feixistes com Vila d’Abadal! Quines ganes de vomitar…


      • No saps ni de què cony parles! En Vila d’Abadal no té res a veure amb l’ANC! És el president de l’AMI pro no de l’ANC


    • Jeipi, a mi se’m va ocorrer el mateix. És a dir, res d’una marxa per Barcelona, sino sobre Barcelona, com aquell que imposa el seu pensament únic sobre tot tipus d’heterodoxia al seu barretinisme fiscal i el nacionalisme neoliberal.


  8. AQUEST BLOG ÉS D’UN TROLL ESPANYOLISTA, NI CAS! TOTS A LA MANIFESTACIÓ PER LA INDEPENDÈNCIA NACIONAL!


    • Un troll convergent m’anomena a mi troll!!! Ajaja Aquestes iaies convergents cada dia més tocades per la onada de calor


      • Hoy quiero confesar, que estoy enamoradaaaa


  9. Jo tinc molt clar que no hi aniré, no hem dona la gana. Així de simple. ¿Sortir al carrer a la mateixa manifestació que el Puig, Vila d’Abadal, Laporta i tota aquesta colla de corruptes que anomenes al post? Ni de conya.

    Estem davant de la repetició de l’estratègia del 10J de 2010, a la que sí hi vaig anar convençut per molts amics i del que hem vaig empenedir. Aquell cop només va servir per a forçar unes eleccions anticipades i que les guanyés CiU. A partir d’allà CiU va jugar a la puta, amb el PP, i la ramoneta, amb ERC, per tal de xuclar tot el que poguès del poder. Res d’autodeterminació, res d’independència. Pero si fins i tot CiU ha votat a favor de la llei que ens obliga a demanar un rescat per a finançar serveis bàsics amb el PP! ¿DE QUÈ CONY VAN?

    A més ¿de quin projecte d’independència estem parlant? Algú l’ha explicat? No. La independencia avui no és ni tan sols un projecte, és una col·lecció de sardanes, barretines i trabucaires sense ideologia que creuen que ‘ser d’esquerres’ és ‘ser indepe’.

    I, de debó, si el Mas vol anar a la mani que ho faci. M’agradarà veure com tot el vot de la burgesia catalana de Pedralbes, Tiana i Sant Cugat marxa de CiU al PP.

    Jo el dia 11 de setembre aniré a la platja.

    PD: D’aquí no gaire jo també redactaré ‘els meus motius – long play version’ per no anar a aquesta payasada convergent.


    • No diguis mantidas. El 10j no va sarvir per cap anaticipació alectural; les aleccions naciunals del nobembre del 2010 van tenir lloc perquè tocaben. És hincreibla la de vurrades que sarriben a yegir per aquì…


  10. 1. Pobre
    2. Discurs cansí, avorrit i repetitiu
    3. La manifestació és sobre la independència, qui la convoqui és quelcom a part.
    4. Hi ha altres coses a part del contingut social. Falàcia de falsa dicotomia.
    5. El mateix que a 3, qui hi vagi no té cap relevancia especial
    6. Segueixo sense veure que hi té a veure amb la independència
    7. Estic molt d’acord amb tu
    8. En això segur que en sabràs molt més que jo, però em sembla que en general no només el nacionalisme català es basa en un passat fictici sobrevalorat. De totes maneres el que importa no és el que va passar fa 3 segles, sinó el que està passat ara, i si la gent vol manifestar-se per la independència tant se val si és l’11-S com qualsevol altre.
    9. Completament d’acord
    10. Go to 5
    11. És curiós que citis coses a fer que son perfectament compatibles amb anar a la manifestació.

    Resum: Un cop més utilitzes els mateixos pobres recursos retòrics per ocultar que un discurs buit, sense cap argument discutible i basat en prejudicis.


    • Home Poney, ben retrobat! La veritat es que els trolls que han vingut durant la teva absència no t’arriben a la sola de la sabata!!

      2- A tu et cansa el discurs sobre les classes socials oi? Escoles, hospitals, atur… quin avorriment! Clar, molt millor el romanticisme nacionalista burgés del s.XIX que és l’ultim crit en teoria política. On vas a parar!

      3- CIU i contingut social és un oxímoron.

      3, 5, etc: Una manifestació es fa exclusivament per que tingui un impacte en els mitjans de comunicació i canvii una hegemonia cultural. Qui sortirà a TV3, Grup Godó i a tots els mitjans subvencionats x la Gene: CIU, CIU ah si, i CIU. La manifestació de l’Estatut va servir per impulsar Artur Mas a la Generalitat, com ja vaig advertir en aquest blog, tot i que si, hi havia més gent. No m’estranyaria que, si la manifestació tingués èxit, CIU anunciés eleccions anticipades el dia 12 i anés a per la majoria absoluta, per tal d’acabar privatitzant el que quedi de Catalunya


      • Gràcies pels teus afalacs,

        2- A mi em cansa que les solucions als problemes d’avui dia les haguem d’anar a buscar en un llibre que va escriure un paio barbut fa 200 anys. Podríem evolucionar.

        3- Crec que es pot treballar per una banda pel progrés social i per l’altra per la independència, de forma totalment compatible. No crec que s’hagi de triar o una o l’altre.

        3,5- Jo pensava que les manifestacions es feien per comprovar quanta gent pensava una mateixa cosa, com per exemple a la del estatut, on hi havia més estelades que senyeres. Suposo que hi ha altres punts de vista que també son vàlids.


  11. Inform’t millor, i no diguis collonades:

    Punt 3) “Vila d’Abadal, alcalde d’Unió a Vic i el president de l’ANC”

    L’ANC te una presidenta, Carme Forcadell, no aquest senyor.


  12. Us recomano aquest article d’un regidor de la CUP, on diu, més o menys, el mateix que jo!

    http://alexmaymolopez.blogspot.com.es/2012/08/tot-i-que-sembli-increible-soc.html

    Serà un espanyolista?


    • Llavors he d’entendre que vindràs a la convocatoria d’EI, no?


      • Millor la mani de la CUP que la de CIU, mil cops, hi tinc una estreta relació. Home aprofitant que totes les platges de Catalunya estaran buides de xusma convergent i de boixos nois feixistes del racó català aprofitaré per fer el darrer bany de la temporada!


        • No esperava menys de tu…


    • Puta CUP, xusma espanyolista, son iguals que tu!


  13. Realment lamentable el teu escrit. Lamentable, pretensiós i en la mateixa línia que molts discursos polítics del PP o C’s…


    • Del PP i C’s? Vaja jo l’únic paral·lel que he trobat ha estat de la CUP. Igual també son uns espanyolistes!
      http://alexmaymolopez.blogspot.com.es/2012/08/tot-i-que-sembli-increible-soc.html

      El que és realment patètic és el discurs de les pubilletes inquisidores com tú, vulgars clons de la Rahola, acusant d’espanyolista a qui no li suqueja prou el cony davant d’Artur Mas i la dreta burgesa i folklòrica.


      • Sobre les CUP (o determinats sectors de les CUP), sense comentaris.Son igual de fills de puta que tú


        • Ja sabia jo que la CUP et semblaria espanyolista! I qualsevol que no li mengi la polla a l’Artur Más, Boi Ruiz o Felip Puig un traïdor a la pàtria i a la raça.
          Es el que té l’ ultra-nacionalisme étnic…


          • La CUP es un muntatge de Ciutadans!


          • Sweetie, et recomano que t’afluixis la barretina, es nota que et constreny el cervell. Si soc espanyolista pq dimonis escric en català? Ara entenc la obsessió trabucaire per salvar el ruc català… ets tu!


          • Ruc català jo? Hi ha hi ha hia hi ara!



  14. Feia temps que no t’ho deia, Glam, ets el millor!!! m’encanta la : “Perquè CIU té d’independentista el que jo d’Hetero”.

    Bon post company, a veure si se’m encomana una mica del teu talent.


  15. Una vegada més una manifestació reivindicativa a la qual no hi anirà la majoria de la població, que per una o una altra raó hi podria o hi voldria anar.

    La divisió és una de les nostres característiques i això dona força als que els interessa que determinats temes no apareixin tal i com són.


    • La divisió és una operació aritmètica que serveix per expressar matemàticament l’acció de repartir una entitat entre un cert nombre d’elements. En general, la divisió es pot considerar la inversa de la multiplicació.


      • Divisió de classes, of corurse! Unió de tot el proletariat en contra de la puta xusma convergent ja!


        • Tota rabolusió bal per anar contra als hinteressos d’un país, és clar que sí!

          No es pot ser més hipòcrite…


          • Estimada pubilleta trabucaire: Confons el país amb CIU, La Caixa, Abertis i Felix Millet. Ves a ballar sardanes que la política no es lo teu!


          • Com sempre parles sense coneixement de causa. Puta CUP i puta ICV!


  16. No t’has quedat curt amb la mafia convergent :) Tindrà a veure amb ganes de desmarcar-se de l’aprovació al pacte fiscal convergent i la posició de dirigents d’ICV favorables a l’ANC? Eh, que estic completament d’acord amb tot el que dius. Entre d’altres raons perque el seguidisme de molta gent a l’agenda neocon i nacionalista de CIU és al.lucinant. Existeix o no, una esquerra internacionalista, de posicionaments descentralitzadors i federalistes i que aposta per l’eix de classe i no per fronts patriòtics basats en formes de nacionalisme neoliberal? No sóm com ells i acabem acceptant la seves idees? Quan l’onze de setembre encara arrossegava una certa herència de reivindicació enfront el que havia significat el franquisme tenia cert sentit; ara és una desfilada que legitima el patriotisme, el supremacisme i el discurs fals neoliberal de bona part dels barretinaires que fan No Vull Pagar amb bons cotxes insultant als treballadors dels peatges. D’altra banda, m’ha semblat molt coherent el posicionament de la majoria de la gent de la CUP. Es poden compartir idees sobre el tema nacionalista, però estan apostant per desmarcar-se per la xusma convergent i el independentisme neocon.


    • A veure: una cosa es que Catalunya tingui un millor finançament per tal de gargaritzar l’estat del benestar, que és el que proposa ICV un pacte fiscal social. Una ben diferent és el que pretén CIU: que els rics paguin menys impostos. Ambdues coses es duen “pacte fiscal” però el contingut en difereix una estona.

      Estar en contra del PP i de CIu quan aquests simulen barallar-se sempre té el perill de que els dos essencialismes patriòtics t’acusin de traïdor a la pàtria.


    • Demagòyia pura…


  17. això sempre passarà, els polítics sempre s’apropiaran de qualsevol manifestació en el seu favor


    • Els polítics HAN de canalitzar les demandes del poble a les institucions. Una altre cosa és que les manipulin i tergiversin!


  18. I per acabar-ho d’arrodonir tens els sants collons de posar al mateix sac als nazis de Identitat Catalana o CUP i encara pretens que em cregui que t’ofèn que et compari amb el PP i C’s??????

    Estàs fatal…


    • Jordi… Pujol, maybe? A quan paga et CIU el comentari en aquest blog, pubilleta inquisidora del meu cor? Cobres del departament d’Interior directament o vas a la seu del carrer Còrcega, com en els vells temps? O potser et conformes amb algun arrumac de la Marta Ferrussola?

      Ho dic per saber si la cotització en el mercat troll d’aquesta pàgina ha variat respecte als darrers anys del tripartit quan CIU havia arribat a pagar 2-3 e/comentari… Ara que ja teniu tot el poder polític i econòmic suposo que cotitzo a l’alça no?


      • Jordi Freixas Casanovas, per ser exacte.

        Deixa de respondre a base d’imbecilitats i potser estaràs en condicions de donar lliçons d’alguna cosa, PRINGAT.


        • Abans m’enviaren trolls amb dos dits de front. Ara pubilletes de províncies, cheer leaders de Millet, Rahola i la resta de la xusma burgesa i mafiosa. Aquest de CIu son del puny tancat… amb la pasta que tenen i el meu nivell i glamour, ja em podien enviar a Salvador Sostres, al menys!


          • Deus tenir un nivell de glamour bastant patètic que mesuris la teva suposada intel.lectualitat amb un inútil com en Salvador Sostres…


          • Sostres fa servir els mateixos arguments ultranacionalistes i etnicistes que tu, però amb més gràcia


  19. Va escriure fa un temps Joan Salvat-Papasseït que res no era mesquí , però les polítiques que avui es fan i es desfan semblen entestades a contradir-lo: tot està essent mesquí. No m’hi estenc perquè em remeto a les idees que apunta el company David Lizoain a un dels seus darrers articles .


  20. Aquest és un tema calent Arqueòleg G. D’aquí la col·lecció de Trolls i homofòbia que ha despertat.
    La independència de Catalunya és una qüestió capaç de cegar a la persona més lúcida, és com una febre o un mal de queixal que no et deixa pensar.
    Jo ho tinc molt clar, Independència si, però amb aquesta gent de CIU i ANC no vull anar ni a buscar tabac.

    Tan és el meu neguit pel tema que he provat de reflexionar una mica:

    http://revoltaalfrenopatic.blogspot.com/2012/08/11-de-setembre-de-2012-una-diada-per.html


  21. Comentari censurat per falta de Glamour


  22. Si hi ha alguna cosa trista, és ser d’ICV.

    Au va, proletaris? Consciència de classe? Pijos amb remordiments, això és el què sou!

    Catalunya Ària i pura! ICV a la Càmara de Gas



  23. Per cert, el 12 motiu molt bo, jo potser aniré a la manifestació perque soc d’ultradreta i a molt orgull!


  24. No, has pensat en el suïcidi? és que crec que faries un gran favor a Catalunya i als catalans.
    Hail Hitler, visca Catalunya Blanca i Pura


  25. Quina pena fots, rata espanyola. Torna al pueblo. Quan Catalunya sigui independent no hi hauran maricons com tu!



  26. Enemics de classe, bla bla bla, racisme, bla bla bla, CiU bla bla bla.

    Aviam, l’11 de setembre no es manifesta CiU, s’hi manifesta el POBLE de Catalunya. El poble de Catalunya demana independència i els pallassos convergents es creuen que mobilitzen pel pacte fiscal. El principal enemic de CiU el tindrà a l’esquena el dia 11, el poble en marxa, mentre els convergents caven la seva pròpia tomba, Catalunya avança amb pas ferm cap a la seva llibertat.

    Els enemics de la classe obrera catalana, estan a Barcelona, però també a Madrid. Cert que CiU treballa per mantenir contents els grans lobbys catalans i estan al seu servei (vegi’s Abertis), però no podem oblidar que de moment, cada any Madrid ens pren uns 16.000 milions d’€ i això repercuteix essencialment sobre l’economia familiar dels obrers i les capes més vulnerables del teixit social català. Primer acabem amb aquesta hemorràgia i després; un com constituïts com a país, anirem a pels lobbys que atempten contra el poble català.

    Per actitud xenòfoba, la que s’ha potenciat a Espanya contra Catalunya, les opinions que continuament aparèixen en diaris, televisions i sobretot a les xarxes socials, on grups de voluntaris catalans, treballen per recopilar-les i mostrar què s’està dient, què pensen de nosaltres, què ens desitgen. Aquesta actitud xenòfoba, que crida a l’odi contra els catalans no té cap mena d’organització que l’empari; per exemple, SOS racisme, la qual calla i mira cap a un altre costat.

    Encara penses que no cal anar a la manifestació? No t’enganyis, com va passar el 10-J, serà una marxa per la independència i desbordarà les previsions dels organitzadors. Serà un clam per la llibertat i no una gara-gara a CiU i a la seva estafa fiscal que només persegueix frenar el creixent independentisme.

    Si ha d’anar.


    • Gràcies, al menys, per no amenaçar-me amb dur a la càmera de gas, fer lloances a Hitler o acusar-me de 1000 ximpleries.

      Ho sento però el teu comentari arriba tard, els anteriors m’han reafirmat en el meu fàstic i menyspreu absolut envers qualsevol cosa que tingui a veure amb aquesta mani.



      • Que cadascú sigui responsable de les seves accions. Ara bé, tingues present que aquesta manifestació serà històrica. Irrepetible. Només s’hi han desmarcat els partits obertament espanyolistes.



  27. Comentari censurat per falta de Glamour:






  28. A mes a mes,si hi ha un sector contrari a la independencia de Catalunya es precisament la burgesia i noblesa catalana,els que es passen el dia al Circulo Ecuestre,tambe la Castellana.Ara per ara posicionar-se en contra de la independencia es fer el joc a aquest sector.I sembla mentida que aixo no ho entengui els “proletaris”,que per altra banda son els mes perjudicats per la situacio politca en la que viu Catalunya,dins un estat que ens ofega!No hi ha res mes revolucionari i que “foti” mes als sectors benestants de la societat catalana i castellana que la Independencia!


    • Hi ha burgesia nacionalista espanyola i castellana i de totes les banderoles, el nacionalsime és la ideologia de les classes socials explotadores, cap novetat.


      • Saps que passa? Que quan una nació està oprimida…no fer res és posar-se de costat dels opressors i de la injustícia.


        • Home jo si que faig, si! Em manifesto contra els opressors convergents, no al seu costat!


          • Doncs pots anar a la manifestació de l’Esquerra Independentista.


          • Podria fer-ho, efectivament,molt millor que anar a la mani xunga! Ho estava pensant fer fins que l’allau de comentaris independentistes insultants i amenaçadors m’ha fet canviar d’idea.
            Ho sento. El proper cop li dius alts teus amiguets identitaris i skins de Racó Català que igual amenaçant de mort a la gent no se la convenç gaire!



  29. fot el camp paca Teruel i implanta allà la teva merda d’ideologia.


  30. Tots aquells que dieu que no anireu a la mani perquè dóna oxigen a CiU és respectable i per alguns comprensible. Ara bé, aquell mateix dia a Plaça Urquinaona, a les cinc de la tarda, es farà igualment i com sempre la manifestació de l’Esquerra Independentista. Serà per la independència i el socialisme, sense ambigüitats. Com sempre s’ha fet. Qui decideixi anar a la platja posant d’excusa la presència de convergents a la mani de l’ANC podent anar a la de l’Esquerra Independentista és perquè senzillament l’importa un rave les llibertats socials i nacionals de Catalunya… això sí, després defensaran la independència de Palestina, la del Sàhara o de qualsevol altre país. Quanta incoherència i quanta hipocresia.


    • Demanaries a Sanchez Gordillo que es manifestes amb el PP per Espanya??


      • Como una ola tu amor llegó a mi vida
        Como una ola de fuego y de caricias
        De espuma blanca y rumor de caracolas
        Como una ola


      • M’estàs dient que l’Esquerra Independentista, on precisament en Gordillo ha sigut en més d’un acte convidat per ells, és el PP de Catalunya? No entenc res de la teva sortida per la tangent. T’estic dient que nosaltres no ens manifestarem amb l’ANC, ho farem a Urquinaona. Contra el pacte social i contra el pacte fiscal. Independència i Socialisme. Potser aquest debat s’acabaria ràpid si et deixessis d’ambigüitats i ens diguessis si com a comunista apostes coherentment per l’autodeterminació de les nacions o si pel contrari no ho fas. La resta són ganes de marejar la perdiu.
        Salut.


        • Autodeterminació si (això inclou federealisme i confederalisme eh), manifestacions de la maneta de la dreta en nom de la pàtria NOOOO.

          Es manifesta IU amb el PP per Espanya? No doncs això!

          I no vaig a la manifestació de la CUP, ja que no em manifesto amb partits que no son el meu, simplement!


  31. M’encanten els vídeos de la Jurado!!!


  32. 1.- No és una manifestació de CiU, és contra CiU.

    2.-Ens manifestem contra els nostres enemics de classe: la burgesia regionalista, màxima interessada en la no independència, i la oligarquia espanyola que la dirigeix.

    3.- Mentida. Vila d’Abadal no és el President de l’ANC.

    4.- El té tot. Sense el dèficit fiscal no hi hauria retallades. En una Catalunya independent podria governar l’esquerra i millorar l’Estat del Benestar. Llàstima que l’esquerra catalana amb fidelitat absoluta a la unitat d’Espanya no estigui per la labor ja que per criteris nacionalistes creu que Catalunya ha de formar part d’Espanya.

    5.- Aquest Govern hauria d’estar a la presó: totalment d’acord.
    Aquest Govern no liderarà la manifestació, per tant: mentida.

    6.- Què hi té a veure aquí l’enfrontament CiU-PP???

    7.- CiU no és independentista: completament d’acord. Per aquest motiu n’han volgut aigualir el caràcter independentista i endinyar-hi el nyap del Pacte Fiscal. En no aconseguir-ho han decidit enviar-hi tímidament una part de partit per quedar bé i enganyar la part del seu electorat independentista mentre el Govern no hi assistirà. Això tira per terra la tesi principal que defenses: que aquesta és una manifestació de CiU (precisament són els que ningú vol a la manifestació). Una manifestació per la independència no és una manifestació d’un partit que hi està en contra.

    8.- No se celebra res. Es commemora la pèrdua de la sobirania d’aquell moment històric.

    9.- Mentida. Precisament és CiU (i la resta de defensors de la unitat d’Espanya, siguin de dretes o d’esquerres) la més interessada en que aquesta manifestació no rutlli.

    10.- En Puig hi anirà a fer el titella com a convergent que és. Et convido a que vinguis i li anem a fotre d’òsties plegats amb kubotan.

    11.- La mani de la CUP és igual d’interessant.


    • Mira, un comentari provinent del fòrum ultra en el que encara puc tenir alguns punts en comú.
      Diga’m: et sens còmode com a comunista en un fòrum dominat pels skins d’Identitat catalana?


  33. Sóc comunista i independentista , però el teu raonament és il·lògic , en aquest moment de confrontació nacional en que l’única via que hi ha ara mateix és la independència no podem anar demananant ajudes socials o milllores socials perquè simplement a espanya no ens les concediran , per tant el primer és aconseguir la independència amb la únitat de totes les forces polítiques siguin proletaries o burgueses dona igual l’objectiu primordial és la plena sobirania , després ja vindrà la lluita de classes .

    I no sóc convergent ;)


    • Em sembla un raonament respectable, però jo opino just al revés: primer confrontació social i després nacional. Gràcies pel teu comentari!


      • L’un per l’altre la casa sense escombrar


  34. Va escriure fa un temps Joan Salvat-Papasseït que res no era mesquí , però les polítiques que avui es fan i es desfan semblen entestades a contradir-lo: tot està essent mesquí. No m’hi estenc perquè em remeto a les idees que apunta el company David Lizoain a un dels seus darrers articles .


  35. [...] Catalana per l’11 de setembre a Barcelona. Molts són els que s’hi estan afegint i molts els que no. Jo sóc un dels que no hi pensa anar de cap de les maneres i aquests són els meus motius per a no [...]


  36. M’encanta la teva bitàcora… Però deixa’m que et suggereixi un canvi de títol: Perquè anar a la mani alternativa el 11S…

    Una abraçada


  37. “El diario La Vanguardia ofrece este domingo a sus lectores la primera de las seis tazas de café Francesc Cambó con la estelada de La Caixa sin necesidad de cartillas ni cupones. Cada una de las tazas homenajeará a los respectivos seis hoteles del Barcelona World…”
    més informació:
    http://joseicaria.blogspot.com/2012/09/11-s-tots-barcelona-world-si-no-quieres.html


  38. ¡Bravo!


  39. Ja veus que no tenies raó de no anar–hi. La realitat t’ha deixat en evidència.


    • Clar, clar: Artur Más no ha dissolt el Parlament, no s’han convocat eleccions anticipades, l’ANC no ha convocat una concentració per fer de claca a la dreta…

      En un país multicolor, vivia una abeja bajo el soool…



Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1.550 other followers

%d bloggers like this: