h1

Carta a una Filla de Puta

abril 10, 2008

Estimada cabrona:

Diga’m una cosa: la teva maldat és genètica o adquirida? No sé, potser de petita et maltractava i violava mitj barri i d’aqui l’origen del teu comportament! Es per la manca de sexe? O, per ventura, un mal amagat instint sàdic que t’impossiblita arribar al orgasme si no és putejant a qui t’envolta?.

 Jo, com sempre he viscut rodejat de hipies, s’em fa impossible imaginar com algú pot viure tanquil alimentant-se exclusivament de trepitjar i escopir als altres, i sempre per l’esquena, faltaria plus.

Perquè jo de veritat que no m’explico com, per molt que m’esforço passar desapercebut i no ficar-me en embolics, tard o d’hora s’acaba creuant en el meu camí una malnascuda de la tava calanya. Qui sap, potser en una altre vida jo era algú molt dolent, tipo tú, i ara estic pagant per pecats que ni recordo davant la justicia divina.

I si, ara pots riure com una hiena davant la teva pírrica victòria, però tranquila que aquesta insignificant batalla no és ni tan sols l’inici de la guerra. I no dubtis que tornaré, molt abants del que la teva retorçada ment podria mai imaginar, desgraciada.

El teu estimat Arqueòleg Glamurós

22 comentaris

  1. I ara em vaig a donar una dutxa a veure si em tranquilitzo…
    Menys mal que ja tenim el finde aquí!!
    NECESSITO FESTA I DESESTRESSAR-ME O EXPLOTAREEEEEEEEEE!!


  2. Què t’ha fet per posar-te així i fer-te cambiar el glam per… per… això que has escrit?

    (Ei, bon rotllo, però si vols intimitat, escriu al word i no al bloc… ;-) )

    Anims Arqueòleg, molts anims i mimitos. Ja veuràs com comença a apareixer gent per aquí a recolzar-te.


  3. uix…no em diguis que això és verídic? va adreçat a algú real? la gent que no t’aporta coses bones que només et crei indiferència. Segurament no mereixen res més, o serà que no tens gens a qui realment voldries dedicar-li un post sencer?
    jo tb sóc una mica hippi…


  4. Deu n’hi dó quanta adrenalina!

    Escolta, ja que vols desestressar-te mira’t la història que he escrit a l’altre blog, voldria la teva opinió, que aixó d’inventar-se històries de vegades és difícil. I si et sembla dolent si més no rius una estona. ;)


  5. ets un malpensat per l’amor de déu, i relaxa’t que no caldria perdre els estreps d’una manera tan indecorosa

    dissabte al final sí?
    no he vist ni karla ni georg
    edgar i arnau no sé si ho saben, crec que sé vaja


  6. Va de bò?.


  7. uis ! Coses de la vida… i jo que només m’havia volgut fixar en Reflexions…

    Ja n’ hem passat d’aquestes, i has fet be d’escriure-ho per treure-ho fora i compartir-ho. Per què no? Hores d’ara desitjo que no et facis mala sang.

    Ah Glam! Gràcies per afegir-me al teu blog. Jo he creat un Roll de Blogs i he fet el mateix. Fins aviat


  8. Com he trobat a faltar la teva mala hòstia als teus darrers post. M’alegra veure que estàs en plena forma. UNa mica d’odi sàviament mesurat pot arribar a ser saludable.


  9. Hostres!! Però què redimonis t’ha passat?!!!!


  10. Crec que m’he perdut…


  11. Collons! Qué t’ha fet aquesta xicota?


  12. Perdona mestre , si em foto o no em demanen, però no vols dir, que aquesta gallina que t’ha fet emprenyar tan, més aviat és una “fulana ” q


  13. Perdona mestre , si em foto o no em demanen, però no vols dir, que aquesta gallina que t’ha fet emprenyar tan, més aviat és una “fulana ” q


  14. … em refereixo , que és per anar definint conceptes…

    defineix-me: “cabrona filla de puta “:


  15. Deu ni do! No et coneixo! Imagina com estem nosaltres amb el tema de l’aigua!
    I la dreta nacionalista que Roine, Roine, Roine… i la teva?… Mira, hi ha agnòstics (jo mateix) que preguen perquè plogui, i ni ha creients que prefereixen que no hi caigui cap gota, per tal d’aconseguir el que es proposen… Una mica com la teva “companya”. A aquests, ni gota de saliva!

    Que tinguis un bon finde!


  16. M’agradaria poder-vos donar una explicació detallada de qué va tot això, erò la mea ENEMIGA és molt poderosa i prefereixo no donar cap pista.

    En tot cas ta sols dir-vos que es tracta d’un tema laboral i que si els meus plans sorgeixen efecte el proper dilluns per la tarda es podria consumar la meva venjança.

    Lamento haver caigut en aquesta ordiarietat d’insults, però necessitava desfogar-me i quan a mi em treuen de polleguera s’em oblida tot el glamour i em surt la meva vena punkarra!!


  17. A l’enemic ni aigua, Roger!


  18. Espero, doncs, llegir el resultat de tot això el dimarts al matí. Amb l’energia que tens no dubto pas que en sortiràs viu! Jo en canvi, aquesta mena de batalles les perdia totes i tinc un disc ratllat a dins que em va dien: no subestimis (sotsestimis?) mai la capacitat de… (aquí posa-hi el què convingui)… de complicar-te la vida.

    Sort!


  19. No ens has dit res de la venjança. Estic intrigat. Amb la quantitat de bilis que vas treure l’altre dia ….


  20. He sortit viu i la venjança ha sorgit efecte de moment… crec…!


  21. [...] I que bé et quedes! La imatge que acompanya l’entrada l’he manllevat d’una entrada d’en Roger, de temàtica similar. Ni que l’haguessin fet a mida, [...]


  22. No era la ressaca? xD



Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4.434 other followers

